Przetargi.pl
Malowanie pomieszczeń ogólnodostępnych modułów 313-318,126-127,226,227,326-327 klatka C, wymiana okien a poddaszu Klatki A 6szt.,Klatka D 15 szt. klatka E 7 szt., naprawa odwodnienia dachu DS Labirynt ul. Sopocka 23 we Wrocławiu.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.upwr.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30000-euro/roboty-budowlane

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie pomieszczeń ogólnodostępnych modułów 313-318,126-127,226,227,326-327 klatka C, wymiana okien a poddaszu Klatki A 6szt.,Klatka D 15 szt. klatka E 7 szt., naprawa odwodnienia dachu DS Labirynt ul. Sopocka 23 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą:Malowanie pomieszczeń ogólnodostępnych modułów 313-318,126-127,226,227,326-327 klatka C, wymiana okien a poddaszu Klatki A 6szt.,Klatka D 15 szt. klatka E 7 szt., naprawa odwodnienia dachu DS Labirynt ul. Sopocka 23 we Wrocławiu. 2.Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o: - opisy przedmiotu zamówienia, - przedmiary robót, zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami technicznymi i sztuką budowlaną; przed wbudowaniem materiałów należy dostarczyć deklaracje zgodności na wraz z wymaganymi załącznikami, świadectwami dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oraz karty przekazanych odpadów toksycznych w przypadku ich wystąpienia. 3.Ogólna Charakterystyka robót: I.Wymagania ogólne wliczone w cenę kontraktową ujęte w pozycjach kosztorysowych 1. Wydzielenie stref bezpieczeństwa podczas robót budowlanych poprzez wygrodzenie np. taśmą ostrzegawczą 2. Przenoszenie mebli, sprzątanie pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego wokół budynku po przeprowadzonych robotach oraz zabezpieczenie folią ochronną pomieszczenia i jego wyposażenia wykonywania prac budowlanych. II. Prace remontowe na dachu 1. Podłączenie wentylacji kuchni w pokoju nr 122 do kanału nr 3 (wg szkicu) 2. Wymian nakrywy kominów z naprawą tynków na kominach i ich malowaniem 3. Uzupełnienie poziomych ław kominiarskich łącznie ze wspornikami do dachówki 4. Uzupełnienie stopni kominiarskich (wspornik, kołyska) III. Prace malarskie umywalnie, natryski, WC, kuchnie moduły 313-318, 126-127, 226-227, 326-327 1. Zmycie powierzchni ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności 2. Naprawa rys i spękań na ścianach i zabudowach 3. Odgrzybianie powierzchni ścian i stropów i skasowanie wykwitów (zacieków) 4. Gruntowanie podłoży preparatami 5. Trzykrotne malowanie farbami emulsyjnymi antypleśniowymi sufitów i ścian 6. Mycie po robotach malarskich okien zespolonych, drzwi i ościeżnic, ścianek z glazury, posadzek IV. Natrysk pokój 330 z malowaniem łazienek w 230 i 130 1. Skucie warstw posadzkowych w kabinie prysznicowej wraz z pierwszym rzędem płytek ściennych 2. Wymiana odpływu wraz z fragmentem kanalizacji 3. Odtworzenie izolacji folii w płynie 4. Odtworzenie posadzki oraz okładzin posadzkowych i ściennych 5. Naprawa tynków, likwidacja zacieków z malowaniem ściany przy rurze w module 230 i 330 ścian i sufitów pomieszczeń V. Wymiana okien na poddaszu z obróbką obsdzenia, KL A - 6 szt, KL D-15, KL E - 7 szt 1. Demontaż (wycięcie) okien z zachowaniem szczególnej ostrożności aby zapobiec uszkodzeniu zewnętrznej opaski drewnianej 2. Montaż okien na wzór istniejących z obróbką obsadzenia, uszczelnieniem, montażem opasek 3. Montaż parapetów wewnętrznych 4. Oczyszczenie i malowanie zewnętrznego ościeża (opaski okiennej) VI. Naprawa odwodnienia dachu 1. Wymiana koszy zlewowych rynien oraz sztucerów 2. Montaż nowych koszy zlewowych rynien 3. Wymiana i naprawa rynien 4.WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi: na cały przedmiot – 36 miesięcy. Długość gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ. 1) Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 4 do umowy. 2) Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego bez wad. 3) Okresy gwarancji i rękojmi udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) kosztorys ofertowy c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy na formularzu oferty. Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: a) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. (załącznik 3a do SIWZ; jeśli dotyczy), b) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2, 7.3. c) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale d) oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. e) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy), 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 12. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 13. Formadokumentów: 1) W oryginale należy złożyć: • Formularz ofertowy (załącznik. nr 1 do SIWZ) • kosztorys ofertowy, • oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SIWZ, • zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 7.4 SIWZ, • ewentualne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona). 2) Dokumenty, jakie Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem to: • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składany na wezwanie Zamawiającego, • wykaz robót wraz z dowodami, składany na wezwanie Zamawiającego, • oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z Wykonawców osobno składa: • oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.1 SIWZ, • oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej • zobowiązanie podmiotu trzeciego. 4) W przypadku oferty składanej wspólnie Wykonawcy składają razem: • formularz ofertowy, • Kosztorys ofertowy, • wykaz robót wraz z dowodami

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach