Przetargi.pl
Magazynier z obsługą wózków jezdniowych

Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-330 Pajęczno, ul. 1 Maja 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 034 3112882 , fax. 034 312992
  • Data zamieszczenia: 2013-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
    ul. 1 Maja 65 65
    98-330 Pajęczno, woj. łódzkie
    tel. 034 3112882, fax. 034 312992
    REGON: 59074583000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Magazynier z obsługą wózków jezdniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych /kategoria 80530000-8 Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)/ Celem szkolenia jest zdobycie przez jego uczestników odpowiednich umiejętności i uprawnień zawodowych w zakresie samodzielnego obsługiwania wózków jezdniowych wraz z wymianą butli potwierdzonych odpowiednim dokumentami wydanymi przez służby dozoru technicznego. Program szkolenia powinien również obejmować m. in. podstawy gospodarki magazynowej w firmie oraz podstawy obsługi komputera w zakresie gospodarki magazynowej. 2.Szkoleniem objętych zostanie 10 osób bezrobotnych z terenu Powiatu Pajęczańskiego. 3.Zajęcia na kursie powinny odbywać się codziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08.00 do 16.00, natomiast liczba godzin w tygodniu powinna wynosić przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych. 4.Program szkolenia w części dotyczącej obsługi wózków jezdniowych powinien być uzgodniony z Urzędem Dozoru Technicznego. 5.Łączna liczba godzin zajęć na kursie nie powinna być mniejsza niż 88 godzin zegarowych dla 10 osobowej grupy/liczba godzin w tygodniu przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych/. 6.Czas trwania egzaminu przed komisją kwalifikacyjną właściwej jednostki dozoru technicznego nie wlicza się do liczby godzin szkolenia. 7.Szkolenie może zostać przeprowadzone poza terenem Pajęczna pod warunkiem, że łączny czas dojazdu z miasta Pajęczna do miejsca szkolenia i z powrotem środkami transportu zbiorowego nie przekracza 3 godzin, jednakże w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zorganizować i opłacić dla uczestników szkolenia dojazd z miasta Pajęczna do miejsca szkolenia i z powrotem. Koszt tego dojazdu mieści się w kosztach należności za szkolenie. Jeśli jednak czas dojazdu środkami transportu zbiorowego z miasta Pajęczna na miejsce szkolenia i z powrotem przekracza 3 godziny dla uczestników szkolenia należy zapewnić zakwaterowanie i wyżywienie. Koszt zakwaterowania i wyżywienia mieści się w kosztach należności za szkolenie. 8.Szkolenie powinno kończyć się egzaminem przed komisją kwalifikacyjną właściwej jednostki dozoru technicznego i wydaniem świadectwa kwalifikacyjnego w terminie 14 dni od dnia przeprowadzenia egzaminu, oraz wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu w terminie 5 dni, zgodnie z § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz. U. 186) oraz zawierać elementy w formie suplementu określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2010.177.1193 z późn. zm.). 9.Wykonawca musi niezwłocznie zorganizować i opłacić koszt pierwszego przeprowadzenia egzaminu przed komisją kwalifikacyjną właściwej jednostki dozoru technicznego. Koszt tego egzaminu mieści się w granicach należności za szkolenie. 10.Wymagane badania lekarskie i badania psychologiczne zostaną przeprowadzone przez Zamawiającego na jego koszt i nie powinny być ujęte przez Wykonawcę w ogólnym koszcie szkolenia. 11.Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie infrastruktury technicznej, warunków lokalowych, wyposażenia dydaktycznego. 12.Wykonawca zobowiązany jest posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na swą siedzibę /zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2008. 69. 415 ze zm.). 13.Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium o którym mowa w art. 41 ust 3b Ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 14.Wykonawca winien przedstawić pisemne informacje wskazane w programie szkolenia sporządzonym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2010. 177. 1193 z późn. zm.) 15.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w formie pisemnej - według własnego wzoru zapewnienia dotyczącego dobrania poziomu kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia. 16.Wykonawca winien przedstawić pisemne zapewnienie potwierdzające przeprowadzenie kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.). 17.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię i nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. 18.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia anonimowej ankiety: oceny szkolenia i wykładowców wśród uczestników szkolenia po jego zakończeniu. 19.Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien dokładnie podać miejsce realizacji zajęć (teoretycznych i praktycznych) i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie poszczególnych sal, w których prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. W przypadku zajęć praktycznych należy wymienić sprzęt i urządzenia, jakie będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. 20.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników szkolenia oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej przekazanej przez Zamawiającego jak również przedstawienia jej wyników (zestawienie i analiza). Niezależnie od tego Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu opis, w jaki sposób będzie prowadził własny nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz kto personalnie będzie odpowiadał za jego realizację. 21.Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały dydaktyczne, w tym co najmniej materiały biurowe w postaci środków piszących i notesów. 22.Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. W programie szkolenia w punkcie dotyczącym sposobu sprawdzenia efektów szkolenia Wykonawca m.in. winien precyzyjnie określić, w jaki sposób zamierza spełnić niniejsze zobowiązania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.pajeczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach