Gmina Kobylin-Borzymy ogłasza przetarg
- Adres: 18-204 Kobylin-Borzymy, ul. Główna 11
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2743003, 2743026 , fax. 086 2743003
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylin-Borzymy
ul. Główna 11 11
18-204 Kobylin-Borzymy, woj. podlaskie
tel. 086 2743003, 2743026, fax. 086 2743003
REGON: 00053695300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylinborzymy.biuletyn.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Malowanie dachu Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest malowanie dachu zespołu szkól w Kobylinie-Borzymach w zakres którego wchodzi: - Uszczelnienie kitem asfaltowym obróbek blacharskich kalenicowych, - Nałożenie na istniejące obróbki kalenicowe i narożne nowych, szerszych obróbek z blachy powlekanej, - Montaż nowych obróbek koszowych z blachy powlekanej, - Oczyszczenie i odtłuszczenie połaci dachowych, - Ręczne oczyszczenie miejsc skorodowanych i uzupełnienie ubytków powłoki cynkowej farbą poliwinylową do gruntowania przeciwrdzewną cynkową, - Malowanie I warstwy farbą poliwinylową do malowania blach ocynkowanych, - Malowanie II warstwy emalią akrylową przeznaczoną do pokryć dachowych z blachy ocynkowanej, Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w specyfikacji robót i przedmiarach z dopuszczeniem innych farb o parametrach technicznych nie gorszych od zastosowanych w przedmiarze. Obowiązek udowodnienia właściwości materiałów i farb ciąży na wykonawcy, w przypadku zastosowania innych materiałów należy dołączyć certyfikaty i zaświadczenia. Zamawiający wymaga ostateczne uzgodnienie koloru na wykonanej próbie przed malowaniem dachu. Żądany kolor - brąz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452112202
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz oferty sporządzony zgodnie z zał. Nr 1 2) Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2, że wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3) Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 3 uwzględniając zakres określony w pkt 16 S.I.W.Z. 4) Oświadczenie, że spełnia i przyjmuje warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie stanowiące zał nr 2. IV. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie stanowiące zał nr 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylinborzymy.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną