Przetargi.pl
Mała Przedsiębiorczość

Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77300 Człuchów, ul. Jerzego z Dąbrowy
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8343442, 8343443 , fax. 598 343 441
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
    ul. Jerzego z Dąbrowy
    77300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8343442, 8343443, fax. 598 343 441
    REGON: 77128805300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pupczluchow.ssdip.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mała Przedsiębiorczość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia pn. „Mała przedsiębiorczość” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego, Projekt „Aktywizacja osób bezrobotnych w powiecie człuchowskim III”. 2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestnika szkolenia umiejętności niezbędnych przy zakładaniu i prowadzeniu własnej działalności gospodarczej, poznanie zasad zarządzania firmą i jej finansami, rozpoczęcie działalności gospodarczej po ukończeniu szkolenia. 3. Całkowity czas trwania szkolenia - 160 godzin tj. 40 godzin zegarowych dla każdej grupy szkoleniowej. 4. Liczba uczestników , która zostanie skierowana na szkolenie przez Zamawiającego wyniesie maksymalnie 30 osób w czterech grupach szkoleniowych po 6-10 osób w grupie w zależności od potrzeb zamawiającego. 5. Termin szkolenia - marzec - październik - w miarę potrzeb. 6. Miejsce szkolenia - teren miasta Człuchów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wystawiony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby instytucji szkoleniowej (wystawiony w roku, w którym wykonawca ubiega się o zamówienie) /art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017r. poz. 1065 z późn. zmianami)/
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie o zapewnieniu ochrony danych osobowych osób uczestniczących w szkoleniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 922) - załącznik Nr 2 do SIWZ, program szkolenia - załącznik Nr 6 do SIWZ, zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 8 do SIWZ, kalkulację kosztów szkolenia - załącznik Nr 11 do SIWZ, aktualny certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia/szkolenia, (jeśli posiada) lub aktualną akredytację wydaną wykonawcy przez kuratora oświaty na podstawie przepisów ustawy o systemie oświaty ( jeśli posiada) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. zobowiązanie do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków - załącznik nr 9 do SIWZ, wzór zaświadczenia lub innego dokumentu o nabytych kwalifikacjach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach