Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-950 Wrocław, ul. Norwida 34
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3378800 , fax. 071 3285048
- Data zamieszczenia: 2009-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
ul. Norwida 34 34
50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3378800, fax. 071 3285048
REGON: 93210105300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja uszkodzeń zabudowy regulacyjnej rzeki Kaczawy w km 29+440 - 29+820 w miejscowości Legnica - usuwanie szkód powodziowych w infrastrukturze przeciwpowodziowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1/ zaplecze wykonawcy (1,0 kpl), 2/ roboty przygotowawcze: wycinka krzaków (około 0,20ha) i porostów (około 2100,0m2), 3/ roboty ziemne - wykopy (około 1500,0m3), 4/ ubezpieczenie brzegowe z narzutu kamiennego (około 30,0m3), 5/ reprofilacja spoin konstrukcji betonowo-kamiennych (około 70,0m2), 6/ opaska betonowa (około 12,0m3), 7/ roboty porządkowe (300,0m2), 8/ dokumentacja projektowa Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty końcowego odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 250,00 złotych (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że : 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5-ciu lat wykonał roboty takiego samego rodzaju, jak roboty objęte przedmiotem zamówienia (co najmniej 2 zadania o wartości brutto minimum 75 tys. zł każde). Roboty takiego samego rodzaju, czyli wykonanie udrożnień rzek i potoków oraz robót zabezpieczających (np.: roboty ziemne, gurty betonowe, remont murów) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zadań. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum 1 zadania projektowe dotyczące projektów wykonawczych na remont modernizacyjny zabudowy regulacyjnej rzek i potoków górskich (o wartości minimum 6.000,00 zł brutto) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: narzędzia i urządzenia (o parametrach minimalnych) z podaniem ich charakterystyk technicznych, niezbędne do wykonania zamówienia: koparka jednonaczyniowa 0,6m3 (1 szt.), spycharka gąsienicowa 100KM (1 szt.), samochód samowyładowczy 5-10Mg (2 szt), 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownik budowy z minimum 5-letnim stażem pracy w bezpośrednim wykonawstwie hydrotechnicznym z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w zakresie odpowiadającym im, lecz uzyskanymi przed wejściem w życie ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) legitymujący się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego - ustawa o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami), Wykonawca winien dysponować osobami zrzeszonymi w odpowiedniej izbie samorządu zawodowego, posiadającymi nie krócej niż 5 lat uprawnienia do projektowania bez ograniczeń , na mocy ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami oraz udokumentowane nie krótsze niż 5-cioletnie doświadczenie zawodowe w zakresie opracowań projektowych w branżach związanych z budową, modernizacją lub przebudową obiektów hydrotechnicznych lub podobnych (budowle inżynieryjne w zakresie gospodarki wodnej, mostowej), ponadto posiadających uprawnienia budowlane dla projektowania bez ograniczeń o specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, bądź hydrotechnicznej lub melioracyjnej - minimum 1 osoba 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 50 tys. zł. Posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie nie mniejszej niż 25 tys. zł, w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz nie mniej niż 25 tys. zł, w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej kontraktowej. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przypadku wykonawców występujących wspólnie) 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ; 5. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru); 6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 7. Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np. : referencje); 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 10. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 11. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez ww. osoby wymaganych uprawnień; 12. Dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 13. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 10, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 14. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy 15. Kopia aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 16. Formularz ofertowy; 17. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przywrócenie przekroju właściwego wraz z zabezpieczeniem wyrwy brzegowej na rzece Bóbr w m. Jelenia Góra
Dodano: 2016-05-31 - Budowa suchego zbiornika przeciwpowodziowego rzeka Nysa Kłodzka w miejscowości Boboszów oraz Budowa suchego zbiornika przeciwpowodziowego na potoku Goworówka miejscowość Roztoki Bystrzyckie Nr kontraktu 2A.1
Dodano: 2015-11-10 - Budowa suchego zbiornika przeciwpowodziowego rzeka Bystrzyca Dusznicka w miejscowości Szalejów oraz Budowa suchego zbiornika przeciwpowodziowego na potoku Duna miejscowość Krosnowice Nr kontraku 2A.2
Dodano: 2015-11-10 - Popowodziowa zabudowa wyrw i odtworzenie linii brzegowej na rz. Nysa Łużycka km 196+960 - 197+510, w m. Porajów
Dodano: 2015-10-16 - Remont jazu nr 1 zlokalizowanego na kanale ulgi zbiornika Otmuchów w km 0+950 kanału
Dodano: 2015-09-21 - Remont zniszczonych umocnień brzegowych koryta Bożkowskiego Potoku w km 6+050 - 6+150, w rejonie posesji nr 195 w miejscowości Bożków, Gmina Nowa Ruda
Dodano: 2015-08-19 - Popowodziowa zabudowa wyrwy brzegowej na rzece Nysa Łużycka w km 116+940 - 117+600 w m. Sobolice
Dodano: 2015-08-13 - Remont uszczelnień jazu sektorowego Dobrzeń- sektor prawy od strony WG i WD
Dodano: 2015-08-03 - Fragmentaryczny remont koryta i istniejącej zabudowy potoku Jaśnica w km 1+150 - 1+550; 2+900 - 4+650 i w km 6+500 - 7+050 wraz z remontem zniszczonego rozrządu wód w km 6+900 na terenie miejscowości Wojbórz Etap I - odcinki w km 1+150 - 1+550 oraz 2+900 - 3+522
Dodano: 2015-07-21 - Remont zabudowy regulacyjnej koryta potoku Złotucha w km 3+950 - 4+600 (most drogi wojewódzkiej nr 365 w Dziwiszowie)
Dodano: 2015-07-08