Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 071 3917105
- Data zamieszczenia: 2013-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
ul. Krakowska 28 28
50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 071 3917105
REGON: 00125517900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja przełomów odcinkami w ciągu dróg wojewódzkich nr 347, 348, 395 oraz ścinanie i uzupełnianie poboczy dróg wojewódzkich nr 347, 348, 370, 395 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot Zamówienia I. Likwidacja przełomów odcinkami w ciągu drogi wojewódzkiej nr 347 km 18+430 ÷ 18+530 strona prawa Szerokość średnia jezdni drogi nr 347 wynosi 6,0m. Pobocza gruntowe szerokości 1,3 m. Likwidacja przełomów obejmuje odcinek o długości 100m i szerokości jezdni 2,0m. Ścinanie i uzupełnienie poboczy na długości przełomów. Likwidacja wgłębna przełomów obejmuje: 1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 14 cm na odcinkach uszkodzonej jezdni. Destrukt uzyskany z frezowania zostanie wykorzystany do uzupełnienia poboczy. 2. Wykonanie koryta w gruntach kat. IV na głębokość 46cm, z zagospodarowaniem urobku w zakresie Wykonawcy. 3. Wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa i grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, dowóz mieszanki z wytwórni betonów. 4. Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 20cm. 5. Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 22P dla KR 5 z mieszanki mineralno - asfaltowej, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi, zagęszczarkami ręcznymi, wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy układanej dwuwarstwowo po zagęszczeniu 13 cm. 6. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W dla KR 5 z mieszanki mineralno - asfaltowej, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. 7. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mastksowo - grysowej SMA 11 dla KR5, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi, z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 8. Mechaniczne ścinanie poboczy na długości przełomów na grubość 15 cm i szerokość 0,85cm (1,30m-0,45m), z zagospodarowaniem urobku w zakresie Wykonawcy. 9. Uzupełnienie destruktem z frezowania wykorytowanej części poboczy z zagęszczeniem oraz uzupełnienie ściętych części poboczy na średnią grubość po zagęszczeniu 10cm. II. Likwidacja przełomów odcinkami w ciągu drogi wojewódzkiej nr 348 km 0+000 ÷ 2+900 Szerokość średnia jezdni drogi wynosi 6,0m. Pobocza gruntowe szerokości 0,5m. Likwidacja przełomów obejmuje odcinki o sumie powierzchni jezdni po stronie lewej 1367,30m2; w osi 443,0m2; po stronie prawej 3658,8m2. Likwidacja wgłębna przełomów obejmuje: 1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 14 cm na odcinkach uszkodzonej jezdni. Destrukt uzyskany z frezowania należy przeznaczyć do uzupełnienia poboczy. 2. Wykonanie koryta w gruntach kat. IV na głębokość 46cm, z zagospodarowaniem urobku w zakresie Wykonawcy. 3. Wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa i grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, dowóz mieszanki z wytwórni betonów. 4. Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 20cm. 5. Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 22P dla KR 5 z mieszanki mineralno - asfaltowej, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi, zagęszczarkami ręcznymi, wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy układanej dwuwarstwowo po zagęszczeniu 13 cm. 6. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W dla KR 5 z mieszanki mineralno - asfaltowej, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. 7. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mastksowo - grysowej SMA 11 dla KR5, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi, z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 8. Uzupełnienie destruktem z frezowania poboczy na długości przełomów z zagęszczeniem mechanicznym. 9. Ustawianie słupków prowadzących U-1a, z zastosowaniem naklejek U-1f co pełny kilometr, zgodnie z pikietażem drogi. III. Likwidacja przełomów odcinkami w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 km 13+300 ÷14+000 Szerokość średnia jezdni drogi wynosi 6,0m. Pobocza gruntowe szerokości 1,0 m. Likwidacja przełomów obejmuje odcinki o sumie powierzchni jezdni po stronie lewej 380,0m2; po stronie prawej 840,0m2. Ścinanie i uzupełnienie poboczy na długości przełomów. Likwidacja wgłębna przełomów obejmuje: 1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 14 cm na odcinkach uszkodzonej jezdni. Destrukt uzyskany z frezowania należy przeznaczyć do uzupełnienia poboczy. 2. Wykonanie koryta w gruntach kat. IV na głębokość 44cm, z zagospodarowaniem urobku w zakresie Wykonawcy. 3. Wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa i grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, dowóz mieszanki z wytwórni betonów. 4. Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 20cm. 5. Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 22P dla KR 4 z mieszanki mineralno - asfaltowej, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi, zagęszczarkami ręcznymi, wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy układanej dwuwarstwowo po zagęszczeniu 11 cm. 6. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W dla KR 4 z mieszanki mineralno - asfaltowej, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. 7. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mastksowo - grysowej SMA 11 dla KR4, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi, z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 8. Mechaniczne ścinanie poboczy na długości przełomów na grubość 15 cm i szerokość 0,57m (1,0m-0,43m), z zagospodarowaniem urobku w zakresie Wykonawcy. 9. Uzupełnienie destruktem z frezowania wykorytowanej części poboczy z zagęszczeniem oraz uzupełnienie ściętych części poboczy na średnią grubość po zagęszczeniu 10cm. IV. Ścinanie i uzupełnianie poboczy dróg wojewódzkich nr 347, 348, 370, 395 Ścinanie poboczy na głębokość 15cm z zagospodarowaniem urobku w zakresie Wykonawcy. Uzupełnianie poboczy destruktem uzyskanym z frezowania nawierzchni likwidowanych przełomów, grubość uzupełnienia po zagęszczeniu10cm. Zakres robót obejmuje następujące odcinki: - droga woj. nr 347 w km 9+300 ÷12+100 strona lewa, długość 1050,0m, szerokość ścięcia 1,3m, uzupełnienie pobocza na szerokość 1,0m; - droga woj. nr 348 w km 0+100 ÷ 0+670 strona lewa i prawa, długość 570,0m x 2, szerokość ścięcia i uzupełnienia pobocza wynosi 2,0m; - droga woj. nr 370 w km 0+010 ÷ 0+600 strona prawa, długość 590,0m, szerokość ścięcia i uzupełnienia pobocza wynosi 2,0m; - skrzyżowanie drogi nr 370 z ul. Parkową w m. Mokronos Górny, powierzchnia ścięcia i uzupełnienia wynosi 400m2; - droga woj. nr 395 w km 17+900 ÷18+700 strona lewa i prawa, długość 800,0m, szerokość ścięcia 1,3m, uzupełnienie pobocza na szerokość 1,0m. 2. Obowiązki Wykonawcy Materiały do wykonania robót powinny być zgodne z ustaleniami Dokumentacji, SST oraz muszą spełniać wymogi Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. Wykonawca przed wbudowaniem materiału, ma obowiązek przedstawić szczegółowe informacje dotyczące proponowanego materiałów, odpowiednie świadectwa, badania laboratoryjne, próbki i recepty, w celu uzyskania akceptacji materiału przez Zamawiającego. Wszystkie prace należy prowadzić przy zachowaniu ruchu drogowego, oraz zabezpieczone zgodnie z zatwierdzonym u zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich projektem czasowej organizacji ruchu, wykonanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 29 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729). Wykonawca we własnym zakresie i w cenie oferty opracuje, zatwierdzi oraz ustawi w terenie czasową organizację ruchu na czas trwania robót. Ponadto osoby pracujące w pasie drogowym muszą być wyposażone w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawym żółto - zielonym bądź pomarańczowym a pojazdy bądź maszyny drogowe pracujące w pasie drogowym powinny być wyposażone w ostrzegawcze lampy błyskowe koloru pomarańczowego. Za zgodność oraz czytelność oznakowania odpowiada Wykonawca przez cały okres trwania robót i obowiązywania czasowej organizacji ruchu drogowego. 3. Uwagi Szczegółowy zakres i rodzaj poszczególnych robót podaje przedmiar oraz szczegółowa specyfikacja techniczna - stanowiące załączniki do SIWZ. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Urobek i gruz powstały podczas prowadzenia robót (oprócz destruktu z frezowania) Wykonawca zagospodarowuje we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach. Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata od daty odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331428
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 346 km 16+950 ÷ 17+050. CPV 45233142-8.
Dodano: 2014-08-20 - Utwardzenie poboczy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 404 w m. Szewce. CPV 45.23.31.42-8.
Dodano: 2013-09-17 - Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 w m. Oborniki Śląskie
Dodano: 2012-02-28 - Remont części nawierzchni placu i drogi wraz z naprawą nawierzchni części chodników przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Udaninie.
Dodano: 2011-06-30 - Odbudowa i modernizacja drogi gminnej dz. nr 509 w Wirkach etap I
Dodano: 2010-09-15