Przetargi.pl
Likwidacja barier transportowych - zakup pojazdu 9-osobowego dla Centrum Administracyjnego Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Bąkowie w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III”

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9
    86100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 9235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dd-bakowo.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja barier transportowych - zakup pojazdu 9-osobowego dla Centrum Administracyjnego Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Bąkowie w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu 9-osobowego dla Centrum Administracyjnego Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Bąkowie. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy wyprodukowany w 2017 roku, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych i materiałowych, wykonawczych i prawnych, roszczeń osób trzecich oraz posiadał kompletną dokumentację pojazdu niezbędną do jego rejestracji oraz eksploatacji. 3. Dostarczony samochód powinien: 1) spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2) spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawa wspólnotowego Unii Europejskiej; 3) posiadać aktualne świadectwo zgodności europejskiej na przewóz 9 osób (8 osób + kierowca); 4) spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji spalin; posiadać w języku polskim: kartę pojazdu, książkę gwarancyjną, książkę przeglądów serwisowych, instrukcję obsługi oraz inne niezbędne dokumenty wymagane prawem. 4. Samochód nie może pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży samochodów i musi mieć kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu. 5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji: 1) minimum 24 miesiące gwarancji na zespoły i podzespoły elektryczne, elektroniczne i mechaniczne (łącznie z układem jezdnym, przeniesienia napędu i zawieszeniem) - licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy; 2) minimum 36 miesięcy gwarancji na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów - licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia; 3) minimum 72 miesiące gwarancji na perforację nadwozia bez limitu kilometrów - licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy oraz ubezpieczenia samochodu AC i OC na minimum rok od dnia rejestracji. 6. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił : 1) bezpłatną pomoc drogową na terenie Polski w razie awarii lub wypadku na okres minimum 12 miesięcy- licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy; 2) bezpłatną obsługę serwisową na okres minimum 12 miesięcy - licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy. 7. Samochód zostanie odebrany przez pracownika Centrum Administracyjnego Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Bąkowie w siedzibie Wykonawcy. Samochód musi być wyposażony w ogumienie odpowiednie do warunków atmosferycznych panujących w dniu odbioru. 8. Zamawiający dokona odbioru samochodu na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Dokumenty niezbędne do rejestracji Wykonawca musi dostarczyć przed terminem poprzedzającym odbiór osobisty samochodu. Na dzień odbioru Wykonawca zobowiązany jest przekazać dokumenty potwierdzające parametry pojazdu i wyposażenie wymagane przez Zamawiającego. 9. Zaoferowany przez Wykonawcę samochód musi spełniać wszystkie wymagania opisane w Załączniku nr 6 do SIWZ. 10. Zamówienie jest współfinansowane ze środków PFRON pochodzących z "Programu wyrównywania różnic miedzy regionami III".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34115200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w Oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli Pełnomocnictwo nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania Oświadczenie - Załącznik nr 5 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach