Przetargi.pl
Masażysta

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kapitulna 24
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 234 00 89 , fax. 054 231 07 82
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Kapitulna 24 24
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 234 00 89, fax. 054 231 07 82
    REGON: 91093310900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Masażysta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia z zakresu techniki masażu. Celem szkolenia jest przede wszystkim nabycie przez uczestników umiejętności masażu i wykorzystanie tych kwalifikacji w zatrudnieniu lub w podjęciu własnej działalności gospodarczej, np. gabinetu masażu. 2. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne, zarejestrowane w PUP we Włocławku, które zostaną skierowane przez Urząd Pracy, po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji. 3. Liczba uczestników wynosi: minimum 10 maksimum 15 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oferty zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji. Zamawiający odrzuca ofertę w sytuacjach określonych w art. 89 ust. 1 ww. ustawy. 2.1. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów, wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. UWAGA: Zamawiający ma prawo zażądać od wykonawcy przedłożenia tłumaczenia dokumentu przez przysięgłego tłumacza jeżeli tłumaczenie załączone do oferty budzi wątpliwości. Nie przedłożenie tłumaczenia w miejscu i czasie wyznaczonym przez zamawiającego skutkuje wykluczeniem wykonawcy. 2.2. Oferta musi być złożona na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron musi rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty. Zamawiający nie wymaga numerowania stron, jeżeli oferta jest trwale zespolona. 2.3. Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej kopercie. Na kopercie należy podać: 2.3.1. nazwę przedmiotu zamówienia, tj. nazwę kursu 2.3.2. dokładną nazwę i adres wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - program szkolenia - harmonogram szkolenia - preliminarz kosztów - opis warunków lokalowych: - miejsce (adres), w którym będzie odbywać się szkolenie, - wielkość oraz opis sali wykładowej, w której będą odbywać się zajęcia w m? (w przypadku korzystania z kilku różnych sal należy w harmonogramie szkolenia wskazać , w której sali będą odbywać się zajęcia), - wielkość sali do zajęć praktycznych, w której będą odbywać się zajęcia w m? (w przypadku korzystania z kilku różnych sal należy w harmonogramie szkolenia wskazać, w której sali będą odbywać się zajęcia), - opis innych pomieszczeń, z których rzeczywiście będą korzystać kursanci. - opis sprzętu wykorzystywanego podczas zajęć na kursie: - urządzenia i pomoce dydaktyczne, które będą wykorzystane podczas zajęć - certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową (np. akredytacja, normy ISO), jeżeli instytucja szkoleniowa posiada certyfikaty, - charakterystykę kadry dydaktycznej - Curriculum Vitae każdego wykładowcy, - kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje kadry - dokument potwierdzający wykształcenie, UWAGA! Kadra dydaktyczna prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia potwierdzoną dyplomem, certyfikatem, zaświadczeniem itp. - oświadczenie zgodnie z art. 22 i 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych). Wykonawca niespełniający warunków określonych w art. 22 oraz art. 24 zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne, - oferta stanowiący - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - kserokopię wzoru wydawanego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. - kserokopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, - oświadczenie o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. UWAGA: Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania instytucji szkoleniowej zgodnie z: Krajowym Rejestrem Sądowym, Rejestrem Handlowym, wpisem do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich właścicieli lub zgodnie z innym dokumentem założycielskim wskazującym osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwa, z treści, których wynika umocowanie do podpisania oferty przez pełnomocników. W przypadku dołączenia jakiejkolwiek kserokopii dokumentu, powinna ona zostać potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem - pieczątką i podpisem osoby upoważnionej do składania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki lokalowe, sprzętowe i certyfikaty jakości usług
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach