Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44200 Rybnik, ul. Kościuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 324 221 247
- Data zamieszczenia: 2018-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
ul. Kościuszki 17
44200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 422 12 47, fax. 324 221 247 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl/bip
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych ADM II z podziałem na zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakald Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Zamówienie zostało podzielone na osiem zadania: Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: Zadanie 1- 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) Zadanie 2 – 600,00 zł (słownie sześćset złotych 00/100) Zadanie 3 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) Zadanie 4 – 1 200,00 zł (słownie tysiąc dwieście złotych 00/100) Zadanie 5 – 1 600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych 00/100) Zadanie 6 – 1 500,00 zł (słownie tysiąc pięćset złotych 00/100) Zadanie 7- 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) Zadanie 8 – 300,00 zł (słownie trzysta złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://www.zgm.rybnik.pl/bip/ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Malowanie i wymiana wykładzin w wybranych pomieszczeniach budynków A i B – O/Sosnowiec
Dodano: 2024-06-11 - Remont budynku Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Beskidzkiej GOPR w Szczyrku
Dodano: 2024-04-17 - Remont budynku Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Beskidzkiej GOPR w Szczyrku
Dodano: 2024-03-11 - Roboty malarskie za pomocą agregatu hydrodynamicznego w lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Dodano: 2023-07-14 - Pomalowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój.
Dodano: 2023-06-22 - „ODŚWIEŻENIE BOCZNYCH KLATEK SCHODOWYCH W OŚMIOKONDYGNACYJNYM BUDYNKU WRAZ ZE SPOCZNIKAMI (8 PIĘTER+8 PÓŁPIĘTER) URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO”
Dodano: 2022-12-13 - Roboty remontowo-malarskie w budynku Delegatury Śląskiego OW NFZ w Częstochowie
Dodano: 2021-04-06 - Roboty remontowo-malarskie w budynku Delegatury Śląskiego OW NFZ w Częstochowie
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa wraz z montażem regałów jezdnych i stacjonarnych dla II Urzędu Skarbowego w Katowicach i Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Katowicach.
Dodano: 2020-11-04 - Modernizacja łazienek (etap II) wraz z robotami budowlanymi w pozostałych pomieszczeniach Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Rydułtowach przy ul. Obywatelskiej 30
Dodano: 2020-09-21