Przetargi.pl
MAGAZYNOWANIE/PRZECHOWYWANIE MATERIAŁÓW DROGOWYCH POCHODZĄCYCH Z ROZBIÓRKI W LATACH 2020 – 2023R.

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
  • Data zamieszczenia: 2020-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    Sikorskiego 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957355576, fax. +48957355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MAGAZYNOWANIE/PRZECHOWYWANIE MATERIAŁÓW DROGOWYCH POCHODZĄCYCH Z ROZBIÓRKI W LATACH 2020 – 2023R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia jest magazynowanie/przechowywanie w latach 2020 – 2023 przez Wykonawcę na placu składowym stanowiącym jego własność materiałów drogowych pochodzących z rozbiórki. 2.Na dzień zawarcia umowy Wykonawca zobowiązuje zabezpieczyć i udostępnić plac składowy o powierzchni min. 8 500 m2, 3.W przypadku potrzeby zajęcia przez Zamawiającego dodatkowej powierzchni na składowanie materiałów drogowych pochodzących z rozbiórki docelowo planuje się zwiększenie powierzchni dodatkowo o min. 2 000 m2 4.Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Przewiezienia na własny koszt (z załadunkiem i wyładunkiem) materiałów drogowych pochodzących z rozbiórki z miejsca ich aktualnego przechowywania, na miejsce przechowywania Wykonawcy wskazane w ofercie (ilości i rodzaje materiałów do przewiezienia z obecnego placu, na którym są materiały składowane przedstawia załącznik nr 3). Adres aktualnej lokalizacji placu składowego materiałów drogowych pochodzących z rozbiórki – ul. Odlewników 2, 66-400 Gorzów Wlkp. Wizja w terenie po uprzednim uzgodnieniu pod numerem telefonu 95 7314 141. 2) Zapewnienia obsługi magazyniera w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8ºº do 15ºº w tym do wykonywania: a)corocznej ilościowej inwentaryzacji materiałów zgodnie z Ustawą o rachunkowości przeprowadzonej w terminie 10 dni od daty otrzymania pisemnego powiadomienia od Zamawiającego, b)inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej materiałów zgodnie z Ustawą o rachunkowości, c) udziału magazyniera przy ważeniu materiałów masowych oraz przeliczeniu materiałów sztukowych, d)prowadzenia selekcji materiałów rozbiórkowych znajdujących się na placu składowym, e)nadzoru nad materiałem odzyskanym, który winien być oczyszczony i rozliczany, w roku ich pobrania, rozliczania druków ścisłego zarachowania Pz i Wz, f)prowadzenia zestawienia sald ilościowych materiałów na koniec roku i na dzień inwentaryzacji, g)wskazania miejsca pobrania lub rozładunku materiałów, h)utrzymania ładu i porządku na placu składowym, i)prowadzenia kart materiałowych dla poszczególnych materiałów, j)przyjmowania materiałów rozbiórkowych na paletach EURO ofoliowanych oraz zabezpieczonych opaską, k)prowadzenia kart materiałowych dla poszczególnych asortymentów materiałowych, l) wykonania na Zamawiającego zestawień materiałów pozostających lub pobranych z placu składowego, ł) oznakowania składowanego każdego rodzaju materiału w postaci tablicy o wym. 30 cm x 20 cm, m)przyjmowania materiałów na plac składowy i wydawania materiałów według dyspozycji pisemnej Dyrektora WDR lub Kierownika ds. Utrzymania Dróg, 3)Zapewnienie całodobowego nadzoru nad materiałami złożonymi na placu składowym Wykonawcy. 4)Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za magazynowany materiał. 5)Zapewnienia wagi do ważenia masowych materiałów drogowych pobieranych lub dostarczanych na plac położonej nie dalej niż 2 km od placu. 6)Stosowania Instrukcji gospodarowania materiałami drogowymi pochodzącymi z rozbiórki. 5.Załadunek materiałów wydanych z magazynu i rozładunek dostarczonych materiałów leży po stronie dostawcy/ odbiorcy. 6. Strony ustalają, że w przypadku dużego zanieczyszczenia mineralnego materiałów masowych (piaskiem, gruzem, humusem, itp.) przywożonych na plac składowy przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy będzie ustalony stopień jego zanieczyszczenia oraz zostanie określona ilość materiału do zaewidencjonowana przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63120000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych), 2.Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 3.Pisemne Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy), 4.Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.4.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U z 2018r, poz. 419), które powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem: Tajemnica przedsiębiorstwa, (jeśli dotyczy), 5. Dowód wniesienia wadium 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach