Przetargi.pl
Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w Gminie Nozdrzec - etap II

Urząd Gminy Nozdrzec ogłasza przetarg

  • Adres: 36-245 Nozdrzec, Nozdrzec 224
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4398020, 36, 40 , fax. 013 4398170
  • Data zamieszczenia: 2014-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nozdrzec
    Nozdrzec 224 224
    36-245 Nozdrzec, woj. podkarpackie
    tel. 013 4398020, 36, 40, fax. 013 4398170
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nozdrzec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w Gminie Nozdrzec - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę, zainstalowanie i uruchomienie systemu sieci internetowej 2. Dostawę, zainstalowanie i uruchomienie w wybranych gospodarstwach domowych i jednostkach podległych zestawów komputerowych. 3. Przeprowadzenie szkolenia dla beneficjentów ostatecznych projektu 2. Przedmiot zamówienia - wymogi szczegółowe: 1. Dostawa i uruchomienie zestawów komputerowych w 70 gospodarstwach domowych oraz 50 zestawów komputerowych w 5 jednostkach podległych (bibliotece i Zespołach Szkół): Biblioteka Publiczna w Nozdrzcu 63, 36-245 Nozdrzec; Zespół Szkół w Nozdrzcu, Nozdrzec 227A, 36-245 Nozdrzec; Zespół Szkół w Hłudnie, Hłudno 89, 36-245 Nozdrzec; Zespół Szkół w Wesołej, Wesoła 401, 36-233 Wesoła; Zespół Szkół w Warze , Wara 247, 36-245 Nozdrzec, wraz z zapewnieniem technicznego łącza do sieci Internet Wykonawca doprowadzi i uruchomi łącze internetowe pod wskazanymi adresami 70 beneficjentów ostatecznych zamieszkałych na terenie Gminy Nozdrzec - Załącznik nr 9 do SIWZ - wykaz adresów beneficjentów ostatecznych projektu oraz w 5 jednostkach podległych a. Wymagana technologia przesyłu: - standard IEEE 802.11abgn - lub ADSL 802.11abgn - lub technologia GSM b. W przypadku łącza bezprzewodowego urządzenia dostępowe muszą posiadać świadectwa homologacji do realizacji łącza. W celu instalacji urządzeń przewodowych lub bezprzewodowych, wykonawca musi samodzielnie uzyskać wymagane prawem pozwolenia w tym właściciela budynku i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokonać niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza, o ile będą wymagane. c. Zainstalowane łącze internetowe ma zapewnić dostęp do Internetu w całym domu lub mieszkaniu (np.;Wi-Fi), nie dotyczy technologii GSM. d. Świadczenie usługi dostępu do Internetu przez okres minimum 12 miesięcy. e. Łącza dostępu do sieci internet o transferze minimum: - dla technologii standard IEEE 802.11abgn - 1 Mbit (Download) 0,5 Mbit (Upload) - dla technologii ADSL 802.11abgn - 1 Mbit (Download) 0,128 Mbit (Upload). - dla technologii GSM - 1 Mbit (Download) 0,128 Mbit (Upload). f. Czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię - do 24 godzin na usunięcie wszelkich nieprawidłowości w działaniu wybudowanego systemu maksymalnie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, wymiana głównych zespołów maks. Do 5 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia. g. Dostęp do Internetu musi być zapewniony bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu. h. Oferowana usługa musi zapewniać nielimitowany transfer przesłanych bądź odebranych danych. W przypadku zmiany lokalizacji instalacji łącza internetowego Wykonawca na wniosek Zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce na terenie gminy. Czynność tę Wykonawca wykona w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia. W przypadku braku możliwości technicznych wykonania połączenia Zamawiający wskaże kolejną lokalizację z listy rezerwowej. Koszt przenosin wliczony jest w cenę zamówienia. W przypadku braku dostępności przedmiotu umowy wynagrodzenie miesięczne ulega obniżeniu za okres niedostępności do Internetu proporcjonalnie do czasu niedostępności. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty regulamin świadczenia usług w sieci Wykonawcy. i. W trakcie świadczenia usługi dostępu do Internetu Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Wykonawcą usług serwisowych w zakresie usuwania awarii dotyczących dostępu do Internetu u Beneficjentów Ostatecznych. j. Wykonawca z każdej czynności przy zakładaniu dostępu, serwisu lub przeglądu sporządza protokół z którego jeden egzemplarz przekazuje zamawiającemu. Wykonawca zapewnia trwałość dostaw usług dostępu do Internetu przez okres 12 miesięcy liczonego od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca przez cały czas świadczenia usługi dokonuje okresowych, półrocznych przeglądów łącza. 2. przygotowanie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych pozwoleń i decyzji niezbędnych do uruchomienia stacji bazowych wraz z zapewnieniem technicznego łącza do sieci Internet oraz poniesieniem kosztów i opłat ich pozyskania. 3. przeprowadzenie szkolenia dla 70 beneficjentów ostatecznych w ilości 30 godz. dla każdego uczestnika w pięciu grupach po 14 osób. Szkolenie w zakresie korzystania z komputera, możliwości wykorzystania Internetu, podstaw obsługi programów biurowych, poczty elektronicznej, zasad BHP w pracy z komputerem. Szkolenie ma zapewnić prawidłowe wykorzystanie sprzętu przekazanego beneficjentom. Pracownie komputerowe do przeprowadzenia szkolenia udostępni Zamawiający na terenie gminy. Po przeprowadzonym szkoleniu Wykonawca wystawi pisemne zaświadczenie dla każdego uczestnika o ukończeniu szkolenia. Beneficjent Projektu - Gmina Nozdrzec użycza nieodpłatnie beneficjentom ostatecznym wymienionym w załączniku nr 9 do SIWZ zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem w celach niekomercyjnych. Przekazanie sprzętu nastąpi na podstawie umowy użyczenia. Dodatkowe informacje: 1. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie określonych elementów przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest również przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis przedmiotu, z którego w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany przedmiot lub element jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych niż przedmiot lub jego element określony przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (np.,: opisy techniczne, karty techniczne, wyciągi z katalogu, foldery, itp.) Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności przedmiotów wskazanych w załącznikach do SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Wykonawca, wraz z dostarczonym sprzętem, zobowiązany jest do dołączenia do przedmiotu zamówienia wymaganych certyfikatów polskich i unijnych - treść certyfikatów w języku polskim. 4. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem dostawy tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej oraz zadanie wszelkich pytań związanych z realizacja zamówienia. 5. Niniejsze zamówienie będzie finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 6. Wykonawca dołączy do oferty zobowiązanie o udzieleniu (w przypadku wyboru jego oferty), minimum 24 -miesięcznej gwarancji dla całego dostarczonego sprzętu wraz z oprogramowaniem, drukarek i wykonywanych prac. 7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324180006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000 PLN. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008r nr 116, poz730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010r Nr96, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Dynów/Oddział Nozdrzec Nr 22 9093 1017 2004 0400 2310 0009 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Gminy Nozdrzec pok. nr 1.(parter) 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nozdrzec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach