Przetargi.pl
Lokalny Program Rewitalizacji Włocławka - Rewaloryzacja Zielonego Rynku

Prezydent Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4144000 , fax. 4144257
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4144000, fax. 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Lokalny Program Rewitalizacji Włocławka - Rewaloryzacja Zielonego Rynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ciągów pieszych, dróg, budowę fontanny oraz infrastruktury technicznej na Zielonym Rynku we Włocławku na terenie dz. nr 143, 144, 145, 149. 125/1, 150, 151, 153, 14/1, 148/1, 148/2, 146/5, 146/6, 146/7, 146/8, 146/9, 146/10, 142 KM 50 we Włocławku. Ogólny zakres robót: 1. Karczowanie drzew. 2. Przebudowa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wykonanie przyłączy wodociągowych dla projektowanej fontanny i infrastruktury technicznej. 3. Wykonanie linii oświetleniowych, NN i iluminacji. 4. Przebudowa nawierzchni ciągów pieszych, dróg, budowa zespołu fontann wraz z infrastrukturą techniczną. 5. Wykonanie małej architektury i zieleni. Roboty należy wykonać z godnie z opracowaną dokumentacją projektową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332320
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 150.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien: 1. zrealizować: a) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: - 2 roboty drogowe polegające na wykonaniu ulicy, drogi lub ciągów pieszych o wartości minimum 4.000.000,00 PLN każda - 1 robota polegająca na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości minimum 1.000.000,00 PLN - 2 roboty polegające na wykonaniu linii oświetleniowych o wartości minimum 150.000,00 PLN każda. - wykonanie min. 1 fontanny miejskiej, parkowej, itp. b) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych wykonać 1 usługę polegającą na urządzeniu terenu zielenią, nasadzeniach, sadzeniu drzew i krzewów oraz ich pielęgnacji o wartości min. 300.000,00 PLN. Fakt realizacji musi zostać poświadczony dokumentami potwierdzającymi, że roboty i usługi zostały wykonane należycie. 2. dysponować lub będzie dysponować minimum po jednej osobie z odpowiednimi uprawnieniami, (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm) + wpis na listę członków właściwej izby, do obsadzenia następujących stanowisk: - kierownik budowy, który powinien posiadać uprawnienia konstrukcyjno-budowlane do kierowania robotami budowlanymi; - kierownika robót sanitarnych, który powinien posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych; - kierownika robót elektrycznych, który powinien posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - kierownika robót drogowych, który powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi; 3. udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 60 m-cy; 4. udzielić gwarancji i rękojmi na szatę roślinną na okres 12 m-cy licząc od daty odbioru końcowego, 5. posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 5.000.000,00 zł., 6. posiadać przychód ze sprzedaży towarów i usług za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (w odniesieniu do osób prawnych - dotyczy wszystkich urzędujących członków władz), 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 7. wykaz wykonanych robót budowlanych i usług z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 8. dokumenty potwierdzające, że roboty i usługi zostały wykonane należycie, 9. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 10. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 9 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11. dokumenty stwierdzające, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm), wykonujące zamówienie, posiadają właściwe uprawnienia budowlane, 12. zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm), wykonujące zamówienie, są wpisane na listę członków tej izby, 13. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 5.000.000,00 zł., 14. część sprawozdania finansowego obejmującą bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (minimum 10.000.000,00 zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną