Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-019 Lublin, ul. Narutowicza
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 354 606 , fax. 815 354 313
- Data zamieszczenia: 2020-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
ul. Narutowicza 73
20-019 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 354 606, fax. 815 354 313
REGON: 43068905200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubelska.policja.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja nieeksploatowanych stacji paliw na terenach baz lokalowych jednostek Policji garnizonu lubelskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych polegających na likwidacji nieeksploatowanych stacji paliw wraz z podziemnymi zbiornikami na paliwo na terenach baz lokalowych jednostek Policji garnizonu lubelskiego (pakiet nr 1 - KMP w Białej Podlaskiej, KPP w Lubartowie, KPP w Łukowie, KPP w Parczewie, pakiet nr 2 - KMP w Chełmie, KPP w Hrubieszowie, KPP w Krasnymstawie ,pakiet nr 3 – KMP w Lublinie - KP w Bychawie, KPP w Biłgoraju, KPP w Kraśniku, KPP w Opolu Lubelskim.) 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Programach Funkcjonalno - Użytkowych (PFU) – oddzielnie dla każdego pakietu, oraz we wzorze umowy – stanowiących załączniki do SIWZ. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 3. Zakres zadania inwestycyjnego obejmować będzie m.in.: 1) sporządzenie dokumentacji projektowej na rozbiórkę istniejących obiektów stacji paliw (budynków MPS, wiat stalowych, podziemnych zbiorników paliwowych i elementów z nimi związanych tj. fundamenty, instalacje, wyposażenie), w tym: a) uzyskanie wszelkich uzgodnień i pozwoleń z tym związanych,b) wykonanie map do celów projektowych lub uzyskanie kopii map zasadniczych poświadczonych za zgodność z oryginałem przyjętym do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, c) wykonanie wszelkich opracowań geologiczno–inżynierskich, hydrogeologicznych i geotechnicznych lub innych, jeśli są wymagane, d) uzyskanie wymaganych prawem decyzji i pozwoleń na rozbiórkę (zgłoszenie rozbiórki obiektów stacji paliw lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę), e) wykonanie po sporządzeniu dokumentacji projektowej planu BIOZ oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego. 2) wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbiórki obiektów byłych stacji paliw wraz z utylizacją szkodliwych odpadów oraz odtworzeniem i rekultywacją terenu, w tym: a) wycinka niezbędnych drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z projektem nasadzeń, b) rozbiórka naziemnych obiektów stacji paliw, c) opróżnienie zbiorników z ewentualnych pozostałości substancji ropopochodnych lub wody, d) oczyszczenie i odgazowanie zbiorników, e) odkopanie zbiorników, f) demontaż rurociągów paliwowych, studzienek, g) wyjęcie zbiorników, ich transport do miejsca składowania i utylizacja, h) rozbiórka żelbetowej obudowy zbiorników oraz fundamentów pod zbiorniki, i) przeprowadzenie specjalistycznych badań gruntu pod kątem jego skażenia oraz wywóz i utylizacja skażonego gruntu, j) zasypanie wykopu wraz z dowozem niezbędnego kruszywa zasypowego, k) rekultywacja terenu, odtworzenie nawierzchni, l) wykonanie (w wybranych jednostkach) w miejscu rozbiórki nowych miejsc parkingowych dla samochodów osobowych o nawierzchni z kostki betonowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: a) Pakiet nr 1: 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy zł 00/100). b) Pakiet nr 2: 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy zł 00/100). c) Pakiet nr 3: 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy zł 00/100). Razem: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu – przelew na konto Zamawiającego – Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 poz. 359); 3. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 (z wyłączeniem formy pieniężnej) należy złożyć w oryginale w Wydziale Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie przy ul. Narutowicza 73 – pokój nr 147 (w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30), natomiast kserokopię przedmiotowego dokumentu należy dołączyć do oferty. 4. Oferta, która będzie zabezpieczona inną niż wymieniona w pkt. 2 formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających, czy też nawet w sposób lakoniczny, poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budziło wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia. 6. W przypadku gdy oferta zostanie złożona w sposób elektroniczny, dokument potwierdzający wpłatę wadium w innej formie niż przelew winien być złożony w oryginale tj. podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu wadialnego. 7. Termin wniesienia wadium – do godz. 11:00 dnia w którym upływa termin składania ofert. 8. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 9. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ - (dla ważności oferty należy złożyć wszystkie 4 strony dokumentu). 2. Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą: 1) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 pkt 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ (dla ważności oferty dokument należy złożyć w oryginale); 2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ (dla ważności oferty należy złożyć wszystkie 2 strony dokumentu w oryginale). 3. Inne dokumenty: 1) „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej KWP w Lublinie informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (dokument należy złożyć w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 2) Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – każdy członek konsorcjum – składa dokumenty wymienione w rozdz.: V pkt 2.2) SIWZ oraz 7.1) SIWZ osobno. Dokument wskazany w pkt 2.1) SIWZ składa członek konsorcjum który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wskazane dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy członek konsorcjum/ spółki cywilnej) składa dokument wymieniony w pkt. V ust 3 SIWZ. 3) Powyższe zasady dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez konsorcjum mają zastosowanie do wykonawców działających jako spółka cywilna. 4) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 5) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 6) Dowód wniesienia wadium zgodnie z rozdziałem VII niniejszej SIWZ.4 .Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282) – zwane dalej rozporządzeniem, składa zamiast dokumentów wskazanych w pkt V ppkt 3 SIWZ odpowiednie dokumenty wskazane w § 7 i § 8 rozporządzenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zmiana sposobu użytkowania budynku na budynek administracyjny - Centrum Usług Administracyjnych wraz z przebudową - etap 2
Dodano: 2024-07-09 - ZZP.260.1.9.2024_wykonanie robót budowlanych w ramach projektu BO Miasta Lublin 2022 (VIII edycja), nr O-43, pn. Zalew Zemborzycki miejscem wypoczynku wszystkich Lublinian – II etap
Dodano: 2024-06-19 - Przebudowa drogi dojazdowej do obiektów na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Różańcu - Etap I
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa, termomodernizacja, poprawa efektywności energetycznej oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Ośrodka Zdrowia w Kryłowie
Dodano: 2024-03-06 - Przebudowa, termomodernizacja, poprawa efektywności energetycznej oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynków Ośrodka Zdrowia w Kryłowie
Dodano: 2024-03-01 - „Modernizacja ulicy Wesołej w Świdniku”
Dodano: 2023-10-05 - Budowa tężni solankowej
Dodano: 2023-05-30 - Budowa placu zabaw w Sosnowicy
Dodano: 2023-05-16 - Budowa tężni solankowej
Dodano: 2023-04-04 - Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Chorupniku
Dodano: 2023-02-27