Przetargi.pl
Likwidacja otworu nr 3 na trenie ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych dla wodociągu wiejskiego (dz. nr 96/4 ob. Mostkowo)

Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Płonia" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Fabryczna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 462 100 , fax. 957 462 100
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Płonia" Spółka z o.o.
    ul. Fabryczna 5
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 462 100, fax. 957 462 100
    REGON: 32061076500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwkplonia.pl/biuletyn/index.php?id=142&rp=2
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągowo - Kanalizacyjne "PŁONIA" Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja otworu nr 3 na trenie ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych dla wodociągu wiejskiego (dz. nr 96/4 ob. Mostkowo)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace geologiczne na dz. nr 96/4 ob. Mostkowo polegające na wykonaniu likwidacji istniejącego otworu oznaczonego jak 3. Podstawowy zakres robót likwidacyjnych i harmonogram ich wykonania przedstawia się następująco: - przed przystąpieniem do prac likwidacyjnych należy odłączyć obudowę studni od zasilania energetycznego i potwierdzić to wpisem do dziennika robót. Jest to warunek bezpiecznego prowadzenia robót, - demontaż zabudowanej w studni pompy, - demontaż przyłącza wodnego z osprzętem – wodomierz kolanowy, zawór zwrotny, zasuwa - pomiary poziomu zwierciadła wody i głębokości otworu, - likwidacja otworu prowadzona będzie przez zasyp piaskiem zmieszanym z środkiem dezynfekującym i wykonanie korków iłowych separujących warstwy wodonośne, - dla ułatwienia wprowadzania materiałów zasypu, proponuje się zabudować nad rurą osłonową ø 457 mm, króciak rury stalowej ø 508 mm, długości ~ 2,5 m, wyprowadzony przez właz w pokrywie obudowy. Likwidacja może być także prowadzona przez zasyp do rury osłonowej, z poziomu dna obudowy studni po uprzednim demontażu pokrywy betonowej obudowy, - do poziomu 37-38 m ppt, otwór zasypać piaskiem zmieszanym z środkiem dezynfekującym, - powyżej, do głębokości ~ 18 m ppt, otwór likwidować przez zasyp iłem granulowanym, - w przelocie 8 – 18 m otwór zasypać piaskiem ze środkiem dezynfekującym, - do poziomu ok. 0,5 m poniżej dna obudowy wykonać suchy korek iłowy, zabezpieczający przed dopływem wód gruntowych i przesączających się z powierzchni terenu, - zdemontować pomocniczy króciak rur stalowej ø 508 mm, - zdemontować betonową pokrywę obudowy studni wraz z włazem i kominkiem wywiewnym, - ostatni odcinek otworu: do poziomu powyżej dna obudowy studni wykonać uszczelniający korek betonowy w formie „grzybka”, przekraczającego górną krawędź rur osłonowych ø 457 mm, powiązanego z betonowym dnem obudowy, - likwidację otworu przez zasyp piaskiem i wykonanie korków iłowych prowadzić odcinkami, z systematyczną kontrolą głębokości, dla przeciwdziałania zawieszeniu materiałów i tworzeniu się pustych przestrzeni, - kręgi betonowe obudowy w studni zdemontować , wolną przestrzeń wypełnić zasypem z rozdrobnionej gliny, stopniowo ją ubijając, - w obrębie zasypu obudowy studni zamontować „świadka”, wskazującego na punkt lokalizacji zlikwidowanej studni , rurę stalową lub słupek betonowy, osadzone w korku betonowym. Do świadka należy trwale dołączyć tabliczkę opisową z numerem studni i datą jej likwidacji, - wyrównać i uporządkować powierzchnię terenu wokół zlikwidowanego otworu. - materiały ze zdemontowanej betonowej obudowy studni wywieźć na wysypisko do tego celu przeznaczone lub w części zachować dla potrzeb własnych Użytkownika, Prace opisane w pkt. 1 należy wykonać zgodnie z „OPERATEM WODNOPRAWNYM na likwidację urządzenia wodnego, studni nr 3 ujęcia wody podziemnej z utworów czwartorzędu dla wodociągu wiejskiego” stanowiącym załącznik do decyzji wydanej przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Dyrektor Zarządu Zlewni w Szczecinie znak: SZ.ZUZ.4.421.135/6.2019.PP z dn. 12 lipca 2019 r. stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Prace opisane w pkt. 1 należy wykonać w terminie do 30.12.2019 r. w zakresie robót budowlanych, natomiast dokumentację hydrogeologiczną należy wykonać do 30.01.2020 r. Przez termin zakończenia robót Zamawiający rozumie wykonanie całego przedmiotu zamówienia obejmującego roboty geologiczne oraz opracowanie dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 76530000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestniczenia w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium przed upływem składania ofert w wysokości: 2.000,00 PLN a. Wadium musi być złożone na cały okres związania ofertą. b. Wadium może być wniesione w formie: i. pieniądza ii. gwarancji bankowych iii. gwarancji ubezpieczeniowych. 2. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Centrala GBS w Barlinku, ul. Strzelecka 2, 74-320 Barlinek, Nr konta: 77 8355 0009 0015 8017 2000 0001 Tytułem: Wadium - PWK/ZP-PP/14/2019 Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, należy stosowny dokument dołączyć do koperty wraz z ofertą, jednak jako osobny dokument. 4. Warunki, które winna spełniać gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa przedstawiana na zabezpieczenie wadium: a. Kwota gwarancji i terminy jej obowiązywania winny być zgodne z postanowieniami specyfikacji przetargowej. b. Gwarancja winna być udzielona nieodwołalnie i bezwarunkowo. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek: i. warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej lub ii. wymogi, których spełnienie przez Zamawiającego warunkuje wypłatę gwarantowanej kwoty. c. Jedynym warunkiem wypłacenia kwoty gwarantowanej ma być przedstawienie Gwarantowi wezwania Zamawiającego do wypłacenia określonej kwoty wraz z określeniem powodu utraty wadium przez Wykonawcę. d. Wezwanie powyższe, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Zamawiającego, będzie doręczone w czasie obowiązywania gwarancji listem poleconym pod podany w gwarancji adres. e. Przedstawienie gwarancji nie spełniającej powyższych warunków uznane będzie przez Zamawiającego za nie wniesienie wadium, pod rygorem skutków określonych w pkt. VI.3.6. f. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: i. przedstawił w swojej ofercie lub wniosku nieprawdziwe informacje, ii. wycofał lub zmodyfikował ofertę po upływie terminu składania ofert, iii. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach, określonych w ofercie lub nie podpisał jej w określonym przez organizatora terminie; iv. nie wniósł w terminie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; v. spowodował, że zawarcie umowy stało się niemożliwe. g. Zwrot wadium dokonywany jest: i. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – niezwłocznie po zawarciu umowy i po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, chyba że wadium zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia; ii. Pozostałym Wykonawcom – z chwilą zakończenia postępowania, nie później jednak niż z upływem terminu związania ofertą; iii. Wszystkim Wykonawcom – z chwilą zakończenia postępowania bez wyboru oferty; iv. Na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; v. Na pisemny wniosek Wykonawcy, który został wykluczony, lub którego oferta została odrzucona vi. Wadium wniesione w pieniądzu zwraca się Wykonawcy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wymaga się podania przez Wykonawcę w jego ofercie numeru rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenie następujących dokumentów: 1.1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ , 1.2. podpisane przez osoby uprawnione oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ, 1.3. podpisane przez osoby uprawnione oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ, 1.4. Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem i materiałami zgodnymi z technologią robót wiertniczych metodą mechaniczną, udarowo-okrętną – wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 4 do SIWZ, 1.5. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 1.6. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 1.7. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 1.8. dowód wniesienia wadium (na dowodzie wpłacenia wadium należy zamieścić informację jakiego przetargu dotyczy podając jego numer tj. PWK/ZP-PP/14/2019) zgodnie z pkt. VIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną