Przetargi.pl
Malowanie pomieszczeń i wymiana okien w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-510 Kielce, ul. Piotrkowska 27
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3677100 , fax. 041 3677391
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach
    ul. Piotrkowska 27 27
    25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3677100, fax. 041 3677391
    REGON: 00001775600467
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie pomieszczeń i wymiana okien w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Malowanie pomieszczeń i wymiana okien w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33. Całkowita wielkość zamówienia: postępowanie o wartości poniżej 5.150.000 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) 800,00 zł (przystępując do zadania 1), 2) 600,00 zł (przystępując do zadania 2).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej u.p.z.p., spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p. oraz: 1) dysponują osobą, która może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu gładzi gipsowych wraz z malowaniem o powierzchni minimum 1500 m2 każda - przystępując do zadania 1; b) co najmniej dwie roboty polegające na wymianie okien o powierzchni minimum 100 m2 każda - przystępując do zadania 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie wykonawcy, kto będzie kierował robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ), 4) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót wymienionego w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 3 5) wykaz robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na: a) wykonaniu gładzi gipsowych wraz z malowaniem, z podaniem miejsca i czasookresu wykonanych robót, powierzchni wykonanych gładzi wraz z malowaniem, oraz firm i siedzib zleceniodawców (zgodny z załączonym wzorem - załącznik nr 4a do SIWZ) b) wymianie okien, z podaniem miejsca i czasookresu wykonania robót, powierzchni wymienionych okien oraz firm i siedzib zleceniodawców (zgodny z załączonym wzorem - załącznik nr 4b do SIWZ). W wykazie należy wymienić: a) co najmniej dwie roboty obejmujące swym zakresem wykonanie gładzi gipsowych wraz z malowaniem o powierzchni min. 1500 m2 każda - (przystępując do zadania 1), b) co najmniej dwie roboty obejmujące swym zakresem wymianę okien o powierzchni min. 100 m2 każda - (przystępując do zadania 2). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie (np. referencje). Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane roboty wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) przystępując do zadania 2 - wypełnione oświadczenie wykonawcy o parametrach technicznych oferowanych okien (zgodne z załączonym wzorem, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z załączeniem dokumentów odnoszących się do zaproponowanych okien: a. aktualna aprobata techniczna (kompletna wraz z załącznikami) dla proponowanych okien odnosząca się do okna jako całego wyrobu w myśl art. 9 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881) stwierdzająca, iż okna są przydatne do stosowania w budownictwie, b. aktualny certyfikat lub deklaracja zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną dla zastosowanych okuć lub inny dokument potwierdzający, iż są one dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie wydane przez uprawniony organ, Uwaga: należy przedłożyć ww. certyfikaty, deklaracje lub dokumenty dla zastosowanych okuć uchylnych, rozwieralno -uchylnych oraz okuć rozwieralnych. c. aktualny atest lub świadectwo z badań palności profilu zastosowanego do produkcji okien wydane przez uprawniony do tego organ, potwierdzające iż profil został sklasyfikowany co najmniej jako trudno zapalny wg. Normy PN-B-02874:1996 albo Normy PN-EN 13501-1:2004 lub Normy BN-87/8826-02, d. aktualny certyfikat lub deklaracja zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną dla zastosowanych szyb lub inny dokument potwierdzający, iż są one dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881), e. aktualny atest lub świadectwo z badań przenikalności cieplnej szyb zespolonych lub inny dokument potwierdzający, iż szyby zespolone posiadają współczynnik przenikalności cieplnej U mniejsze lub równe 1,1 W/(m2K) (wg normy PN-EN 674: 1999); f. aktualny atest higieniczny dla profili wydany przez PZH lub inny uprawniony do tego organ, stwierdzający, iż zaproponowany produkt jest dopuszczony do stosowania w budownictwie mieszkaniowym i obiektach użyteczności publicznej, 2) wyceniony przedmiar robót (zgodny z przedmiarem, stanowiącym załącznik nr 7a do SIWZ - przystępując do zadania 1 lub załącznik nr 7b do SIWZ - przystępując do zadania 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach