Przetargi.pl
Literackie SPA. Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bychawie

Miejska Biblioteka Publiczna w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, M. J. Piłsudskiego 34
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 662-300-807
  • Data zamieszczenia: 2022-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna w Bychawie
    M. J. Piłsudskiego 34
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 662-300-807
    REGON: 060433850
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Literackie SPA. Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bychawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bychawie. 2. Główny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont:- ścianek działowych, posadzek, wykładzin ściennych i podłogowych,- sufitów podwieszanych,- stolarki drzwiowej, - barier ochronnych,- instalacji wody i kanalizacji, centralnego ogrzewania – wymiana i ukrycie w ścianach i posadzkach z zachowaniem obecnego przebiegu i parametrów,- instalacji elektrycznych oświetlenia i zasilania,- instalacji teletechnicznych i niskoprądowych, Wykonanie:- instalacji fotowltaicznej o mocy 20 kWp,- montaż klimatyzatorów typu SPLIT na bazie pompy ciepła, - instalacji nagłośnieniowych,- montaż Videofonu.3. Przedmiot zamówienia, poza robotami wskazanymi w ust. 2, obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich robót, które są bezpośrednio i pośrednio związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a tym samym obowiązki Wykonawcy obejmują wszelkie zadania, elementy oraz roboty, które są objęte dokumentacją projektową, a dotyczące przedmiotu zamówienia, w szczególności zakresem przedmiotu zamówienia objęte są wszelkie roboty tymczasowe, a także:1) wykonanie robót przygotowawczych,2) organizacja terenu budowy,3) wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót poszczególnych branż oraz w opisie przedmiotu zamówienia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) bieżące utrzymanie czystości i porządku w zakresie strefy oddziaływania prowadzonych robót,5) uporządkowanie terenu budowy, 6) ponoszenie kosztów związanych z realizacją robót oraz uruchomieniem poszczególnych urządzeń do momentu odbioru końcowego (np. prąd, woda, ścieki), 7) wymiana części, elementów poszczególnych urządzeń instalacji wewnętrznych oraz sieci zewnętrznych wynikających z ich terminów gwarancyjnych i serwisowych, warunków eksploatacyjnych w okresie gwarancji na roboty budowlane, 8) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych odbiorów i prób mających na celu sprawdzenie poprawności działania wykonanych instalacji oraz potwierdzających dopuszczenie do użytkowania,9) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz kosztorysów powykonawczych.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SWZ.5. Założeniem Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji będzie wykonanie w roku 2022: - pomieszczenie 1.1 – Magazyn (Lp. 2.1 Przedmiaru branży budowlanej),- pomieszczenie 1.2 – Magazyn (Lp. 2.2 Przedmiaru branży budowlanej),- pomieszczenie 1.3 – Magazyn (Lp. 2.3 Przedmiaru branży budowlanej),- pomieszczenie 1.9 – WC męski (Lp. 2.9 Przedmiaru branży budowlanej),- pomieszczenie 1.10 – WC damski (Lp. 2.10 Przedmiaru branży budowlanej),- pomieszczenie 1.11 - Pracownia kulinarna (Lp. 2.11 Przedmiaru branży budowlanej),- instalacja elektryczna Piętro (Lp. 4 Przedmiaru branży elektrycznej) – bez osprzętu,stanowiących - Etap I.Remont i wykonanie pozostałej części przedmiotu zamówienia składającej się na Etap II zostanie zrealizowana do końca terminu realizacji określonego w umowie.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:1) umową;2) z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz SWZ;3) obowiązującymi przepisami prawa i normami;4) należytą starannością, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zasadami doświadczenia zawodowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach