Przetargi.pl
Likwidacja skutków nagłych zdarzeń na drogach krajowych nr 11, 42, 43 i 45 Rejonu w Kluczborku w okresie do 30.09.2014 r.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6 6
    45-085 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
    REGON: 01751157500147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja skutków nagłych zdarzeń na drogach krajowych nr 11, 42, 43 i 45 Rejonu w Kluczborku w okresie do 30.09.2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Likwidacja skutków nagłych zdarzeń na drogach krajowych nr 11, 42, 43 i 45 Rejonu w Kluczborku w okresie do dnia 30.09.2014 r. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do usuwania skutków zdarzeń drogowych na odcinkach dróg krajowych będących w administracji Rejonu w Kluczborku, celem zapewnienia przejezdności dróg krajowych. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do a) zapewnienia całodobowego odbioru zgłoszeń oraz całodobowej dyspozycyjności brygady roboczej i sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z nadzorem i kierowaniem wykonywanymi robotami z ramienia Wykonawcy. b) usunięcia z pasa drogi - (jezdni, pobocza, chodnika, pasa zieleni, rowów) materiałów (sypkich, sztukowych lub kubaturowych, pozostałości płynów) rozsypanych lub pozostawionych w wyniku zdarzenia drogowego oraz porzuconych przez nieznane osoby wraz z oczyszczeniem (pozamiataniem) w celu zapewnienia przejezdności i bezpiecznego użytkowania drogi. c) zabezpieczenia rozlanych substancji ropopochodnych, farb oraz płynów eksploatacyjnych z samochodów biorących udział w zdarzeniu za pomocą odpowiednich środków chemicznych takich jak sorbent (w przypadku niedużego zakresu rozlanych substancji) lub piaskiem - ręcznie lub za pomocą samochodu ciężarowego z posypywarką (w przypadku konieczności wykonania zabezpieczenia wycieków o dużych rozmiarach) a następnie ich usunięcia zgodnie z przepisami ochrony środowiska. d) zabezpieczenia skutków zdarzeń drogowych poprzez ustawienie odpowiedniego, adekwatnego do zdarzenia oznakowania zgodnego z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu lub uzgodnionym z przedstawicielem Policji obecnym przy zdarzeniu, lub w inny bezpieczny sposób adekwatny do rodzaju zdarzenia drogowego i jego skutków. e) wykonywania, podczas zabezpieczenia skutków nagłych zdarzeń na drogach krajowych, poleceń kierującego akcją przedstawiciela Straży Pożarnej a w przypadku jego braku przedstawiciela Policji. f) rozpoczęcia realizacji usługi na miejscu zdarzenia w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia telefonicznego o zaistniałym zdarzeniu drogowym. Dla potrzeb realizacji przedmiotowej usługi Wykonawca zobowiązany jest do: - zabezpieczenia brygady roboczej (min. trzech do pięciu osób), środka transportowego dla brygady (oznakowany samochód do 3,5 t z przyczepką), drobnego sprzętu mechanicznego i ręcznego (płyta wibracyjna, zamiatarka mechaniczna, młot spalinowy, piła do asfaltu, piła łańcuchowa do drewna, łopaty, miotły, grabie, wiadra, itp.) niezbędnego do należytego wykonania zamówienia. - zapewnienia samochodu ciężarowego do montażu posypywarki wraz z zakupem i załadunkiem piasku, pozostającego w gotowości (dyspozycji) do wykonania zamówienia, Posypywarka o pojemności min. 4 m3 . - zabezpieczenia koparko-ładowarki o wydajności niezbędnej do należytego wykonania usług, przewidywana pojemność łyżki 0,6-1,0 m3 - zabezpieczenia samochodu ciężarowego do wywozu ew. materiałów po zdarzeniu o wydajności niezbędnej do należytego wykonania usług, zalecany skrzyniowy z możliwością samorozładunku o ładowności min. 5 t. - rozpoczęcia realizacji usług w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia telefonicznego o zaistniałym zdarzeniu drogowym - Wykonawca ma obowiązek podjęcia pracy na miejscu zdarzenia w czasie do 1 godziny od wezwania wraz z brygadą roboczą z własnym środkiem transportu. Ilość osób, rodzaj oraz ilość sprzętu potrzebnego do należytego wykonania usługi określone będą w porozumieniu z Zamawiającym indywidualnie dla każdego zdarzenia w chwili powiadomienia - zabezpieczyć do wykonywania robót następujące materiały w ilościach niezbędnych do należytego wykonania zamówienia: a) piasek do zabezpieczania plam oleju, paliwa i płynów eksploatacyjnych w przewidywanej ilości min. 20 Mg. b) mieszanka mineralno-asfaltowa do stosowania na zimno do zabezpieczania ewentualnie powstałych ubytków w nawierzchni w przewidywanej ilości min. 1,0 Mg. c) sorbent do zabezpieczania substancji ropopochodnych, oleju, paliwa i płynów eksploatacyjnych w przewidywanej ilości min. 200 kg. - wykonania oznakowania pionowego do zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót które każdorazowo winno być ustawione adekwatnie do zdarzenia zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia działań zatwierdzonym przez GDDKiA Oddział w Opolu. - Wykonawca odpowiada za materiał zebrany z pasa drogowego. W przypadku pozostawienia w pasie drogowym po zdarzeniu materiałów osoby trzeciej Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia lub składowania tych materiałów w porozumieniu z ich właścicielem lub do ich utylizacji w przypadku braku właściciela. - usuwania i gromadzenia materiałów i odpadów winno się odbywać zgodnie z ustawą o ochronie środowiska i o odpadach. Usuwanie i gromadzenie materiałów i odpadów winno się odbywać zgodnie z ustawą o ochronie środowiska i o odpadach. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców . Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia , których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gddkia.gov.pl/487/do-progow-unijnych
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach