Przetargi.pl
Malowanie elewacji w obiekcie Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Wałbrzychu, ul. Mickiewicza 42.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 62
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 3673984 , fax. 071 3672938
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 62 62
    53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 3673984, fax. 071 3672938
    REGON: 01251326200117
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie elewacji w obiekcie Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Wałbrzychu, ul. Mickiewicza 42.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Malowanie elewacji w obiekcie Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Wałbrzychu, ul. Mickiewicza 42, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem i przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art.22 ust. l ustawy Pzp, tj.: 1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunek ten potwierdza dokument wymieniony w rozdz. IX pkt 2, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek ten potwierdza dokument wymieniony w rozdz. IX pkt. 7, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 70 000,00 zł - warunek ten potwierdza dokument wymieniony w rozdz. IX pkt 4, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. Złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Pzp oraz niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. l oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 4. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 70 000,00 zł - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów w przypadku wątpliwości co do ich prawdziwości), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: a) wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki nie wynika odpowiedni dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; b) wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 6. Kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o przedmiar robót stanowiący część III SIWZ. 7. Wykaz zawierający minimum 3 wykonane roboty budowlane w zakresie malowania elewacji budynków w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości robót nie niższej niż 70.000,00 zł wraz z dokumentami, iż obiekty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), 8. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów o których mowa: - w pkt 2, 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tych dokumentów określone w pkt 9 stosuje się odpowiednio. Ponadto na ofertę powinny się składać następujące oświadczenia i dokumenty: 11. Wypełniony formularz oferty wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 12. Wykaz zakresu robót, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach