Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Macieja Rataja 29a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6710254
- Data zamieszczenia: 2013-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu
ul. Macieja Rataja 29a 29a
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6710254
REGON: 27663557500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja barier architektonicznych w poruszaniu się polegająca na budowie windy przyściennej przy budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Zawierciu przy ul. Parkowej 2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Roboty związane z budową windy . roboty ziemne przebudowa przyłącza gazowego w zakresie zgodnym z projektem budowlanym. skucie istniejącego gzymsu wykonanie fundamentu szybu windy wykonanie ścian szybu windy wykonanie stropu szybu windy wykonanie izolacji fundamentu dostawa i montaż urządzenia dźwigowego o udźwigu 1000 kg 13 osób demontaż części istniejącego docieplenia budynku demontaż istniejącej instalacji c.o. (grzejniki ) demontaż istniejącej stolarki otworowej wykonanie nowego docieplenia ścian i stropu szybu windy . zamurowanie części otworów okiennych wykonanie przebić w ścianach zewnętrznych ( pod wejścia - przystanki windy) wykonanie obróbek blacharskich oraz montaż rynien i rur spustowych na szybie windy malowanie ścian wewnętrznych szybu windy wykonanie obudowy wejścia do windy z poziomu terenu wykonanie zagospodarowania terenu wokół szybu ( roboty związane z układaniem kostki betonowej ) roboty remontowe związane z wykonaniem przystanków dla windy na poszczególnych piętrach roboty elektryczne związane z zasilaniem windy , oświetleniem oraz wykonaniem instalacji odgromowej szybu windy sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz rejestracyjnej dźwigu i jej zatwierdzenie w UDT; dopuszczenie windy do eksploatacji wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji w tym UDT i zamawiającego dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu DTR z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji; przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację techniczną oferowanego urządzenia dźwigowego o parametrach nie gorszych niż zawarte w dokumentacji projektowej wraz z podaniem producenta urządzenia . W przypadku nie dołączenia przez Wykonawcę w.w specyfikacji technicznej Zamawiający uzna ,że Wykonawca w ofercie wycenił urządzenia identyczne jak zaproponowane przez projektanta. Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia powinny spełniać wymagania wynikające z PN przenoszących normy europejskie PN-EN normy zharmonizowane . Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie atesty, certyfikaty , aprobaty techniczne ,świadectwa jakości . Załączone do SIWZ przedmiary robót maja charakter poglądowy i pomocniczy dla Wykonawców W załączeniu: - projekty architektoniczno budowlane - specyfikacje techniczne - przedmiary W wycenie nie należy uwzględniać drzwi pożarowych oraz związanych z nimi ścian pokazanych na rysunkach zakres ten będzie dotyczył innego zamówienia Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt i nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Roboty prowadzone będą w czynnym budynku poradni psychologicznej. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania prac w czasie i w sposób nie kolidujący z działalnością poradni psychologicznej . Roboty generujące znaczny hałas prowadzone będą poza godzinami pracy placówki . Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącego (codziennego) sprzątania po robotach budowlanych. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na roboty oraz urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia wynosiła min 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego zadania . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8000,00 zł (słownie ; osiem tysięcy złotych ) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj.: do dnia 28.01.2014 r. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2. ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj.; do dnia 30.12.2013r. do godz. 10:00. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ SA o/o w Zawierciu Nr 88 2030 0045 1110 0000 0176 2660 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Zawierciu ul. M. Rataja 29a, w pok. Nr 6 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie . Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji źródeł odnawialnych z energii słonecznej w obiektach basenów krytych i hali sportowej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika przy ul. Korczaka w Golasowicach i ul. Golasowickiej w Pielgrzymowicach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa parku przy obiekcie szpitalnym zlokalizowanym w Częstochowie przy Al. Pokoju 44 z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-27 - Budowa nawierzchni utwardzonej wraz z odwodnieniem ulicy Romantycznej w Nakle Śląskim
Dodano: 2016-07-26 - Budowa drogi wraz z odwodnieniem bocznej ul. Leszka - dojazd do budynków 15c - 15f
Dodano: 2016-07-26 - Odbudowa drogi gminnej nr 642 124 S Do Mików w miejscowości Sól na odcinku 0+000 - 0+520
Dodano: 2016-07-26 - Dobudowa windy do budynku przy ul. Nad Białką 1e w Czechowicach-Dziedzicach na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ul. Pawiej w Rudziczce na odcinku o długości około 232mb wraz z odwodnieniem
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej Na Bugaj w Lipowej
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa odcinka drogi gminnej (nr 664 039S) ul. Piaskowa na osiedlu w Opatowie
Dodano: 2016-07-20