Przetargi.pl
„Likwidacja dzikich wysypisk i inne prace porządkowe, prace polegające na koszeniu traw i chwastów, wycince i pielęgnacji drzew, na terenach będących własnością Gminy Wrocław, oraz będących w zasobie nieruchomości Skarbu Państwa, którym gospodaruje Prezydent Wrocławia”

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.zzm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Likwidacja dzikich wysypisk i inne prace porządkowe, prace polegające na koszeniu traw i chwastów, wycince i pielęgnacji drzew, na terenach będących własnością Gminy Wrocław, oraz będących w zasobie nieruchomości Skarbu Państwa, którym gospodaruje Prezydent Wrocławia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych czynności, w zależności od potrzeb Zamawiającego: 1) jednorazowe koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiejek (z załadunkiem i wywozem) – tereny koszone pierwszy raz w roku, 2) jednorazowe koszenie trawy i chwastów (z załadunkiem i wywozem) – tereny koszone według bieżących potrzeb i wskazań Zamawiającego, 3) rozbiórka altanek, likwidacja ogrodzeń drewnianych i z siatki stalowej, studni (z załadunkiem i wywozem), grodzenie terenu siatką leśną, 4) usuwanie padłych zwierząt z wywozem i przekazaniem do utylizacji (padłe zwierzęta powinny być usunięte w czasie od 2 do 6 godzin, od chwili przyjęcia zlecenia - w zależności od czasu podanego w formularzu ofertowym), 5) wycinka drzew niewymagających pozwolenia na wycinkę, z załadunkiem i wywozem, 6) wycinka drzew nie wymienionych w pkt. 5, wymagających zezwolenia na wycinkę, z załadunkiem i wywozem, 7) frezowanie pni po wycince drzew, 8) usunięcie całości karpiny, 9) pielęgnacja drzew bez wykorzystania podnośnika lub sprzętu alpinistycznego (usuwanie posuszu, ręczne usuwanie jemioły oraz konarów wchodzących w kolizję z infrastrukturą, korekta poprawiająca statykę drzew i zachowanie odpowiedniej skrajni drogowej), 10) pielęgnacja drzew o których mowa w pkt. 6 z wykorzystaniem podnośnika lub sprzętu alpinistycznego (usuwanie posuszu, ręczne usuwanie jemioły oraz konarów wchodzących w kolizję z infrastrukturą, korekta poprawiająca statykę drzew i zachowanie odpowiedniej skrajni drogowej), 11) usuwanie krzewów, 12) przycinanie krzewów, 13) usunięcie wywrotu lub złomu drzewa, 14) likwidacja barszczu Sosnowskiego, 15) przeniesienie gatunku chronionego, 16) orka głęboka, talerzowanie gruntu, 17) wykonanie i montaż szlabanu, tablicy informacyjnej, 18) otaśmowanie terenu taśmą ostrzegawczo – wygrodzeniową biało – czerwoną, 19) wykonanie/zakup oraz montaż słupka blokującego, 20) plantowanie i wyrównanie terenu do poziomu gruntu rodzimego, 21) powierzchniowe oczyszczanie terenu z wywozem, 22) usunięcie kontenera na odzież używaną wraz z zawartością oraz odzieżą rozrzuconą wokół kontenera, 23) usuwanie odpadów obejmujące wszelkie czynności związane z zebraniem wszystkich odpadów, zgromadzonych na terenie nieruchomości, tj. odpadów zgromadzonych w hałdach lub skupiskach jak również odpadów luźno rozrzuconych wokół hałd lub skupisk odpadów, czynności związane z uporządkowaniem i wyrównaniem terenu oraz czynności polegające na mechanicznym lub ręcznym załadunku odpadów na środki transportowe, 24) niezwłoczny wywóz wszystkich odpadów, zebranych i usuniętych z terenu nieruchomości, w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac, obejmujący transport odpadów do miejsca ich czasowego gromadzenia, przygotowanie odpadów do transportu, w tym segregowanie odpadów, które ma na celu, przygotowanie ich do transportu do miejsc odzysku lub unieszkodliwienia, bądź wykorzystania, 25) transport odpadów do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania, bądź wykorzystania, 26) przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia, bądź wykorzystania, tj. przekazanie zebranych odpadów uprawnionym podmiotom, prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania, jeżeli Wykonawca nie jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie, bądź przekazanie zebranych odpadów za wyjątkiem odpadów niebezpiecznych osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej w celu wykorzystania na ich własne potrzeby, 27) odzysk lub unieszkodliwienie, jeżeli Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania i będzie prowadził odzysk lub unieszkodliwianie odpadów objętych przedmiotem zamówienia w ramach prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej, 28) przygotowanie pozyskanego drewna do pomiaru i klasyfikacji zgodnie z polską normą PN-92/D-95000, 29) odkupienie od Zamawiającego pozyskanego drewna w ramach wycinki drzew i krzewów z terenów rolnych po cenach zgodnych z cennikiem będącym załącznikiem do umowy, sklasyfikowanego zgodnie z Polską Normą PN-91/D-95018, 30) uregulowanie należności za pozyskane drewno w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury wystawionej przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Szczegółowe formy wniesienia wadium określają postanowienia SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp(oświadczenie o grupie kapitałowej stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia(art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) - Załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiotowe zobowiązanie ma być złożone wraz z ofertą i podpisane przez podmiot trzeci. Szczegółowe informacje dla wykonawców, którzy powołują się na zasoby innych podmiotów określają postanowienia SIWZ. 3.Szczegółowe informacje dla wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określają postanowienia SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach