Przetargi.pl
Likwidacja barier dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Samorządowych w Starych Juchach

Gmina Stare Juchy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-330 Stare Juchy, Plac 500-lecia 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6199053 , fax. 087 6199053
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Juchy
    Plac 500-lecia 4 4
    19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6199053, fax. 087 6199053
    REGON: 00053952600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-juchy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja barier dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Samorządowych w Starych Juchach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest likwidacja barier dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Samorządowych w Starych Juchach w ramach której wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne materiały i wykona: 1. ETAP I 1). Remont posadzki (korytarze I piętra) a) Demontaż: - przed przystąpieniem do demontażu należy zabezpieczyć otoczenie, - przed przystąpieniem do demontażu należy zdemontować listwy i cokoły, - demontaż należy przeprowadzić zgodnie z wytycznymi Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. b) Przygotowanie podłoża: - podłoże oczyścić i wyrównać, - wystające elementy skuć, - sfrezować podłoże, - wyrównać masą wyrównawczą samopoziomującą. c) Montaż antypoślizgowych wykładzin homogenicznych (jednorodnych) PCW o grubości minimum 2 mm polegających na klejeniu wykładzin do podłoża i zespawaniu brzegów w wyniku czego otrzymuje się jednolitą, wodoszczelną posadzkę, z zastosowaniem następujących zasad: - na przygotowanym podłożu wyznaczyć w skali 1:1 linie łączeniowe, - wykładzinę dokładnie dociąć do linii wyznaczonych na podłożu, - montaż rozpocząć od krawędzi ściany położonej najdalej od wejścia - wykonanie posadzki polega na przyklejeniu wykładziny całą powierzchnią do podłoża 2). Remont schodów (główne schody z parteru na I piętro) - zdemontować cokolik, - skuć wierzchnią warstwę schodów celem poprawienia przyczepności dla zaprawy klejowej, - nawierzchnię schodów oraz podest wykonać z antypoślizgowych płytek kamionkowych na odpowiedniej zaprawie klejowej, - wykonać cokolik z wyżej opisanych płytek na zaprawie klejowej, W trakcie wykonawstwa należy zwrócić szczególną uwagę, aby klej nałożony był w sposób ciągły, nie zostawiając wolnych przestrzeni pod płytą. Płyty należy układać metoda >wyciskania< kleju, co zapewni jego równomierne i ciągłe ułożenie pod płytką. 3). Pozostałe prace - demontaż istniejących narożników ochronnych, - montaż nowych narożników ochronnych, - prace wykończeniowe polegające na wyrównaniu uszkodzonych tynków oraz malowanie uszkodzonych powłok malarskich. 2. ETAP II 1. Montaż windy - demontaż istniejącej poręczy, - montaż toru jezdnego windy (platformy schodowej) wraz z windą, - podłączenie do instalacji elektrycznej Montaż windy określonej w projekcie, musi odbyć się przez autoryzowanego montera zgodnie z planem montażu producenta windy. 3. INNE INFORMACJE - na wykonane roboty oraz na windę (platformę schodową) i jej montaż wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego, - prace na terenie szkoły w dniach w których są prowadzone zajęcia szkolne mogą być prowadzone jedynie od godz. 15:00 do godz. 6:00 - przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby i materiały budowlane dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2010 r. Nr 243 poz. 1623), - wykonawca w celu rozliczenia umowy wystawi zamawiającemu dwie faktury, tj. jedną na windę (platformę schodową) i jej montaż i drugą na pozostałe prace, - załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji umowy. - Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 PLN i posiadania takiego ubezpieczenia co najmniej do dnia zakończenia realizacji zadania. - Ewentualne nazwy własne użyte w projekcie budowlanym i pozostałych dokumentach załączonych do niniejszego SIWZ należy traktować jako wzorzec, a zamawiający informuje, że dopuszcza materiały równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stare-juchy-ug.bip-wm.pl/public/popup.php?id_menu_item=2606
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach