Przetargi.pl
Likwidacja barier architektonicznych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Ostródzie - wymiana wykładzin podłogowych, drzwi, remont toalet

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429800 , fax. 089 6429817
  • Data zamieszczenia: 2014-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5 5
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429800, fax. 089 6429817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja barier architektonicznych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Ostródzie - wymiana wykładzin podłogowych, drzwi, remont toalet
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Likwidacja barier architektonicznych w Poradni Psychologiczno -Pedagogicznej w Ostródzie - wymiana wykładzin podłogowych, drzwi, remont toalet, zlokalizowanej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Petofi w Ostródzie przy ul. Sportowej 1, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4 do siwz, dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 5 do siwz, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 6 do siwz oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót: 1) rozbiórkowych: ścian, posadzek, istniejących progów drewnianych, odbicie tynków; 2) ogólnobudowlanych: wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej - 36 szt./ 75,60 m2; naprawa balustrad schodowych i pochwytów; licowanie ścian płytkami - 210,56 m2; izolacje przeciwwilgociowe i cieplne - 81,32 m2; ułożenie terakoty - 81,32 m2; malowanie 2-krotne farbami emulsyjnymi ścian i sufitów - 130,408 m2; 3) sanitarnych: roboty demontażowe istniejących urządzeń, wykonanie rurociągu z tworzyw sztucznych o śr. od 20 do 25 mm - 147,20 mb, montaż zaworów czerpalnych, przelotowych i zwrotnych - 36 szt., wykonanie rurociągu kanalizacyjnego z PVC o śr. 50 mm, 75 mm i 110 mm - razem 70,90 mb; montaż pojedynczych umywalek porcelanowych wraz z bateriami - 4 kpl., montaż ustępów z płuczką - 16 kpl., montaż pisuarów 8 kpl.; 4) elektrycznych: okablowanie - 54,0 mb, montaż opraw oświetleniowych - 28 szt.; 5) posadzkarskich na ciągach komunikacyjnych: rozbiórka istniejącej posadzki - 262,70 m2; ułożenie wykładziny antypoślizgowej - 262,70 m2. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1) zabezpieczenie pomieszczeń, w których będą prowadzone roboty oraz pomieszczeń przyległych (teren budowy); 2) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót pomieszczeń, w których prowadzone były roboty oraz sąsiednich pomieszczeń zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. 4. Inne postanowienia: 1) Zamawiający, na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. robót budowlanych, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2 siwz. 2) Zastrzeżenie, o którym mowa w pkt 1, nie jest skuteczne w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3) Zamawiający nie wymaga przedkładania umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi o wartości mniejszej niż 0,5 % wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy materiałów i/lub urządzeń podlegających wbudowaniu w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia oraz usługi transportowe. Postanowienie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,- zł brutto. 4) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 5) Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.800,00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-01-31 do godz. 10:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6): - w formie pieniądza: przelewem na konto: - BGŻ S.A. I O/Ostróda nr konta 58 2030 0045 1110 0000 0184 6620. Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2014-01- 31 o godz. 10:00. - w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 418 (III piętro - Biuro Zamówień Publicznych). W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp. 2. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane w § 10 pkt 8 siwz. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania przetargowego. 3. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 pkt 1. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z postanowieniami ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach