Przetargi.pl
Likwidacja wyrobów zawierających azbest z obiektów mieszkalnych położonych w Gminie Lipnica Wielka

Urząd Gminy Lipnica Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-483 Lipnica Wielka, Lipnica Wielka 518
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 2634595 , fax. +48 18 2634597
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipnica Wielka
    Lipnica Wielka 518
    34-483 Lipnica Wielka, woj. małopolskie
    tel. +48 18 2634595, fax. +48 18 2634597
    REGON: 49000846000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicawielka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja wyrobów zawierających azbest z obiektów mieszkalnych położonych w Gminie Lipnica Wielka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z demontażem, odbiorem, transportem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Lipnica Wielka w 2020 roku. 2. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do odbioru, transportu i unieszkodliwiania została określona na około 371,36 Mg, w tym do demontażu 83,75 Mg. 3. Ilość miejsc, z których trzeba odebrać odpady azbestowe - 74 szt. 4. Nieruchomości położone są w gminie Lipnica Wielka w miejscowościach: Lipnica Wielka i Kiczory. 5. UWAGA: 6. Podane ilości płyt azbestowo – cementowych objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy – wartości te w czasie trwania umowy mogą ulec zmianie ze względu na skutek wykonania dokładnych pomiarów. Szacuje się, iż uśredniona waga 1 m2 płyty azbestowo – cementowej wynosi 15 kg. W przypadku możliwości realizacji zakładanego metrażu zadania z terenu Gminy Lipnica Wielka zostanie usunięte około 371.36 Mg wyrobów zawierających azbest. 7. Wykonawca po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego, w terminie do 7 dni, wykaz nazwisk osób oraz adresy nieruchomości, na których będzie dokonany demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest, przy czym Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania wykaz może ulec zmianie. Wykonawca jest zobowiązany do przetwarzania otrzymanych danych osobowych tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia. Zabronione jest udostępnianie ich innym podmiotom i osobom trzecim, a po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć je przed dostępem osób trzecich na okres ich archiwizacji. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonane prace. Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 31.08.2020 r. 9. Po każdym dokonanym demontażu, odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty przekazania odpadów na składowisko, potwierdzające ilość odebranych odpadów (w metrach oraz wagowo), wystawi oświadczenie, że prace związane z usunięciem wyrobów zawierających azbest zostały wykonane prawidłowo, z zachowaniem właściwych przepisów sanitarnych i technicznych, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów i pyłu azbestowego oraz protokół odbioru. 10. Od stycznia 2020 roku karty przekazania odpadów (KPO) wystawia się w systemie BDO. Wyjątkiem od tej zasady jest okres przejściowy dla karty przekazania odpadów do dnia 30 czerwca 2020 roku, w którym posiadacz odpadów może wystawić KPO w formie papierowej z wykorzystaniem nowych wzorów dokumentów, stworzonych na potrzeby okresu przejściowego oraz ewentualnej awarii systemu BDO. Możliwość wystawienia papierowej karty przekazania odpadów wynika z art. 236a ustawy o odpadach, który został wprowadzony ustawą z dnia 23 stycznia 2020 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw. 11. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwo nieszczęśliwych wypadków, dot. pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami. 12. Wykonawca jest zobowiązany prawidłowo wykonać zamówienie z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.). Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewnić personel przeszkolony do bezpiecznego usuwania azbestu. 13. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem wszystkich odpadów powstałych w wyniku przeprowadzenia prac, co potwierdza w karcie ewidencyjnej odpadu i karcie przekazania odpadu. 14. Transport odpadów zawierających azbest należy wykonać z zachowaniem przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane przez Wykonawcę, który jest wpisany do "Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami", o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. O odpadach /tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 701, ze zmianami - w zakresie transportu odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art.24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 3. Zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach