Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu ogłasza przetarg
- Adres: 99-400 Łowicz, ul. Armii Krajowej 2b
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8373662 , fax. 046 8373846
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu
ul. Armii Krajowej 2b 2b
99-400 Łowicz, woj. łódzkie
tel. 046 8373662, fax. 046 8373846
REGON: 75002260100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy powołany uchwałą rady gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Materiały drogowe - ul. Katarzynów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów z przeznaczeniem na budowę parkingu i chodników w ul. Katarzynów w Łowiczu, których asortyment oraz ilości przedstawione są w załącznikach do SIWZ:
- zadanie 1 - betonowe materiały drogowe ( 2600m2 kostki, 100 mb obrzeża i 700 mbkrawężnika)- - załącznik nr 1 a
- zadanie 2 - masy betonowe:B-7,5- 120 m3 , B-15- 20 m3 , B-20- 10 m3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wysokości wadium :
zadanie 1 - 1.000,00 zł
zadanie 2 - 500,00 zł
2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Kredyt Bank S.A. o/Skierniewice nr 59 1500 1689 1216 8005 2942 0000
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 . ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. )
W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał musi być złożony w kasie Zamawiającego z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu. - III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy.
e) wpłacą wadium
f) złożą w wymaganym terminie pisemna ofertę
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły : spełnia-nie spełnia - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dostarczyć :
1 Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy
2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a; składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że:
a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
3 W celu poświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców,
b) dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (przynajmniej 2 referencje)
c) wykaz sprzętu, którym dysponuje wykonawca, niezbędnego do realizacji zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że oferowany towar odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego:
a) zaświadczenie właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości, potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie produkt będący przedmiotem dostawy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym..
5. Zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 2 do SIWZ).
6 Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie
7.Upoważnienie lub pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
8.Wszystkie dokumenty, poza wymienionymi w pkt. 7, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
Materiały drogowe i kruszywa - 2016
Dodano: 2016-05-06- Materiały drogowe - 2016
Dodano: 2016-02-17
Materiały drogowe i kruszywa II- 2015
Dodano: 2015-08-05
Materiały drogowe i kruszywa- 2015
Dodano: 2015-01-19- Materiały drogowe i kruszywa - I
Dodano: 2014-01-13 - Materiały drogowe i kruszywa- II
Dodano: 2013-08-07 - Zakup i dostawa przepustów żelbetowych otwartych dla mostu na ulicy Zielonej w Rzgowie
Dodano: 2013-07-26 - Materiały drogowe i kruszywa
Dodano: 2013-03-05 - Materiały na inwestycje drogowe - ul. Korczaka, Makuszyńskiego, Sadowa
Dodano: 2012-07-02 - Materiały drogowe
Dodano: 2011-05-25