Gmina Suchy Las ogłasza przetarg
- Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8926250 , fax. 61 8125212
- Data zamieszczenia: 2020-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
ul. Szkolna 13
62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
tel. 61 8926250, fax. 61 8125212
REGON: 54933500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Malowanie sal dydaktycznych, remont pokoju nauczycielskiego wraz z toaletą oraz biblioteki w SP nr 1 w Suchym Lesie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z malowaniem sal dydaktycznych, remontem pokoju nauczycielskiego wraz z toaletą oraz biblioteki w SP nr 1 w Suchym Lesie, gmina Suchy Las. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich innych prac, w tym przygotowawczych i pomocniczych, których wykonanie jest niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 2A do SIWZ; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 PZP;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku prokuratur poznańskich przy ul. Solnej 10 w Poznaniu
Dodano: 2023-12-22 - Remont pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratury w Poznaniu
Dodano: 2022-10-14 - Modernizacja Izby Przyjęć
Dodano: 2020-10-21 - Remont sali komputerowej oraz sal wykładowych Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie – etap II
Dodano: 2020-09-24 - „Szatnia na Medal” – remont szatni w Szkole Podstawowej nr 2 w Mosinie
Dodano: - Malowanie dwóch pomieszczeń klasowych w I Liceum Ogólnokształcącym Im. Ks. J. Kompałły I W. Lipskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2019-11-18 - Roboty malarskie w archiwum sądowym i innych pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Pile
Dodano: 2019-09-06 - Remont pomieszczeń na III piętrze oraz malowanie sal konferencyjnych w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
Dodano: 2019-07-31 - Prace remontowe w budynkach szpitalnych
Dodano: 2019-07-25 - Roboty malarskie w archiwum sądowym i innych pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Pile
Dodano: 2019-07-15