Przetargi.pl
Likwidacja wypłyceń dna na Kanale Klucz - Ustowo (Skośnica)

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-030 Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4411200 , fax. 091 4411300
  • Data zamieszczenia: 2011-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    ul. Tama Pomorzańska 13A 13A
    70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4411200, fax. 091 4411300
    REGON: 81193272400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.rzgw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja wypłyceń dna na Kanale Klucz - Ustowo (Skośnica)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na zadaniu pn.: Likwidacja wypłyceń dna na Kanale Klucz - Ustowo (Skośnica) dotyczących wykonania podczyszczeniowych robót czerpalnych polegających na usunięciu spłyceń dna powstałych po powodzi maj-czerwiec 2010 r. na Kanale Klucz - Ustowo (Skośnica) o długości 2,7 km. II. Zakres robót obejmuje: 1) wydobycie urobku z miejsca spłyceń dna przy pomocy koparki na pontonie lub refulera w ilości 42 187,5m3, celem osiągnięcia głębokości 2,50 m w odniesieniu do stanu wody średniej na wodowskazie Most Długi w Szczecinie, co odpowiada rzędnej dna -3,00 m Kr; 2) załadunek wydobytego urobku na szalandę lub barkę; 3) transport wodny wydobytego urobku przy pomocy szalandy lub barki, bądź rurociągu tłoczącego urobek, do miejsc przegłębień wskazanych przez Zamawiającego w załączniku D do opisu przedmiotu zamówienia. 4) wydobycie urobku z barki lub wysypanie urobku z szalandy; 5) zasyp miejsc przegłębień urobkiem wraz z jego rozplantowaniem. III. Obszar prac czerpalnych dotyczy Kanału Klucz - Ustowo (Skośnicy) o długości 2,7 km, obejmuje teren działki nr 28 obręb Międzyodrze, gm. Kołbaskowo i działki nr nr 108 obręb Daleszewo Międzyodrze, gm. Gryfino. Przekop Klucz - Ustowo jest śródlądową drogą wodną - klasa Vb o znaczeniu międzynarodowym, łączy Odrę Zachodnią w km 29,8 z Odrą Wschodnią w km 730,5. IV. Przed planowanym rozpoczęciem robót, Wykonawca wykona sondaż przedroboczy dla obszaru robót czerpalnych. V. Po zakończeniu robót czerpalnych, Wykonawca wykona sondaż powykonawczy dla obszaru robót czerpalnych. Sondaż powinien być wykonany w kracie 10,0 m x 10,0 m i zawierać datę wykonania, stan wody na wodowskazie Most Długi w Szczecinie i powinien być przeliczony do zera tego wodowskazu. VI. Po wykonaniu robót związanych z zasypaniem miejsc przegłębień, Wykonawca wykona sondaż powykonawczy z rejonu zasypanych miejsc przegłębień. Sondaż powinien być wykonany w kracie 10,0 m x 10,0 m i zawierać datę wykonania, stan wody na wodowskazie w Most Długi w Szczecinie i powinien być przeliczony do zera tego wodowskazu. VII. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) Projektem robót czerpalnych pn. Likwidacja wypłaceń dna na Kanale Klucz - Ustowo (Skośnica), opracowanym przez Pracownię Projektową JUST PROJECT w sierpniu 2011 r., stanowiącym załącznik A do opisu przedmiotu zamówienia. 2) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez Pracownię Projektową JUST PROJECT w sierpniu 2011 r., stanowiącą załącznik B do opisu przedmiotu zamówienia. VIII. Ilość i rodzaj prac objętych przedmiotem zamówienia przedstawia przedmiar robót, stanowiący załącznik C do opisu przedmiotu zamówienia. IX. Zamówienie zostanie wykonany za pomocą sprzętu Wykonawcy. X. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania warunków wydanych przez jednostki uzgadniające i opiniujące. Wykonawca przed przystąpieniem do robót wykona w uzgodnieniu z Zamawiającym i przekaże mu w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy: 1) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2) Projekt oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót. 3) harmonogram ogólny, zawierający terminy i zakresy robót. XI. Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy wykonać zgodnie z: 1) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Dz.U. 03.120.1126; 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych Dz.U. 03.47.401; XII. W terminie 2 dni od podpisania umowy strony wskażą osoby będące ich uprawnionymi przedstawicielami przy realizacji zamówienia. XIII. Wykonawca przed przystąpieniem do robót dokona oznakowania nawigacyjnego szlaku żeglownego zgodnie z uzgodnionym Projektem oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót. XIV. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska. XV. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia oraz przy usuwaniu jego ewentualnych wad, zobowiązany jest do przestrzegania szczegółowych zaleceń Zamawiającego. XVI. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy zgłoszeniu do odbioru wykonanego zamówienia następujące dokumenty: 1) sondaż, o którym mowa w części V; 2) sondaż, o którym mowa w części VI; 3) dziennik budowy, który zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego. UWAGA ! - INFORMACJA DLA WYKONAWCY ! 1. Projekt robót czerpalnych został wykonany na podstawie sondażu wykonanego w dniu 11 i 13.05.2011 r. 2. Zasypanie przegłębień nie może spowodować wypłyceń na torze wodnym, w związku z tym nie należy przekroczyć rzędnej dna -5,50 m Kr (tj. odpowiadającej głębokości 5,0 m przy stanie wody średniej niskiej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452440009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 15 000.00 zł, w terminie do dnia 18.11.2011 r. do godziny 08:30. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego - NBP O/O Szczecin - 58 1010 1599 0518 5513 9120 0000. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Zamawiającego tj. pok. nr 317, w godz. 08:00 - 13:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.rzgw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach