"Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48(24)3880202 , fax. +48(24)3880201
- Data zamieszczenia: 2018-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.
Kościuszki 52
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. +48(24)3880202, fax. +48(24)3880201
REGON: 100974785 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MATERIAŁY OPATRUNKOWE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: opasek dzianych i elastycznych, opasek gipsowych i podgipsowych, jałowych opatrunków samoprzylepnych, ligniny, tupferów z gazy, kompresów gazowych, serwet operacyjnych, gazy bawełnianej, gazy hemostatycznej, plastrów włókninowych, tkaninowych i jedwabnych, opatrunków ze srebrem, opatrunków z gazy bawełnianej, opatrunków z folii poliuretanowej, kompresów włókninowych, samoprzylepnych opatrunków do mocowania kaniul, chusteczek dezynfekcyjnych, samoprzylepnych opatrunków z wkładem chłonnym z przecięciem i otworem do mocowania drenów, żelu hydrokoloidowego, opatrunków hydrokoloidowych i hydrowłóknistych, gąbki hemostatycznej, opatrunki wykonane w technologii TLC, opatrunki chłonne dla Kutnowskiego Szpitala Samorządowego Sp. z o.o. w Kutnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia wg wzorów – Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5.Oświadczenie, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ 6.Oświadczenie o terminie płatności – Załącznik nr 6 do SIWZ. 7.Do oceny jakości oferowanych materiałów szewnych, wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli wraz z ofertą ich próbki w ilości: 1) Dla Pakietów Nr: 1, 3, 4 – 2 szt. z każdej pozycji 2) Dla Pakietu Nr 2 – 2 szt. 3) Dla Pakietów Nr: 5, 8, 9, 12, 28 – 1 op. z każdej pozycji 4) Dla Pakietu Nr 6 – 1 kg 5) Dla Pakietu Nr 7 – 200g 6) Dla Pakietów Nr: 10, 14, 21, 22 – 5 szt. 7) Dla Pakietu Nr 11 – 3m 8) Dla Pakietów Nr: 13, 16, 17, 25, 26, 27 – 1 szt. z każdej pozycji 9) Dla Pakietów Nr: 15, 20 – 5 szt. z każdej pozycji 10) Dla Pakietów Nr: 18, 24 – 3 szt. z każdej pozycji 11) Dla Pakietu Nr 19 – 1 szt. 12) Dla Pakietu Nr 23 – 3 szt. 8.Karty danych technicznych lub inne materiały informacyjne zawierające oferowany przedmiot zamówienia, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 91/TP/ZP/D/2024-dostawy rękawic medycznych
Dodano: 2024-05-16 - 45/TP/ZP/D/2024 Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów parametrów krytycznych wraz z dzierżawą aparatów dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
Dodano: 2024-05-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do automatycznego wstrzykiwacza MAX firmy Ulrich
Dodano: 2024-04-03 - 43/TP/ZP/D/2024 Dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi.
Dodano: 2024-03-01 - Sprzedaż i dostawa wkładów do wstrzykiwacza Guebert OpiVantage oraz innych zużywalnych materiałów.
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do automatycznego wstrzykiwacza MAX firmy Ulrich
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa wyrobów z włókniny i folii chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie znak sprawy 14/2023
Dodano: 2023-08-21 - Sukcesywne dostawy osłon jednorazowych na osprzęt bloku operacyjnego
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa wyrobu medycznego – implantu ortopedycznego 3D dla Oddziału Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej i Nowotworów Narządu Ruchu WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie
Dodano: 2023-07-05