Szpital Specjalistyczny w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2106207 , fax. (067) 212 40 85
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Pile
ul. Rydygiera 1 1
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2106207, fax. (067) 212 40 85
REGON: 00126182000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Łóżka rehabilitacyjne i materace przeciwodleżynowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa łóżek rehabilitacyjnych szpitalnych i materaców przeciwodleżynowych z pompką do Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica. Poniżej 14000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331920002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów i oswiadczeń: a) koncesję lub zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykazu wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usługach w okresie ostatnich trzech lat (2007-2009) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - min. 3 referencje. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). 4) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca ma obowiązek złożyć materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (katalogi, opisy/ulotki, prospekty, aktualne świadectwa i/lub certyfikaty, deklaracje potwierdzające spełnienie odpowiednich dla aparatury medycznej norm lub dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania UE). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa niżej wymienione dokumenty: a) dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzjące odpowiednio, ze jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności, a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu skladania ofert, b) dokumenty potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub dokumenty potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu skladania ofert, c) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenie Wykonawcy dot. ww. art. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, wlaściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa stolika instrumentalnego do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa mebli o standardzie medycznym oraz mebli biurowych
Dodano: 2016-03-25 - Dostawa stolika zabiegowego
Dodano: 2015-12-30 - Dostawa stolika zabiegowego
Dodano: 2015-12-04 - Dostawa jednego wózka wielofunkcyjnego, medycznego.
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa 107 szt. szafek przyłóżkowych oraz 40 szt. blatów bocznych do szafek trzyłóżkowych typu SORENO ECO produkcji Stolter Sp. z o.o. dla szpitala w Pleszewie
Dodano: 2015-09-14 - Dostawa mebli o standardzie medycznym oraz mebli biurowych
Dodano: 2015-09-10 - Przetarg na dostawę mebli medycznych
Dodano: 2015-09-04 - Wyposażenie - zakup szafy medycznej lekarskiej i biurka dla Oddziału Otolaryngologicznego Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2015-06-09 - Dostawa oprogramowania oraz wyposażenia sprzętowego do centralnej sterylizatorni w ramach rozbudowy, przebudowy i doposażenia - III etap modernizacji Szpitala Powiatowego w Krotoszynie
Dodano: 2015-02-16