Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota ogłasza przetarg
- Adres: 01-021 Warszawa, ul. Grójecka 17A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5783561 , fax. 022 5783555
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota
ul. Grójecka 17A 17A
01-021 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5783561, fax. 022 5783555
REGON: 01525964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadochota.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja barier architektonicznych w budynku przy ul. Radomskiej 13/21 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Likwidacja barier architektonicznych w budynku przy ul. Radomskiej 13/21w Warszawie wg cz. II siwz oraz programu funkcjonalno-użytkowego tj. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego, roboty budowlane oraz dostawa i montaż zewnętrznego dźwigu dla osób niepełnosprawnych w ramach zadania -j.w. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1500 pln
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, którzy spełniają następujące warunki: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objętym zamówieniem 2) posiadają doświadczenie potwierdzone dokumentami wykazującymi należyte wykonanie dostawy i montażu co najmniej 3 dźwigów -w ciągu ostatnich 3 lat 3)dysponują lub będą dysponować osobami legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej (min. 1 osoba) i elektrycznej (min. 1 osoba). Wszystkie wymienione wyżej osoby posiadać winny aktualne zaświadczenie o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów oraz osoby z branży elektrycznej: świadectwa kwalifikacyjne SEP E, SEP D oraz UDT (min. 1 osoba każde) Uwaga: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części III pkt. 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie bądź wyjaśnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1)oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych; 2)dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym zakresie do złożonej oferty, zgodnych z opisem w rozdz. III pkt 1 ppkt 2) w SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przy wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia także zakres wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) potwierdzenie wniesienia wadium; 6) w przypadku zatrudnienia podwykonawców - oświadczenie wykonawcy wskazujące część zamówienia, której wykonanie powierza podwykonawcom
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urzadochota.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja uczestnictwa przedsiębiorców sektora spożywczego z Polski Wschodniej w targach FHC China odbywających się w Szanghaju (Chiny) w terminie 12-14 listopada 2014 r.
Dodano: 2014-10-03 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Przebudowa pomieszczeń na potrzeby kancelarii kryptograficznej nr sprawy 61/ZP/13
Dodano: 2013-05-29 - Wykonanie oraz montaż 4 eksponatów architektury przestrzennej promującej projekt Przebudowa kompleksu dworcowego Gdynia Główna - POIiŚ 7.1-38
Dodano: 2011-02-04 - Wykonanie oraz montaż 4 eksponatów architektury przestrzennej promującej projekt Przebudowa kompleksu dworcowego Gdynia Główna - POIiŚ 7.1-38
Dodano: 2010-12-02 - konsultacje specjalistyczne: wsparcie Teatru Nowego w Warszawie w procesie projektowania jego siedziby
Dodano: 2010-10-19 - konsultacje specjalistyczne: wsparcie Teatru Nowego w Warszawie w procesie projektowania jego siedziby
Dodano: 2010-10-09 - Wykonanie usługi w zakresie opracowania dokumentacji projektowej wraz z kosztorysem inwestorskim oraz specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych /Przebudowy ul. Sitnika - Raszei - Ringelbluma/(znak sprawy 113/ZP/09)
Dodano: 2009-09-01