Przetargi.pl
Materiały drogowe - ul. Katarzynów

Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Armii Krajowej 2b
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8373662 , fax. 046 8373846
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu
    ul. Armii Krajowej 2b 2b
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8373662, fax. 046 8373846
    REGON: 75002260100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy powołany uchwałą rady gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Materiały drogowe - ul. Katarzynów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów z przeznaczeniem na budowę parkingu i chodników w ul. Katarzynów w Łowiczu, których asortyment oraz ilości przedstawione są w załącznikach do SIWZ:
    - zadanie 1 - betonowe materiały drogowe ( 2600m2 kostki, 100 mb obrzeża i 700 mbkrawężnika)- - załącznik nr 1 a
    - zadanie 2 - masy betonowe:B-7,5- 120 m3 , B-15- 20 m3 , B-20- 10 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokości wadium :
    zadanie 1 - 1.000,00 zł
    zadanie 2 - 500,00 zł
    2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
    - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Kredyt Bank S.A. o/Skierniewice nr 59 1500 1689 1216 8005 2942 0000
    - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
    - w gwarancjach bankowych,
    - w gwarancjach ubezpieczeniowych,
    - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 . ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. )
    W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał musi być złożony w kasie Zamawiającego z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia,
    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy.
    e) wpłacą wadium
    f) złożą w wymaganym terminie pisemna ofertę
    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły : spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dostarczyć :
    1 Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy
    2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
    a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    Uwaga:
    Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a; składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że:
    a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
    3 W celu poświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
    a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców,
    b) dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (przynajmniej 2 referencje)
    c) wykaz sprzętu, którym dysponuje wykonawca, niezbędnego do realizacji zamówienia.
    4. W celu potwierdzenia, że oferowany towar odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego:
    a) zaświadczenie właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości, potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie produkt będący przedmiotem dostawy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym..
    5. Zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 2 do SIWZ).
    6 Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie
    7.Upoważnienie lub pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
    8.Wszystkie dokumenty, poza wymienionymi w pkt. 7, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach