Przetargi.pl
Materiały medyczne II w podziale na 10 zadań

Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 01401 Warszawa, ul. Górczewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 211 470 , fax. 223 211 406
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
    ul. Górczewska 89
    01401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 211 470, fax. 223 211 406
    REGON: 1644180300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego art. 3 ust.1 pkt 3 lit. a)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Materiały medyczne II w podziale na 10 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych II w podziale na 10 zadań do Apteki szpitalnej w Centrum Leczniczo -Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście oddzielnych zadań, jednocześnie jest to podział zamówienia na dziesięć części: zadanie nr 1 – poz. 1-15; zadanie nr 2 - poz. 1-17; zadanie nr 3 - poz. 1-9; zadanie nr 4 - poz. 1-3; zadanie nr 5 – poz. 1-2; zadanie nr 6 – poz. 1-6; zadanie nr 7 - poz. 1-3; zadanie nr 8 – poz. 1-3; zadanie nr 9 – poz. 1-20; zadanie nr 10 – poz. 1-12; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze asortymentowo - cenowe dla zadań nr 1-10, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Oferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017, poz. 211 ze zm.), muszą posiadać ważne w terminach dokumenty dopuszczające do obrotu dla oferowanego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej: część - zadanie nr 1 – 140,00 zł (sto czterdzieści złotych zero groszy), część - zadanie nr 2 – 360,00 zł (trzysta sześćdziesiąt złotych zero groszy), część - zadanie nr 3 – nie dotyczy, część - zadanie nr 4 – 180,00 zł (sto osiemdziesiąt złotych zero groszy), część - zadanie nr 5 – 460,00 zł (czterysta sześćdziesiąt złotych zero groszy), część - zadanie nr 6 – 220,00 zł (dwieście dwadzieścia złotych zero groszy), część - zadanie nr 7 – 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych zero groszy, część - zadanie nr 8 – nie dotyczy, część - zadanie nr 9 – 780,00 zł (siedemset osiemdziesiąt złotych zero groszy), część - zadanie nr 10 – 740,00 zł (siedemset czterdzieści złotych zero groszy),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla wybranej zadania złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ uzupełnionym przez Wykonawcę o oferowany asortyment zgodnie z częścią zamówienia, której dotyczy oferta, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ, 5) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 6) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy), 7) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 8) oświadczenia i dokumenty dotyczące podmiotów trzecich lub podwykonawców, o których mowa w SIWZ (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach