Przetargi.pl
MALOWANIE POMIESZCZEŃ, WC, KORYTARZY, WYMIANA WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH W BUDYNKU ODDZIAŁU ZUS W ZIELONEJ GÓRZE PRZY ULICY KUPIECKIEJ 65

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3294200 , fax. 68 3244213
  • Data zamieszczenia: 2013-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
    ul. Kupiecka 65 65
    65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 3294200, fax. 68 3244213
    REGON: 00001775600141
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MALOWANIE POMIESZCZEŃ, WC, KORYTARZY, WYMIANA WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH W BUDYNKU ODDZIAŁU ZUS W ZIELONEJ GÓRZE PRZY ULICY KUPIECKIEJ 65
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1.1. robót budowlanych polegających na: ­ przygotowaniu do malowania i malowaniu ścian i sufitów w pomieszczeniach biurowych, technicznych, wc, korytarzy, klatek schodowych oraz hollu budynku, malowanie stolarki drzwiowej oraz naświetli, malowanie rur instalacji c.o., wodno-kanalizacyjnej oraz kanalizacji, ­ wymianie wykładzin podłogowych z przygotowaniem podłoża w pomieszczeniach biurowych, w których istniejące wykładziny zakwalifikowano do wymiany. 1.2. robót przygotowawczych, tj.: wynoszenie i wnoszenie mebli, demontaż i montaż listew ochronnych, znaków graficznych, itp. w budynku Oddziału ZUS w Zielonej Górze przy ul. Kupieckiej 65 (z wyłączeniem piętra II budynku niskiego, pomieszczeń gospodarczych - piwnica budynku wysokiego). 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. roboty malarskie: ­ skucie i uzupełnienie tynku kat. III, ­ wzmocnienie płytą G-K ścian działowych (jedno pomieszczenie), ­ przygotowanie powierzchni pod roboty malarskie, ­ dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi pomieszczeń biurowych, ­ malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej i naświetli oraz elementów metalowych, ­ malowanie farbami olejnymi ścian piwnicy, ­ malowanie farbami lateksowymi klasa II ścian korytarzy i klatek schodowych, ­ roboty przygotowawcze (wynoszenie i wnoszenie mebli, zabezpieczenie podłóg, posprzątanie stanowiska pracy). 2.2. wymiana wykładzin podłogowych w pomieszczeniach biurowych: ­ zerwanie i utylizacja starej wykładziny, ­ oczyszczenie podłoża, ­ wyrównanie podłoża masą korygującą - wyrównująca, ­ ułożenie wykładzin z wywinięciem do 10 cm na ścianę. 3. Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowy prac - plan realizacji robót przyjmując: ­ roboty muszą przebiegać jednocześnie na ośmiu kondygnacjach budynku wysokiego (od piętra I do VIII). Ze względu na to, że w czasie wykonywania robót musi być zachowana ciągłość pracy wydziałów, pomieszczenia biurowe będą udostępniane Wykonawcy kolejno po jednym na każdej z ośmiu kondygnacji budynku; ­ na kondygnacjach znajduje się od 15 do 18 pomieszczeń biurowych ( I p-16, II p-15, III p-18, IV p-18, V p-16, VI p-16, VII p-16, VIII p-17); ­ zakłada się, że roboty malarskie łącznie z wymianą wykładziny podłogowej w jednym pomieszczeniu będą trwać około 7 dni. W pomieszczeniu, w którym będzie tylko malowanie, roboty będą trwać około 3 dni; ­ harmonogram musi zawierać podział robót na poszczególnych piętrach budynku oraz częściach wspólnych tj. klatkach schodowych, korytarzach, sali narad, hollu, pomieszczeń technicznych, itp; ­ w harmonogramie musi być wyznaczona data zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, minimum 3 dni robocze przed terminem zakończenia wykonania przedmiotu umowy. 4. Warunki realizacji: 1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z własnych materiałów przy wykorzystaniu własnego sprzętu i narzędzi. Materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994. Prawo Budowlane. Wszelkie stosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać Polskim Normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności; 2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną; 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wykonanie robót niezgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami Prawa Budowlanego; 4) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót; 5) Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień narażających użytkowników budynku na szkody; 6) przed przystąpieniem do prac i w trakcie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do: ­ zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom, ­ zainstalowania kontenera na odpady; ­ przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod względem bhp i ppoż.; 7) koszty opracowania wyceny przedmiaru robót ponoszone są w całości przez Wykonawcę; 8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu - terenu, objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót i warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia; 9) koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowania i złożenia oferty ponosi samodzielnie każdy Wykonawca; 10) Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu w uzgodnionym wcześniej terminie po uprzednim kontakcie telefonicznym: ­ z p. Zbigniewem Urbanowiczem, tel. 68 455 90 38 w godz. od 7:00 do 15:00 (poniedziałek, czwartek), ­ z p. Tomaszem Marczewskim, tel. 68 455 90 38 w godz. od 7:00 do 11:00 (poniedziałek - piątek); 11) Zamawiający umożliwi odpłatne korzystanie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z wody i energii elektrycznej: ­ za pobór wody dla czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający obciąży Wykonawcę po zakończeniu robót kwotą ryczałtową w wysokości 200,00 zł brutto, ­ za pobór energii elektrycznej dla zasilania niezbędnych urządzeń i narzędzi elektrycznych Zamawiający obciąży Wykonawcę po zakończeniu robót kwotą ryczałtową w wysokości 300,00 zł brutto; 12) roboty będą wykonywane w czynnym budynku, wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać pracy urzędu - wszystkie prace uciążliwe związane z hałasem należy prowadzić poza godzinami pracy urzędu, a więc po godz. 15:00 i w dni ustawowo wolne od pracy; 13) w czasie wykonywania robót miejsce prac należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń mienia oraz wypadków z udziałem ludzi; 14) potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisanie protokołu odbioru końcowego robót wykonanych bezusterkowo; 15) Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz dostarczone i zamontowane materiały na okres 36 miesięcy, okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego; Uwagi: ­ ilość robót do wykonania określa przedmiar robót, ilości robót podane w przedmiarze robót mogą ulec zmianie, natomiast ceny jednostkowe robót zaproponowane w ofercie nie mogą ulec zmianie, ­ przygotowanie ścian i sufitów do malowania obejmuje między innymi usunięcie spękań, uzupełnienie ubytków tynków, itp., ­ sprzęt komputerowy będzie odłączany i przemieszczany przez pracowników ZUS. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub/files/123363/h114JlOP8k4.rar
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach