Przetargi.pl
Likwidacja kolizji remontowanej ulicy Kościuszki w Dębicy z siecią oświetlenia drogowego

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Parkowa 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6803155 , fax. 014 6803155
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Parkowa 28 28
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 014 6803155, fax. 014 6803155
    REGON: 85166523200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rde.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja kolizji remontowanej ulicy Kościuszki w Dębicy z siecią oświetlenia drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem usunięcia kolizji remontowanej ulicy z siecią oświetlenia ulicznego , 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Wymiana słupów oświetleniowych 2. Montaż wysięgników rurowych na słupach 3. Montaż opraw oświetleniowych . 4. Montaż przewodów do opraw oświetleniowych 5. Wykonanie niezbędnych pomiarów i badań 6. Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.rde.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach