Przetargi.pl
Malowanie stolarki okiennej w SP nr 5, wymiana podłogi w SP nr 6, remont ciągu żywieniowego w MP nr 5, remont stołówki szkolnej w G nr 1, remont sanitariatów, odnowienie powłok malarskich i ułożenie podłogi z płytek ceramicznych w ZOSiP.

Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Jesionowa 27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 23 673 72 72 , fax. 0 23 673 72 72 wew. 31
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie
    ul. Jesionowa 27 27
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 0 23 673 72 72, fax. 0 23 673 72 72 wew. 31
    REGON: 13021458800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosip.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie stolarki okiennej w SP nr 5, wymiana podłogi w SP nr 6, remont ciągu żywieniowego w MP nr 5, remont stołówki szkolnej w G nr 1, remont sanitariatów, odnowienie powłok malarskich i ułożenie podłogi z płytek ceramicznych w ZOSiP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - SP nr 5 malowanie stolarki okiennej drewnianej uprzednio malowanej - 668,43m2 Zadanie nr 2 - SP nr 6 Wymiana podłogi z paneli podłogowych i parkietu na wykładzinę z tworzyw sztucznych typ sportowy - 86,82m2 Zadanie nr 3 - MP nr 5 Remont ciągu żywieniowego tj. pomieszczenia zmywalni, kuchni, biurowego, socjalnego magazynowego / malowanie emulsyjne i olejne, wymiana podłóg z płytek ceramicznych/ Zadanie nr 4 - G nr 1 Remont stołówki szkolnej - wymiana podłogi z płytek ceramicznych z ułożeniem izolacji poziomej, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, malowanie emulsyjne i olejne Zadanie nr 5 - ZOSiP Remont sanitariatów, odnowienie powłok malarskich i ułożenie podłogi z płytek ceramicznych - wymiana okładzin ścian z płytek ceramicznych, wymiana podłogi z płytek ceramicznych, wymurowanie ścianek działowych, malowanie emulsyjne i olejne, ułożenie podłogi z płytek ceramicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający wymagania i warunki wynikające z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na podstawie składanych oświadczeń potwierdzających ich spełnianie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg. warunku granicznego spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego odzdziału ZUS-u lub KRUS-u o stanie opłacania podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4/.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie / referencje, protokoły odbioru itp./ 5/. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wrza z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia. 6/. Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosip.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach