Przetargi.pl
Malowanie pomieszczeń Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Branicach przy ul. Szpitalnej 19 wraz z robotami towarzyszącymi

Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej w Branicach ogłasza przetarg

  • Adres: 48-140 Branice, ul. Szpitalna
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 860 992 , fax. 774 860 995
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej w Branicach
    ul. Szpitalna 19
    48-140 Branice, woj. opolskie
    tel. 774 860 992, fax. 774 860 995
    REGON: 53164567400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropsbranice.biueltyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie pomieszczeń Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Branicach przy ul. Szpitalnej 19 wraz z robotami towarzyszącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Malowanie pomieszczeń Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Branicach przy ul. Szpitalnej 19 wraz z robotami towarzyszącymi. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie szpitalnym w warunkach wymagających szczególnego nadzoru nad prowadzonymi pracami i wykorzystywanymi tego tych prac narzędzi i materiałów, w związku z tym należy uwzględnić konieczność dostosowania prowadzonych prac do wymagań Zamawiającego w zakresie organizacji i specyfiki działalności Ośrodka Psychiatrii Sądowej. Prace winny być wykonywane w maksymalnie 3 pomieszczeniach każdego Zespołu tj. w sumie w maksymalnie 12 pomieszczeniach w całym ośrodku (nie dotyczy korytarza klatki schodowej i pomieszczeń administracji. Wykonawca dopiero po zakończeniu prac w tych pomieszczeniach może rozpocząć prace w kolejnych pomieszczeniach. Prowadzenie robót nie może kolidować z bieżącą działalnością Ośrodka w trybie ciągłym. Z uwagi na specyfikę prowadzonej działalności Zamawiający może nakazać zaprzestanie robót na określony czas po uprzednim poinformowaniu Wykonawcy, który zobowiązany jest niezwłocznie uprzątnąć teren, na którym prowadzone są prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 7.2. Wadium można wnosić w następujących formach; pieniądzu, poręczeniach i gwarancjach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 836). Dopuszczalne jest również złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 7.3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na konto Zamawiającego: NBP O/ Opole nr konta 34 1010 1401 0006 0622 3000 0000 z dopiskiem: nr sprawy: ROPS PN/11/2020. Za termin wniesienia wadium uważa się datę i godzinę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 7.4. W przypadku innych niż pieniądz form wadium Wykonawca dostarcza gwarancję lub poręczenie w oryginale do Kasy Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej (może być listowne) przed upływem terminu składania ofert (dopuszcza się złożenie gwarancji lub poręczenia wraz z ofertą). 7.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: − nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, − termin obowiązywania gwarancji, − miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7.6. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu. 7.7. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu. 7.8. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 7.9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 7.10. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP. 7.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) którego oferta została wybrana: − odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a UPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 UPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 UPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a UPZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z następujących dokumentów: a) Wypełnionego formularza ofertowego wg zał. nr 1, b) Oświadczenia wg zał. nr 2 i nr 3 do SIWZ, c) Wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wg zał. nr 1 do SIWZ, pkt. 12 – dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części zamówienia Podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie dołączy w/w wykazu Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia Podwykonawcy, d) Zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby – zał. nr 5 do SIWZ – jeżeli dotyczy oraz informacji o udostępnieniu Wykonawcy zasobów przez inne podmioty, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wg zał. nr 1 do SIWZ, pkt. 13. e) Dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”. Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w dziale 5 pkt 5.2 b) - e). Wykonawca, który załączy do oferty ww. dokumenty nie będzie wzywany do ich przekazania w terminie, o którym mowa w pkt. 5.4 SIWZ. f) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP – załącznik 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego. g) Pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach