Przetargi.pl
Likwidacja barier architektonicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Szczekocinach.

GMINA SZCZEKOCINY ogłasza przetarg

  • Adres: 42-445 Szczekociny, ul. Senatorska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. + 48 34 355 70 50 wew. 108
  • Data zamieszczenia: 2023-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SZCZEKOCINY
    ul. Senatorska 2
    42-445 Szczekociny, woj. śląskie
    tel. + 48 34 355 70 50 wew. 108
    REGON: 151398735
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja barier architektonicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Szczekocinach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Likwidacja barier architektonicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Szczekocinach.2. Budynek szkoły podstawowej zlokalizowany jest na działce oznaczonej nr ewid. 2483/1 w Szczekocinach, przy ul. Senatorskiej 22.3. Likwidacja barier architektonicznych w ramach przedmiotowego projektu będzie polegała na wykonaniu dwóch pochylni zapewniających osobom niepełnosprawnym dostęp do budynku (pochylnia A i pochylnia B) oraz dostawie i uruchomieniu schodołazu.Pochylnie umożliwiają uzyskanie dostępności do budynku szkoły z poziomu chodnika. Ze względu na znaczną różnicę poziomów zaprojektowano dwie pochylnie. Pierwsza pochylnia pozwoli pokonać różnicę z poziomu chodnika na poziom placu przez budynkiem szkoły. Druga pochylnia pozwoli na bezpośrednie wejście do budynku szkoły z poziomu placu przed szkołą. Przyjęte rozwiązanie ma na celu również zachowanie istniejącej komunikacji wokół budynku.4. Przedmiot zamówienia obejmuje także:1) dostawę schodołazu oraz kompletnego zestawu umożliwiającego uruchomienie schodołazu, tj. akumulator/bateria oraz kompatybilna ładowarka;2) montaż, uruchomienie i sprawdzenia poprawności działania schodołazu;3) zapewnienie obsługi serwisowej w ramach gwarancji;4) przeszkolenie pracowników szkoły w zakresie obsługi schodołazu.5. Realizacja przedmiotu zamówienia zakłada dostosowanie istniejącego budynku szkoły podstawowej do obowiązujących przepisów, w szczególności Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019, poz. 1696).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach