Przetargi.pl
Malowanie pomieszczeń biurowych oraz wymiana wykładziny dywanowej w budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie pomieszczeń biurowych oraz wymiana wykładziny dywanowej w budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji 1) Szczegółowy zakres prac określają przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - zwane „dokumentacją techniczną” stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Charakterystyka prac remontowo – budowlanych: a) Malowanie pomieszczeń biurowych  malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach biurowych (obszar zaznaczony na rzucie kondygnacji - załącznik nr 5 do wzoru umowy) na parterze w budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie,  malowanie co najmniej dwukrotne farbą akrylową wraz z przygotowaniem powierzchni do malowania,  w ramach przygotowania powierzchni należy: umyć powierzchnie przeznaczone do malowania, zaszpachlować nierówności, uzupełnić ubytki tynku, położyć gładź gipsową,  malowanie sufitów: farba biała, produkt zgodny z normą PN-EN 13300:2002,  malowanie ścian: farba w kolorze białym, II klasy odporności na szorowanie wg normy PN-EN 13300:2002,  wilgotność powierzchni przewidzianych do malowania nie może być większa niż 4%,  podkłady i powłoki malarskie powinny być zgodne z zaleceniami producenta farb,  wszelkie ubytki i uszkodzenia tynków powinny być naprawione przy użyciu tej samej zaprawy, z której tynk był wykonany i zatarte w taki sposób, aby naprawiane miejsce równało się z powierzchnią tynku,  powłoki malarskie dwuwarstwowe nie powinny wykazywać smug, prześwitów, plam, śladów pędzla i odprysków. Barwa powłoki powinna być jednolita bez uwydatniających się poprawek i połączeń o różnym odcieniu i natężeniu,  powłoki powinny być niezmywalne przy zastosowaniu środków myjących, i dezynfekujących, odporne na szorowanie zgodnie ze wskazanymi powyżej normami,  roboty malarskie powinny być wykonywane (o ile producent farb nie określa inaczej) w temperaturze nie niższej niż +5 C. Zalecana temperatura dla malowania farbami wodnymi i wodorozcieńczalnymi +12-+18 C,  farby należy przechowywać w temperaturze nie niższej niż +5 C,  prace malarskie należy prowadzić zgodnie z instrukcją producenta farb. b) Wymiana wykładziny dywanowej:  Wykonawca dostarczy wykładzinę, swoim transportem, na adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Białołęka, 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197,  w ramach wymiany wykładziny należy: wynieść meble, zdjąć cokoły i progi, zerwać istniejącą wykładzinę, naprawić podłoże (w miarę potrzeb), ułożyć nową wykładzinę, założyć progi, zamontować nowe cokoły, wnieść meble i ustawić je we wcześniejszych pozycjach, zutylizować zerwaną wykładzinę.  specyfikacja użytkowa: szerokość 4-5 m rodzaj splotu pętelka typ włókna poliamid klasyfikacja trudnopalności Bfl-s1, Cfl-s1 waga runa < 500 g/m2 gęstość tkania < 100.500 przetkań na 1 m² poziom izolacji akustycznej tłumienie dźwięków na poziomie min. 22 dB antystatyczna kolor brązowy melanż  ponieważ szerokość pomieszczeń, w których będzie układana wykładzina nie przekracza 3,5 m, Zamawiający wymaga aby w poszczególnych pokojach wykładzina była ułożona w jednym kawałku (bez łączeń) Uwaga: Zamawiający wymaga, aby cokoły wykonane były z tej samej wykładziny co nowo położona wykładzina na podłodze oraz zamontowane były na listwach dywanowych, ożebrowanych o wys. około 5 cm. 3) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji Przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż cena oferty brutto. 4) Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją techniczną oraz zapewnia, że posiada odpowiednie zasoby i przygotowanie techniczne oraz ma dostęp do niezbędnego sprzętu, który pozwoli na zrealizowanie prac objętych umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi polskimi normami, z materiałów odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski, nadto przepisami ochrony środowiska i przepisami o odpadach. 5) Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Zamawiający nie wymaga uczestnictwa w wizji lokalnej, ale Wykonawca ponosi ryzyko w zakresie przygotowania oferty bez dokonania wizji lokalnej. Osoba do kontaktu – Karol Lusar, tel. (22) 44-38-425. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. Protokół zawierający treść pytań zadanych przez Wykonawcę podczas wizji lokalnej i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi, zostanie niezwłocznie przesłany do wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.bialoleka.waw.pl . 6) Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z Klauzuli społecznej. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 1 osobę świadczącą pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia, polegającą na pracach ogólno-budowlanych, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Szczegółowe warunki zatrudnienia zostały opisane w § 3A wzoru umowy ( zał. nr 7 do SIWZ ). 7) Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach (np. pozwoleniu wodno-prawnym) • Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach budowlanych, wykonawczych oraz STWiORB), • Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. 8) Termin realizacji zamówienia: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA: Prace muszą być wykonane w jeden weekend: piątek od godz. 16.00 do poniedziałku do godz. 6.00. Dokładny termin realizacji prac zostanie określony na etapie podpisywania umowy z Wykonawcą, wybranym w toku postępowania przetargowego. 9) Długość okresu gwarancji Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty remontowo-budowlane stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalną długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty remontowo-budowlane tj.: 36 miesięcy (długość minimalna). UWAGA! Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji jakości na wykonane roboty remontowo-budowlane (w przedziale 36-60 miesięcy), za który Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt.10.2 ppkt II SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. Wykaz oświadczeń i dokumentów SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ (o ile dotyczy), W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. c) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 4 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 3.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia – oświadczenia składa każdy z Wykonawców. 3.5. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.4. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 6 do SIWZ. – Oświadczenie składa wykonawca, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy) c) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. d) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta. 3.7. Podwykonawcy 1) W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym Zamawiającego poprzez dokonanie odpowiednich zapisów w oświadczeniu. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia (należy wskazać część procentową powierzonej części zamówienia), podać opis tych części których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest ona znana na etapie składania ofert, nazwę firmy lub imię i nazwisko podwykonawcy. 2) Uregulowania związane z podwykonawcami zawarte są we wzorze umowy ( załącznik nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach