Przetargi.pl
Malowanie elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 ul. Aspekt 48

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2017-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 1525966300043
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 ul. Aspekt 48
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ robót budowlanych dotyczących malowania elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 ul. Aspekt 48 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. malowanie elewacji budynku szkoły wraz z robotami przygotowawczymi oraz montaż dodatkowego oświetlenia zewnętrznego budynku. Roboty budowlane w ujęciu wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych ( Dz.U. z 2016 poz. 1125): 45.44 – Malowanie i szklenie (malowanie fasad budynków), 45.31 – Wykonywanie instalacji elektrycznych (przewodów elektrycznych oraz osprzętu), Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany 3 kwietnia 2017 r. przez mgr inż. Izabellę Krawczyk, (stanowiący załącznik nr 1 do Ogłoszenia) oraz wzór umowy zamieszczony w sekcji IV – pkt 4) Ogłoszenia (stanowiący także załącznik nr 2 do Ogłoszenia). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest: Wykonanie projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń wraz z wykonaniem robót budowlano – montażowych oraz przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów. Zakres robót nie wpływa na dostępność dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający na etapie odbioru robót wymaga: a) katr technicznych oraz Atesty Higieniczne wbudowanych materiałów. b) instrukcji obsługi i konserwacji (w języku polskim) W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego obejmującej: a) wykonanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; b) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 (Dz.U.2013.1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; c) wykonanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu Umowy 2) Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania; 3) Pełnienie nadzoru autorskiego; 4) Wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych na podstawie wykonanych projektów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (przy założeniu prowadzenia robót w czynnej placówce oświatowej) związanych z: a) malowaniem elewacji zespołu budynków Szkoły Podstawowej z przygotowaniem, zmyciem i oczyszczeniem powierzchni ścian (bez cokołów); b) montażem dodatkowych opraw oświetlenia zewnętrznego budynku dydaktycznego wraz z robotami towarzyszącymi. Parametry techniczne: Po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia budynki nie zmieniają swoich dotychczasowych funkcji, nie zmieniają swojej kubatury, jak również nie zostanie zmienione zagospodarowanie terenu wokół budynków. Budynek sali gimnastycznej i zaplecza sportowego przylega do budynku dydaktycznego od strony południowej i połączony jest z częścią dydaktyczną łącznikiem. Część sportowa połączona jest z budynkiem biblioteki za pomocą drugiego łącznika. Budynek główny, dydaktyczny jest budynkiem podpiwniczonym, o trzech kondygnacjach nadziemnych, sala gimnastyczna, łączniki i zaplecze sportowe to budynki jednokondygnacyjne, niepodpiwniczone. Budynek biblioteki – o jednej kondygnacji nadziemnej, częściowo podpiwniczony. W 2002 r. budynki szkoły zostały poddane termomodernizacji – ściany zewnętrzne są ocieplone płytami styropianowymi i pokryte cienkowarstwową wyprawą elewacyjną. 2. Zamawiający wymaga stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie realizacji robót budowlanych, skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę - w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666z późn. zm.) pracowników do wykonywania czynności w realizacji zamówienia: • roboty malarskie elewacji wraz z robotami przygotowującymi, • montaż okablowania i opraw oświetlenia zewnętrznego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których powa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia oraz zamieszczonym równocześnie w sekcji IV – pkt 4) Ogłoszenia. Termin realizacji zamówienia:od zawarcia umowy do 25.08.2017 roku, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie wykonywania prac budowlanych nastąpi nie wcześniej niż w dniu 19.06.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442110-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach