Przetargi.pl
ŁRPN-T/ ZP - 2/2011/PN - Zamówienie na usługi sprzątania i usługi porządkowe na rzecz Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o.o.

Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technologiczny sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 93-465 Łódź, ul. Dubois 114/116
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6844444 , fax. 42 6845000
  • Data zamieszczenia: 2011-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technologiczny sp z o.o.
    ul. Dubois 114/116
    93-465 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6844444, fax. 42 6845000
    REGON: 47321432900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.technopark.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŁRPN-T/ ZP - 2/2011/PN - Zamówienie na usługi sprzątania i usługi porządkowe na rzecz Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i usługi porządkowe na rzecz Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o.o. w zakresie: 1) Sprzątania budynku Łódzkiego Inkubatora Technologicznego, wg wymagań określonych poniżej; 2) Sprzątania terenu przyległego do budynku Łódzkiego Inkubatora Technologicznego, wg wymagań określonych poniżej; 3) Sprzątania dachu wg wymagań określonych poniżej; 4) Sprzątania terenu znajdującego się w ulicy Dubois bezpośrednio przyległego do ogrodzenia nieruchomości, wg wymagań określonych poniżej. Ad 1) Budynek Łódzkiego Inkubatora Technologicznego jest budynkiem dwukondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym. Przeznaczenie budynku - biurowe. Większość pomieszczeń przeznaczona jest na wynajem dla firm zewnętrznych. Wynajęte powierzchnie są wyłączone z zakresu niniejszego postępowania. Poniżej prezentowane są powierzchnie przeznaczone do sprzątania objęte przedmiotowym postępowaniem: Kondygnacja Rodzaj powierzchni m2 Piwnica Klatka schodowa 18,14 m2 Parter Komunikacja (powierzchnia korytarzowa) 112,27 m2 Sala konferencyjna 150,23 m2 Klatka schodowa 18,14 m2 Pomieszczenie socjalne (zlewozmywak, umywalka, szafki kuchenne, lodówka, czajnik, kuchenka mikrofalowa) 8,23 m2 WC męski (miska ustępowa, umywalka, pisuar, lustro, podajniki na mydło, papier i ręczniki, glazura, terakota) 5,60 m2 WC dla osób niepełnosprawnych (miska ustępowa, umywalka, lustro, podajniki na mydło, papier i ręczniki, glazura, terakota) 3,53 m2 WC damski (miska ustępowa, umywalka, lustro, podajniki na mydło, papier i ręczniki, glazura, terakota) 5,20 m2 Pokoje biurowe Zarządu i pracowników Technoparku: Pokój nr 3 24,00 m2 Pokój nr 4/5 49,00 m2 Kuchenka sekretariatu 3,84 m2 Pokój nr 6 24,00 m2 Pokój nr 7 24,00 m2 Fasada szklana 17,68 m2 Drzwi wejściowe szklane o wymiarach 200 x 120 cm 2,40 m2 Drzwi wejściowe szklane o wymiarach 250 x 190 cm 4,75 m2 Okna PCV z szybą podwójnie zespoloną, otwierane do wewnątrz: Okna o wymiarach 200 x 240 cm - 13 szt. 62,40 m2 Okna o wymiarach 100 x 240 cm - 6 szt. 14,40 m2 Okna o wymiarach 100 x 180 cm - 4 szt. 7,20 m2 Piętro Komunikacja 80,47 m2 Klatka schodowa 18,14 m2 Pomieszczenie gospodarcze 4,03 m2 Pomieszczenie socjalne (zlewozmywak, umywalka, szafki kuchenne, lodówka, czajnik, kuchenka mikrofalowa) 8,23 m2 WC męski (miska ustępowa, umywalka, pisuar, lustro, podajniki na mydło, papier i ręczniki, glazura, terakota) 5,60 m2 WC dla osób niepełnosprawnych (miska ustępowa, umywalka, lustro, podajniki na mydło, papier i ręczniki, glazura, terakota) 3,53 m2 WC damski (miska ustępowa, umywalka, lustro, podajniki na mydło, papier i ręczniki, glazura, terakota) 5,20 m2 Fasada szklana 26,52 m2 Okna PCV z szybą podwójnie zespoloną, otwierane do wewnątrz: Okna o wymiarach 200 x 240 cm - 13 szt. 62,40 m2 Okna o wymiarach 100 x 240 cm - 6 szt. 14,40 m2 Okna o wymiarach 100 x 180 cm - 5 szt. 9,00 m2 Stropodach Powierzchnia dachu 624,05 RAZEM Powierzchnia użytkowa podłóg 571,38 m2 Powierzchnia przeszkleń 51,35 m2 Powierzchnia okien 169,80 m2 Powierzchnia dachu do odśnieżania 624,05 m2 Pokoje biurowe wyposażone są w meble biurowe (biurka, krzesła tapicerowane, regały i szafy na dokumenty). Sala konferencyjna wyposażona w stoły i krzesła tapicerowane. Kuchenka sekretariatu wyposażona w mini lodówkę, ekspres do kawy, zlewozmywak, czajnik i szafki kuchenne. Podłoga powierzchni korytarzowych, schodów, łazienek i pomieszczeń socjalnych wykonana z terakoty, podłoga w pomieszczeniach biurowych i sali konferencyjnej wyłożona zmywalną wykładziną PCV. W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi: 1.1. Codzienne (do godz. 7.30) zamiatanie i mycie na mokro schodów i podłóg w klatkach schodowych, powierzchniach korytarzowych, sali konferencyjnej, pomieszczeniach socjalnych, pomieszczeniach biurowych Zarządu i pracowników Technoparku oraz w kuchence sekretariatu. 1.2. Codzienne (do godz. 7.30) mycie powierzchni szklanych drzwi wejściowych 1.3. Codzienne (do godz. 7.30) czyszczenie blatów biurek, szaf, półek w pomieszczeniach Zarządu i pracowników oraz blatów stołów w sali konferencyjnej 1.4. Codzienne (do godz. 7.30) mycie misek ustępowych, desek sedesowych, pisuarów, umywalek, baterii kranowych, luster, uchwytów dla osób niepełnosprawnych w toaletach 1.5. Codzienne (do godz. 7.30) opróżnianie koszy na śmieci w toaletach, pomieszczeniach biurowych, pomieszczeniach socjalnych, sali konferencyjnej, powierzchniach korytarzowych i kuchence sekretariatu i zakładanie czystych worków 1.6. Codzienne uzupełnianie mydła, ręczników i papieru toaletowego w toaletach 1.7. Codzienne (do godz. 7.30) mycie zlewozmywaków i umywalek wraz z bateriami kranowymi oraz blatów szafek w pomieszczeniach socjalnych i kuchence sekretariatu 1.8. Codzienne (do godz. 7.30) czyszczenie na sucho kserokopiarek i drukarek zlokalizowanych na korytarzu oraz w pomieszczeniach Zarządu i pracowników Technoparku 1.9. Codzienne (do godz. 7.30) czyszczenie na sucho tablic ściennych i obrazów zlokalizowanych w korytarzach, sali konferencyjnej oraz pomieszczeniach Zarządu i pracowników Technoparku. 1.10. Raz w tygodniu mycie glazury w toaletach oraz pomieszczeniach socjalnych 1.11. Raz w tygodniu czyszczenie podajników na mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy w toaletach 1.12. Raz w miesiącu sprzątanie serwerowni i kotłowni pod nadzorem wskazanego pracownika Zamawiającego. 1.13. Raz w kwartale rozmrażanie i mycie lodówek oraz kuchenek mikrofalowych w pomieszczeniach socjalnych i kuchence sekretariatu. 1.14. Raz w kwartale dwustronne mycie elewacji szklanej 1.15. Raz w kwartale dwustronne mycie okien Ad 2) Sprzątanie terenu przyległego do budynku Łódzkiego Inkubatora Technologicznego Teren przyległy do budynku obejmuje: - betonowy parking obejmujący 35 miejsc postojowych o łącznej powierzchni 392,50 m2 - betonową zatoczkę przy wjeździe do budynku (parking dla pracowników Technoparku na 7 miejsc parkingowych)) - pochylnię dla osób niepełnosprawnych o powierzchni 16,40 m2 - powierzchnię przyrodniczo czynną (trawniki) o łącznej powierzchni 3 257,30 m2 - powierzchnię komunikacji kołowej (2 055,90 m2) - powierzchnię komunikacji pieszej ( 676,30 m2) W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi: 2.1. Codzienne zamiatanie utwardzonej powierzchni parkingów, wewnętrznych dróg pieszych i kołowych; 2.2. Codzienne zamiatanie lub odśnieżanie schodów zewnętrznych prowadzących do budynku oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych; 2.3. Codzienne grabienie liści w sezonie jesiennym wraz z usuwaniem liści z terenu Technoparku; 2.4. W okresie zimowym codzienne (do godz. 7.00) odśnieżanie terenu i posypywanie piaskiem powierzchni parkingów, chodników i drogi wewnętrznej dla ruchu kołowego. W przypadku nasilonych opadów śniegu dostosowanie tempa i częstotliwości odśnieżania do konieczności zapewnienia bezpieczeństwa dla ruchu pieszego i kołowego. Usuwanie odgarniętego śniegu z terenu Technoparku; 2.5. Raz na trzy tygodnie koszenie trawy (w okresie od kwietnia do końca października) wraz z usuwaniem skoszonej trawy; 2.6. Raz w miesiącu przycinanie krzewów i roślin zlokalizowanych na powierzchni biologicznie czynnej. Ad) 3) Sprzątanie dachu (stropodach o powierzchni 624,05 m2) W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi: W okresie zimowym bieżące odśnieżanie dachu każdorazowo podczas intensywnych opadów śniegu oraz usuwanie sopli lodowych zwisających z dachu i parapetów okiennych, również w dni wolne od pracy; Ad 4) Sprzątanie terenu znajdującego się w ulicy Dubois bezpośrednio przyległego do ogrodzenia nieruchomości Technoparku o długości 93,39 m obejmującego: - chodnik położony wzdłuż ogrodzenia, furtki i bramy wjazdowej prowadzącej do nieruchomości przy ul. Dubois 114/116. - pas trawnika zlokalizowany pomiędzy ogrodzeniem a chodnikiem W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi: 4.1. Zamiatanie raz w tygodniu chodnika 4.2. Codzienne i bieżące odśnieżanie chodnika i posypywanie go piaskiem w okresie zaśnieżenia. 4.3. Koszenie raz na trzy tygodnie trawy w okresie od kwietnia do października wraz z usuwaniem skoszonej trawy 4.4. Grabienie raz w miesiącu liści w okresie jesiennym (wrzesień-listopad) wraz z usuwaniem liści Do obowiązków Wykonawcy należą ponadto: - bieżące dostawy środków czystości (środki do sprzątania, płyn do mycia naczyń, mydło w płynie, worki na śmieci) oraz artykułów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe) - bieżące dostarczanie środków zapobiegających gołoledzi - bieżące dostarczanie sprzętu do odśnieżania Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie gospodarcze o powierzchni użytkowej 4,03 m2 zlokalizowane na piętrze budynku do celów przechowywania środków czystości, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu porządkowego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej budynku i terenu przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 366 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.technopark.lodz.pl/bip/zamowieniapubliczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach