ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie ogłasza przetarg
- Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Batalionów Chłopskich 3/7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8649521 , fax. 046 8649525
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
ul. Batalionów Chłopskich 3/7 3/7
96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
tel. 046 8649521, fax. 046 8649525
REGON: 01722223300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsochaczew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
materiały biurowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa materiałów biurowych z podziałem na 2 części stanowiące odrębne zadania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zawartych w s.i.w.z., zamawiający żąda : 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zawartych w s.i.w.z., zamawiający żąda: 2.1. wykazu wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsochaczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO SPRAWA ZP 36 2016
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-30 - Zakup i dostawy materiałów biurowych - Sprawa nr 9/2016/Z.
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa artykułów biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy .
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i kopert
Dodano: 2016-05-18