Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji ogłasza przetarg
- Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego 60/B503
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4785302 , fax. 032 4785350
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
Al. Piłsudskiego 60/B503 60/B503
44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 032 4785302, fax. 032 4785350
REGON: 00052368990927 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Linia oświetlenia zewnętrznego ul. Plebiscytowa obw. II i III w Jastrzębiu Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia zewnętrznego ul. Plebiscytowej na istniejącej linii napowietrznej + dobudowa linii napowietrznej oświetleniowej na nowych słupach. Charakterystyka uproszczona: 1. obw. II a. linia napowietrzna izolowana - 0,98 km. b. linia kablowa ziemna - 45 m. c. szafa oświetleniowa - 2 szt. d. oprawa SL 100/100 - 25 szt. 2. obw. III a. linia napowietrzna izolowana - 0,937 km. b. linia kablowa ziemna - 3 m. b. słupy wirowane - 24 szt. c. oprawa SL 100/100 - 31 szt.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków, o których mowa: a) w pkt 2: - wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie linii napowietrznych izolowanych, wraz z oświetleniem ulicznym o wartości minimum 180.000,00 zł brutto łącznie. b) w pkt. 3: - dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia: dźwig, podnośnik, koparka, - dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 pracownikiem nadzoru posiadającym uprawnienia niezbędne do wykonywania prac, wymagane przepisami Prawo budowlane tj. uprawnienia o specjalności elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, - dysponuje lub będzie dysponować przynajmniej 2 pracownikami uprawnionymi do pracy w systemie linii izolowanych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2, 3) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, Uwaga! Przeliczenie wartości zadań podanych w euro odbywać się będzie wg kursu wprowadzonego właściwym Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych obowiązującego w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. 4) dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokoły odbioru końcowego itp.) 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 6) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia lub inny dokument z którego wynikać będzie, że wykonawca takimi osobami będzie dysponował, jeżeli przy realizacji zadania polegać będzie na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu, 8) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia (rodzaj sprzętu, ilość sprzętu) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument z którego wynikać będzie, że wykonawca takim sprzętem będzie dysponował, jeżeli przy realizacji zadania polegać będzie na sprzęcie innego podmiotu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jastrzebie.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia ulicznego w Zawierciu tj. (...) w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców miasta Zawiercie poprzez dobudowę oświetlenia ulicznego.
Dodano: 2016-07-14 - Wykonanie instalacji oświetlenia ulicy Dusznickiej i Syrokomli, Kopytko oraz Góralskiej w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego przy ul. Bożka, Derkaczy, Taterniczej w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-06-17 - Budowa kablowego oświetlenia ulic w Lublińcu, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Rozbudowa i modernizacja oświetlenia na terenie miasta Lublińca
Dodano: 2016-05-13 - Budowa kablowego oświetlenia ulicy Drozdów, Gwarka, Szczygłów, Armii Krajowej, Jaskółczej w Lublińcu
Dodano: 2016-04-01 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Krzepice ul. Mickiewicza i ul. Sosnowa.
Dodano: 2016-02-17 - Budowa kablowego oświetlenia ulic w Lublińcu
Dodano: 2016-02-15 - Wykonanie zagospodarowania terenów publicznych w Bielsku-Białej Zielony Zakątek - Budowa oświetlenia parkowego przy ul. Sternicza w Bielsku-Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn: Zielony zakątek - miejsce wypoczynku i rekreacji osiedla Beskidzkiego, Kamienicy i okolic
Dodano: 2015-11-23 - a)Budowa oświetlenia ulicznego w ulicy Solidnej w Zawierciu, b)Budowa oświetlenia ulicznego w ulicy Zakręt w Zawierciu, w ramach zadania pn.: Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców miasta Zawiercia poprzez dobudowę oświetlenia ulicznego.
Dodano: 2015-11-18 - Wykonanie dobudowy instalacji oświetlenia ulicznego na istniejących słupach energetycznych w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-10-27