Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3294200 , fax. 68 3244213
- Data zamieszczenia: 2013-05-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
ul. Kupiecka 65 65
65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 3294200, fax. 68 3244213
REGON: 00001775600141 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MALOWANIE POMIESZCZEŃ, WC, KORYTARZY, WYMIANA WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH W BUDYNKU ODDZIAŁU ZUS W ZIELONEJ GÓRZE PRZY ULICY KUPIECKIEJ 65 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1.1. robót budowlanych polegających na: przygotowaniu do malowania i malowaniu ścian i sufitów w pomieszczeniach biurowych, technicznych, wc, korytarzy, klatek schodowych oraz hollu budynku, malowanie stolarki drzwiowej oraz naświetli, malowanie rur instalacji c.o., wodno-kanalizacyjnej oraz kanalizacji, wymianie wykładzin podłogowych z przygotowaniem podłoża w pomieszczeniach biurowych, w których istniejące wykładziny zakwalifikowano do wymiany. 1.2. robót przygotowawczych, tj.: wynoszenie i wnoszenie mebli, demontaż i montaż listew ochronnych, znaków graficznych, itp. w budynku Oddziału ZUS w Zielonej Górze przy ul. Kupieckiej 65 (z wyłączeniem piętra II budynku niskiego, pomieszczeń gospodarczych - piwnica budynku wysokiego). 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. roboty malarskie: skucie i uzupełnienie tynku kat. III, wzmocnienie płytą G-K ścian działowych (jedno pomieszczenie), przygotowanie powierzchni pod roboty malarskie, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi pomieszczeń biurowych, malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej i naświetli oraz elementów metalowych, malowanie farbami olejnymi ścian piwnicy, malowanie farbami lateksowymi klasa II ścian korytarzy i klatek schodowych, roboty przygotowawcze (wynoszenie i wnoszenie mebli, zabezpieczenie podłóg, posprzątanie stanowiska pracy). 2.2. wymiana wykładzin podłogowych w pomieszczeniach biurowych: zerwanie i utylizacja starej wykładziny, oczyszczenie podłoża, wyrównanie podłoża masą korygującą - wyrównująca, ułożenie wykładzin z wywinięciem do 10 cm na ścianę. 3. Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowy prac - plan realizacji robót przyjmując: roboty muszą przebiegać jednocześnie na ośmiu kondygnacjach budynku wysokiego (od piętra I do VIII). Ze względu na to, że w czasie wykonywania robót musi być zachowana ciągłość pracy wydziałów, pomieszczenia biurowe będą udostępniane Wykonawcy kolejno po jednym na każdej z ośmiu kondygnacji budynku; na kondygnacjach znajduje się od 15 do 18 pomieszczeń biurowych ( I p-16, II p-15, III p-18, IV p-18, V p-16, VI p-16, VII p-16, VIII p-17); zakłada się, że roboty malarskie łącznie z wymianą wykładziny podłogowej w jednym pomieszczeniu będą trwać około 7 dni. W pomieszczeniu, w którym będzie tylko malowanie, roboty będą trwać około 3 dni; harmonogram musi zawierać podział robót na poszczególnych piętrach budynku oraz częściach wspólnych tj. klatkach schodowych, korytarzach, sali narad, hollu, pomieszczeń technicznych, itp; w harmonogramie musi być wyznaczona data zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, minimum 3 dni robocze przed terminem zakończenia wykonania przedmiotu umowy. 4. Warunki realizacji: 1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z własnych materiałów przy wykorzystaniu własnego sprzętu i narzędzi. Materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994. Prawo Budowlane. Wszelkie stosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać Polskim Normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności; 2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną; 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wykonanie robót niezgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami Prawa Budowlanego; 4) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót; 5) Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień narażających użytkowników budynku na szkody; 6) przed przystąpieniem do prac i w trakcie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do: zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom, zainstalowania kontenera na odpady; przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod względem bhp i ppoż.; 7) koszty opracowania wyceny przedmiaru robót ponoszone są w całości przez Wykonawcę; 8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu - terenu, objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót i warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia; 9) koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowania i złożenia oferty ponosi samodzielnie każdy Wykonawca; 10) Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu w uzgodnionym wcześniej terminie po uprzednim kontakcie telefonicznym: z p. Zbigniewem Urbanowiczem, tel. 68 455 90 38 w godz. od 7:00 do 15:00 (poniedziałek, czwartek), z p. Tomaszem Marczewskim, tel. 68 455 90 38 w godz. od 7:00 do 11:00 (poniedziałek - piątek); 11) Zamawiający umożliwi odpłatne korzystanie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z wody i energii elektrycznej: za pobór wody dla czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający obciąży Wykonawcę po zakończeniu robót kwotą ryczałtową w wysokości 200,00 zł brutto, za pobór energii elektrycznej dla zasilania niezbędnych urządzeń i narzędzi elektrycznych Zamawiający obciąży Wykonawcę po zakończeniu robót kwotą ryczałtową w wysokości 300,00 zł brutto; 12) roboty będą wykonywane w czynnym budynku, wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać pracy urzędu - wszystkie prace uciążliwe związane z hałasem należy prowadzić poza godzinami pracy urzędu, a więc po godz. 15:00 i w dni ustawowo wolne od pracy; 13) w czasie wykonywania robót miejsce prac należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń mienia oraz wypadków z udziałem ludzi; 14) potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisanie protokołu odbioru końcowego robót wykonanych bezusterkowo; 15) Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz dostarczone i zamontowane materiały na okres 36 miesięcy, okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego; Uwagi: ilość robót do wykonania określa przedmiar robót, ilości robót podane w przedmiarze robót mogą ulec zmianie, natomiast ceny jednostkowe robót zaproponowane w ofercie nie mogą ulec zmianie, przygotowanie ścian i sufitów do malowania obejmuje między innymi usunięcie spękań, uzupełnienie ubytków tynków, itp., sprzęt komputerowy będzie odłączany i przemieszczany przez pracowników ZUS. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub/files/123363/h114JlOP8k4.rar
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku Szpitala Nr 13 w ramach realizacji projektu pn. Przebudowa i przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego nr XIII SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzecz- Etap I- cz. II
Dodano: 2016-07-23 - Przebudowa budynku Szpitala Nr 13 w ramach realizacji projektu pn. Przebudowa i przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego nr XIII SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzecz- Etap I.
Dodano: 2016-05-14 - MODERNIZACJA SALI OBSŁUGI KLIENTA W INSPEKTORACIE ZUS W ŻARACH PRZY ULICY LOTNIKÓW 1a
Dodano: 2015-07-03 - Modernizacja I piętra Całodobowego Oddziału Opiekuńczo-Leczniczego Psychiatrycznego nr 9 zgodnie z programem dostosowawczym szpitala
Dodano: 2015-06-29 - MODERNIZACJA SALI OBSŁUGI KLIENTA W INSPEKTORACIE ZUS W ŻARACH PRZY ULICY LOTNIKÓW 1a
Dodano: 2015-06-03 - Przebudowa kotłowni i składu opału wraz ze zmianą technologii kotłowni olejowej na kotłownie gazową i budową wewnętrznej instalacji gazu w Inspektoracie ZUS w Krośnie Odrzańskim ul. Obrońców Stalingradu 1
Dodano: 2015-05-27 - MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PAWILONU NR 9 WRAZ Z MONTAŻEM WINDY
Dodano: 2014-08-21 - MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PAWILONU NR 9 WRAZ Z MONTAŻEM WINDY
Dodano: 2014-08-06 - Remont odtworzeniowy balkonów wraz z termomodernizacją ścian-PAWILON A elewacja wschodnia i zachodnia
Dodano: 2013-09-19 - Remont odtworzeniowy balkonów wraz z termomodernizacją ścian - PAWILON A elewacja wschodnia i zachodnia.
Dodano: 2013-08-28