Przetargi.pl
„Materiały medyczne dla Zakładu Chirurgii Ogólnej w podziale na 14 zadań”

Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 01-401 Warszawa, ul. Górczewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 211 470 , fax. 223 211 406
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
    ul. Górczewska 89
    01-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 211 470, fax. 223 211 406
    REGON: 16441803000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego art 3 ust.1 pkt 3 lit a)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Materiały medyczne dla Zakładu Chirurgii Ogólnej w podziale na 14 zadań”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywnej dostawy materiałów medycznych dla Zakładu Chirurgii Ogólnej w podziale na 14 zadań do Apteki szpitalnej w Centrum Leczniczo -Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. w Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na czternaście oddzielnych części (zadania), tj.: 1) zadanie nr 1 – poz. 1-3, 2) zadanie nr 2 – poz. 1-9, 3) zadanie nr 3 - poz. 1-6, 4) zadanie nr 4 – poz. 1-8. 5) zadanie nr 5 – poz. 1-8, 6) zadanie nr 6 – poz. 1-6, 7) zadanie nr 7 - poz. 1-13, 8) zadanie nr 8 – poz. 1-11. 9) zadanie nr 9 – poz. 1-6, 10) zadanie nr 10 – poz. 1-18, 11) zadanie nr 11 - poz. 1-10, 12) zadanie nr 12 – poz. 1-7. 13) zadanie nr 13 – poz. 1-16, 14) zadanie nr 14 – poz. 1-2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. wykaz asortymentu, jego parametrami i wymaganą ilością zawierają formularze asortymentowo - cenowe dla zadań nr 1-14, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019, poz. 175) i muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na jedną lub dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby części zamówienia lub kilku wykonawcom w odniesieniu do jednej części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby części zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wyroby medyczne dostarczane w ramach realizacji umowy muszą być zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży. Wyroby medyczne dostarczone w ramach niniejszej umowy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane. Przez „fabrycznie nowy” należy rozumieć materiały opakowane oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Wyroby medyczne muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia. Oferowany w dniu sprzedaży wyrób medyczny nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Wszelkie postanowienia SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. Termin ważności dla oferowanego przedmiotu zamówienia: minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy danego wyrobu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zadanie nr 1 – 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych zero groszy), zadanie nr 2 – nie dotyczy, zadanie nr 3 – nie dotyczy, zadanie nr 4 – nie dotyczy, zadanie nr 5 – 910,00 zł (dziewięćset dziesięć złotych zero groszy), zadanie nr 6 – nie dotyczy, zadanie nr 7 – nie dotyczy, zadanie nr 8 – nie dotyczy, zadanie nr 9 – nie dotyczy, zadanie nr 10 – 1 360,00 zł (tysiąc trzysta sześćdziesiąt złotych zero groszy), zadanie nr 11 – nie dotyczy, zadanie nr 12 – nie dotyczy, zadanie nr 13 – 870,00 zł (osiemset siedemdziesiąt złotych zero groszy), zadanie nr 14 – nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ ponadto 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla wybranej zadania złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ uzupełnionym przez Wykonawcę o oferowany asortyment zgodnie z częścią zamówienia, której dotyczy oferta, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ, 5) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy), 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 7) potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach