Przetargi.pl
Likwidacja szkód od deszczy nawalnych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne – II postępowanie

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134611031 , fax. 134611033
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne
    Rynek 6
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 134611031, fax. 134611033
    REGON: 37001449000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ustrzykidolne.krosno.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja szkód od deszczy nawalnych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne – II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, mające na celu likwidację szkód w rogach leśnych, spowodowanych nawalnymi deszczami, obejmujące następujące zadania: 1) ZADANIE NR 1 obejmuje wbudowanie kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-63 mm (wg potrzeb – tłuczeń, kliniec) na drogach leśnych Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne. Wbudowanie kruszywa na drogach leśnych o nawierzchni tłuczniowej (odcinkowe, punktowe – likwidacja nierówności, dziur, wybojów) musi polegać na przygotowaniu podłoża poprzez właściwe wyrównanie i oczyszczenie oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej. Wymagana ilość mieszanki kruszywa – jednorazowo wbudowanie minimalnie 10 m3 mieszanki kruszywa. 2) ZADANIE NR 2 obejmuje oczyszczenie rowu z namułu (bez odwożenia) na drogach leśnych. 3) ZADANIE NR 3 obejmuje prace godzinowe mechaniczne w zakresie dotyczącym ścinania poboczy, wyrównywania powierzchni, formowania skarp i nasypów równiarką, koparko ładowarką, spycharką, w tym udrażnianie wlotów i wylotów przepustów. 2. Drogi objęte przedmiotem zamówienia: 1) droga leśna 35/II Młyny (wewnętrzny nr inwentarzowy 242/320) - odcinki: nr 1 (od km 0+800 do km 810), nr 2 (od km 1+490 do km 1+500), nr 3 (od km 1+600 do 1+610), nr 4 (od km 1+670 do km 1+680), nr 5 (od km 2+001 do km 2+010); woj. podkarpackie, powiat bieszczadzki, Gmina Ustrzyki Dolne, obręb Liskowate, działka ewid. nr 217, 2) droga leśna Węglarze (wewnętrzny nr inwentarzowy 220/718) - odcinki: nr 1 (od km 1+350 do km 1+700), nr 2 i 3 (od km 0+700 do km 0+950); woj. podkarpackie, powiat bieszczadzki, Gmina Ustrzyki Dolne, obręb Krościenko działki nr ewid. 546/2, 545/2, 549,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) część nr 1 (droga leśna nr 358/II Młyny) - 950,00 PLN, 2) część nr 2 (droga leśna Węglarze) - 800,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 57 1600 1462 1016 7865 4000 0004 z dopiskiem: „Wadium ZGS.270.1.9.2020 część nr ____”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) druk oferty (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), 2) w zależności od części zamówienia właściwe kosztorysy ofertowe, sporządzone zgodnie z treścią załączonych do SIWZ wzorów (zał. nr 7 – część nr 1, zał. 8 – część nr 2), 3) oświadczenie Wykonawcy, sporządzone wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 4) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, 5) jeżeli dotyczy – zobowiązanie, o którym mowa w par. 6 ust. 9. SIWZ, tj. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (przykładowy wzór takiego zobowiązania stanowi zał. nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach