Przetargi.pl
MATERIAŁY OPATRUNKOWE

"Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48(24)3880202 , fax. +48(24)3880201
  • Data zamieszczenia: 2018-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.
    Kościuszki 52
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. +48(24)3880202, fax. +48(24)3880201
    REGON: 100974785
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MATERIAŁY OPATRUNKOWE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: opasek dzianych i elastycznych, opasek gipsowych i podgipsowych, jałowych opatrunków samoprzylepnych, ligniny, tupferów z gazy, kompresów gazowych, serwet operacyjnych, gazy bawełnianej, gazy hemostatycznej, plastrów włókninowych, tkaninowych i jedwabnych, opatrunków ze srebrem, opatrunków z gazy bawełnianej, opatrunków z folii poliuretanowej, kompresów włókninowych, samoprzylepnych opatrunków do mocowania kaniul, chusteczek dezynfekcyjnych, samoprzylepnych opatrunków z wkładem chłonnym z przecięciem i otworem do mocowania drenów, żelu hydrokoloidowego, opatrunków hydrokoloidowych i hydrowłóknistych, gąbki hemostatycznej, opatrunki wykonane w technologii TLC, opatrunki chłonne dla Kutnowskiego Szpitala Samorządowego Sp. z o.o. w Kutnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia wg wzorów – Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5.Oświadczenie, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ 6.Oświadczenie o terminie płatności – Załącznik nr 6 do SIWZ. 7.Do oceny jakości oferowanych materiałów szewnych, wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli wraz z ofertą ich próbki w ilości: 1) Dla Pakietów Nr: 1, 3, 4 – 2 szt. z każdej pozycji 2) Dla Pakietu Nr 2 – 2 szt. 3) Dla Pakietów Nr: 5, 8, 9, 12, 28 – 1 op. z każdej pozycji 4) Dla Pakietu Nr 6 – 1 kg 5) Dla Pakietu Nr 7 – 200g 6) Dla Pakietów Nr: 10, 14, 21, 22 – 5 szt. 7) Dla Pakietu Nr 11 – 3m 8) Dla Pakietów Nr: 13, 16, 17, 25, 26, 27 – 1 szt. z każdej pozycji 9) Dla Pakietów Nr: 15, 20 – 5 szt. z każdej pozycji 10) Dla Pakietów Nr: 18, 24 – 3 szt. z każdej pozycji 11) Dla Pakietu Nr 19 – 1 szt. 12) Dla Pakietu Nr 23 – 3 szt. 8.Karty danych technicznych lub inne materiały informacyjne zawierające oferowany przedmiot zamówienia, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach