Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3673753 , fax. 034 3651756
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
ul. Bialska 104/118 104/118
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3673753, fax. 034 3651756
REGON: 00128105300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
maski stabilizujące,detektory i aplikatory - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
maski stabilizujące do bezpiecznego leczenia promieniami do stabilizatorów Sinmed, detektory do systemu Mosfet 20 będącego własnością szpitala , aplikatory jednorazowe śródtkankowe do aparatu micro Selectron HDR pracującego w Pracowni Brachyterapiiectron HDR według załącznika Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331514007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 6000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy, tj.: 1.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; 1.2.posiadania wiedzy i doświadczenia ; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 1.4.sytuacji ekonomicznej i finansowej . Oraz : Zaoferowane maski stabilizacyjne , detektory , aplikatory muszą być dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93 poz. 896 z 2004r z późn. zm.) 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4.Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 3, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie (konsorcjantów, wspólników spółki cywilnej) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Do Wykonawców, o których mowa w punkcie 2 stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. 6.Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie IV niniejszej specyfikacji (SIWZ). 7.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkty 1-9 z uwzględnieniem art.24a , oraz Wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 podpunkty 1.1 do 1.5; b. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c. nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert , na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie , o którym mowa w art. 46 ust.3 , albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą ; d. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania ; e. nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu , z zastrzeżeniem art.26 ust.3; 8.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców , którzy złożyli oferty o : f. wyborze najkorzystniejszej oferty , podając nazwę (firmę) , siedzibę i adres wykonawcy , którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru , a także nazwy (firmy) , siedziby i adresy wykonawców , którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. g. Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone , podając uzasadnienie faktyczne i prawne. h. Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia , podając uzasadnienie faktyczne i prawne . 9. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieszcza informacje , o których mowa w pkt.8 lit.a-c , na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie. 10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą . 11. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie dokumentów wymaganych w Rozdziale IV SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia przez warunków , o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r- Prawo Zamówień Publicznych oraz warunków określonych w punkcie III SIWZ, wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust.1 art. 24 i art. 44 Ustawy, według wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24. ust. 1 pkt. 2 ustawy , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy . 1.3. Oświadczenia Wykonawcy wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ - nie zaleganiu z opłaceniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego -niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 U pzp -niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 U pzp 1.4. Deklarację zgodności CE i wpis / zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania potwierdzone / wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , dla zaoferowanych wyrobów medycznych . 1.5. Oświadczenie , ze zaoferowane maski stabilizacyjne , detektory , aplikatory są dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93 poz. 896 z 2004r z późn. zm.).2. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 1.1. - 1.3. składa każdy z podmiotów . Pozostałe dokumenty z Rozdziału IV składają te podmioty łącznie. 3. Dokumenty wymienione w pkt 1.2. , 1,4. mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 4. Rzeczypospolitej Polskiej : 4.1. zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1.2. i 1.3. , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.4. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 1.3. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30.000 EURO na zakup i dostarczenie unieruchomień w obszarach głowy i szyi, klatki piersiowej, miednicy oraz materacy próżniowych z osprzętem i pompą do materacy oznaczenie sprawy: K.C.O. /PN/ 35 /2016
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do radioterapii dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: DO/DZ-381-1-18/16
Dodano: 2016-02-02 - Dostawa materacy próżniowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: DO/DZ-381-1-107/15
Dodano: 2015-09-30 - przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie akcesoriów do napromieniania pacjentów oznaczenie sprawy: Szp.Leszcz /PN/ 37 /2014
Dodano: 2014-05-22 - dostawa aplikatorów ginekologicznych do CT/MR oraz dodatkowych akcesoriów do aplikacji ginekologicznych (śródtkankowych i dojamowych)
Dodano: 2014-03-26 - zakup i dostarczenie komór jonizacyjnych typu Farmer
Dodano: 2014-01-31 - przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup i dostarczenie fantomu antropomorficznego i komór jonizacyjnych typu Farmer
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa masek stabilizujących do bezpiecznego leczenia chorych promieniami do systemu stabilizatorów Sinmed i Civco dla Zakładu Radioterapii
Dodano: 2012-03-30 - Dwa komplety diod półprzewodnikowych do dozymetrii in vivo dla wiązek fotonowych o energii F 4MV; F 6MV i F 15MV z dwoma czytnikami dla każdego aparatu terapeutycznego posiadających odczyt bezprzewodowy dla Zakładu Radioterapii
Dodano: 2012-02-20 - dostawa akcesoriów do napromieniania pacjentów
Dodano: 2010-11-26