Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg
- Adres: 02-517 Warszawa, Rakowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 44 36 252, , fax. 224436254
- Data zamieszczenia: 2020-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Rakowiecka 25/27
02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 44 36 252, , fax. 224436254
REGON: 01525966300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja barier architektonicznych na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy – II edycja - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia Likwidacja barier architektonicznych na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. II. Cel zamówienia Celem zamówienia jest dostosowanie ciągów pieszych, oraz miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych poprzez niwelowanie barier architektonicznych w na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w celu ułatwienia większego dostępu dla osób niepełnosprawnych oraz do ich większej samodzielności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. Dokument/-y należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. Dokument/-y należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Dokument/-y należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby - w przypadku składania oferty pisemnie. 6. Informacja o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ) Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 7. Kosztorys ofertowy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ) Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 8. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo w notarialnie potwierdzonej kopii – w przypadku składania oferty pisemnie. 9. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369 ze zm.)) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 9 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca. Dokument/-y należy złożyć w jednej z poniższych form: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 562 od km 26+834 do km 29+134 na odcinku Główina – Więcławice – nr postępowania 093/24
Dodano: 2024-04-23 - Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 5+400 do km 8+900 na terenie gminy Maciejowice i gminy Sobolew, powiat garwoliński, województwo mazowieckie – nr postępowania 024/24
Dodano: 2024-04-20 - Remonty cząstkowe dróg na terenie gminy Jedlni-Letnisko
Dodano: 2024-04-18 - „Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 11+000 do km 11+400 oraz od km 11+850 do km 12+400, gminy Potworów i Przysucha, powiat przysuski, województwo mazowieckie”.– nr postępowania 046/24
Dodano: 2024-04-17 - Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 13+250 do km 16+210 na terenie gminy Warka, powiat grójecki, województwo mazowieckie – nr postępowania 021/24
Dodano: 2024-04-15 - Remont DW nr 731 na odc. od km 12+090 do km 12+799 wraz z remontem ronda zlokalizowanego na skrzyżowaniu DW nr 731 z DW nr 730 w msc. Warka na terenie gm. Warka.– nr postępowania 025/24
Dodano: 2024-04-10 - Remont dróg gminnych w 2024 r.
Dodano: 2024-04-10 - „Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Zabrodzie poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg kruszywami wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym”.
Dodano: 2024-04-08 - Remont DW nr 732 w km 0+320 do km 1+460 gmina Stara Błotnica, powiat białobrzeski oraz od km 8+040 do km 13+100, gmina Przytyk, powiat radomski, województwo mazowieckie – nr postępowania 073/24
Dodano: 2024-04-08 - „Remont nawierzchni dróg destruktem asfaltowym z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem na podbudowie z tłucznia betonowego na terenie Miasta Żyrardowa”
Dodano: 2024-03-29