Przetargi.pl
Malowanie i remont wybranych pomieszczeń II, V oraz VIII Domu Studenta Politechniki Łódzkiej.

Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, al. Politechniki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6312027, 6312019 , fax. 42 6364177
  • Data zamieszczenia: 2018-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie
    al. Politechniki 3a
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6312027, 6312019, fax. 42 6364177
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie i remont wybranych pomieszczeń II, V oraz VIII Domu Studenta Politechniki Łódzkiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja kompleksowych robót budowlanych w zakresie konserwacji powłok malarskich, prac instalacyjnych i elektrycznych w wybranych pomieszczeniach II, V oraz VIII Domu Studenta Politechniki Łódzkiej. Szczegółowy wykaz prac do zrealizowania oraz zestawienie materiałów określone zostało w Dokumentacji projektowej, na którą składa się przedmiar robót oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR). Zakres prac obejmuje ponadto sprzątanie, zabezpieczenie oraz oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. Zakres robót obejmuje również utrzymanie stałej czystości wszystkich remontowanych pomieszczeń, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów oraz śmieci powstałych na skutek realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, zabezpieczenie oraz oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Wywóz śmieci i innych odpadów winien być dokonywany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia projekt organizacji i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. Po stronie Wykonawcy leżą koszty organizacji terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy oraz inne koszty związane z realizacją budowy, w szczególności koszty zabezpieczenia i ogrodzenia terenu pod zaplecze budowy i składu materiałów, koszty uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, koszty ochrony mienia, wywozu i utylizacji materiałów, a także inne koszty, które mogą powstać w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidziane przez Wykonawcę na etapie złożenia oferty, niezbędne do realizacji zamówienia. Po stronie Wykonawcy leżą wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z Dokumentacji projektowej, jak również w niej nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W przypadku, gdy w Dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w Dokumentacji. Przed wykonaniem wyceny Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na wymienionych w Specyfikacji obiektach: − II Dom Studenta Politechniki Łódzkiej, al. Politechniki 5, Łódź, − V Dom Studenta Politechniki Łódzkiej, ul. Lumumby 3, Łódź, − VIII Dom Studenta Politechniki Łódzkiej, ul. Radwańska 40/42, Łódź, w celu szczegółowego sprawdzenia warunków wykonania zamówienia oraz porównania z przedmiarem robót. Wizja lokalna obiektów – po uprzednim kontakcie telefonicznym – tel. (42) 631-20-19, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 14.00. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Zamawiający informuje, iż prace będą wykonywane w czynnych obiektach zakwaterowania zbiorowego, w związku z tym muszą być prowadzone w sposób możliwie jak najmniej zakłócający spokój mieszkańców i niepowodujący zagrożeń dla życia i mienia przebywających w obiektach osób. Roboty budowlane objęte zamówieniem muszą zostać wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn. zm.), Dokumentacją projektową, przepisami BHP i przepisami przeciwpożarowymi dla tego rodzaju robót (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych – Dz. U. z 2003 r., nr 47, poz. 401), warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, postanowieniami kosztorysu ofertowego oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy sporządzony na podstawie Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy wykonany przez Wykonawcę na podstawie Dokumentacji projektowej (tj. przedmiaru robót) oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), 3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie Załącznika nr 2 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania sporządzone na podstawie Załącznika nr 5 do SIWZ, 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy, 6) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez Pełnomocnika, 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), 8) kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, 9) oryginał dowodu wniesienia wadium (przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie), w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach