Przetargi.pl
ŁRPN-T/ ZP - 13/2012/PN - udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż w budynku BioNanoPark urządzeń komputerowych, urządzeń multimedialnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem dla Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o.o

Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technologiczny sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 93-465 Łódź, ul. Dubois 114/116
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6844444 , fax. 42 6845000
  • Data zamieszczenia: 2012-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technologiczny sp z o.o.
    ul. Dubois 114/116
    93-465 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6844444, fax. 42 6845000
    REGON: 47321432900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.technopark.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego - Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŁRPN-T/ ZP - 13/2012/PN - udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż w budynku BioNanoPark urządzeń komputerowych, urządzeń multimedialnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem dla Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o.o
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w budynku BioNanoPark urządzeń komputerowych, urządzeń multimedialnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem dla Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o.o w ramach projektu BioNanoPark wraz z jego instalacją i konfiguracją oprogramowania. Sprzęt oraz oprogramowanie musi być fabrycznie nowy, w pełni sprawny, musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, musi być wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać stosowne certyfikaty. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto dostarczenie sprzętu oraz oprogramowania do siedziby Zamawiającego oraz zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego sprzętu w okresie gwarancyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1, 1a i 1 b do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Podane w załączniku nr 1, 1a i 1 b do SIWZ parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), nie krótszej gwarancji itp. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu sprzętu oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wykonany był pod względem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy sprzętu wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Przez produkt równoważny programu MS Office rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z dedykowanymi aplikacjami Zamawiającego opartymi na środowisku Microsoft, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem aplikacji Zamawiającego lub produktu równoważnego. Produkt równoważny musi zapewnić pełną funkcjonalność produktów wzorcowych oraz musi realizować wszystkie funkcje przy pomocy tych samych klawiszy na klawiaturze oraz skrótów klawiszowych w trakcie jego obsługi. Dokument stworzony w równoważnym pakiecie biurowym musi posiadać identyczny wygląd oraz funkcjonalność w pakietach biurowych Microsoft Office (np. poprawne działanie makr z aplikacji MS Excel). Na przedmiot zamówienia składa się również instalacja dostarczonego sprzętu komputerowego oraz konfiguracja na nim zakupionego oprogramowania. Na przedmiot zamówienia składa się także ewentualny serwis urządzeń będących w okresie gwarancyjnym. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w łącznej cenie oferty koszty ewentualnego serwisu oraz inne koszty dodatkowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302311008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych.) Wykonawca wnosi wadium: 1.W pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego: 92 2490 0005 0000 4600 7232 1970 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania. 2.W jednej z poniżej podanych form: 1)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2)gwarancjach bankowych, 3)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art.. 46 ust. 4a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.technopark.lodz.pl/bip/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach