GMINA BIELICE ogłasza przetarg
- Adres: 74-202 Bielice, ul. Niepokalanej 34
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA BIELICE
ul. Niepokalanej 34
74-202 Bielice, woj. zachodniopomorskie
REGON: 811685349 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bielice.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych obejmująca wykonanie podjazdu do budynku Urzędu Gminy oraz parkingu przed Urzędem Gminy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest likwidacja barier architektonicznych dla niepełnosprawnych poprzez wykonanie podjazdu w obrębie budynku Urzędu Gminy w Bielicach (dz.242/4) oraz budowa miejsc parkingowych (dz. 242/4, 516/13, 516/16) wraz z zagospodarowaniem terenu w obrębie działki nr 242/4. Realizacja inwestycji ma za zadanie stworzenie niezbędnych warunków do korzystania z obiektów użyteczności publicznej przez osoby niepełnosprawne. Prace przewidują wykonanie następujących elementów:- roboty ziemne związane z wykonaniem koryta pod konstrukcje poszczególnych elementów zagospodarowania terenu,- wykonanie prac fundamentowych podjazdu dla niepełnosprawnych - ustawienie krawężników i obrzeży betonowych- budowa nawierzchni parkingu, ciągów pieszych i podjazdów dla niepełnosprawnych- zagospodarowanie terenów zielonych- wprowadzenie docelowej organizacji ruchu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (trzy tysiące 00/100)2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w SWZ.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SWZ;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020 poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Nr rachunku 52 9387 1013 5500 0286 2000 0070 z dopiskiem „Wadium znak sprawy ZP.271.11.2023”.Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w ustawie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.4) Zdolność techniczna lub zawodowaOPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU:a) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie terenów utwardzonych z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto.b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika wykonywanych prac i realizowanej budowy – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.W zakresie wymienionych powyżej uprawnień, Zamawiający wymaga, uzna odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tj.Dz.U. z 2021.2351 ze zm.) oraz wcześniej obowiązujących przepisów, a także zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020 poz.220).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont schodów i strefy głównego wejścia do budynku Pyrzyckiego Domu Kultury
Dodano: 2024-07-22 - Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-07-19 - Wydzielenie hali sportowej wraz z zapleczem oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na sale przedszkolne z zapleczem sanitarnym i szatniami.
Dodano: 2024-07-19 - Poprawa infrastruktury szpitalnej wraz z pierwszym wyposażeniem pod potrzeby nowo tworzonego Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-18 - Zadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D
Dodano: 2024-07-17 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 2307Z od skrzyżowania z drogą powiatową 2308Z w kierunku m. Dębołęka
Dodano: 2024-07-17 - Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego
Dodano: 2024-07-17 - Powtórzenie podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego pn. „Wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Szczecin w latach 2023 - 2025 ”.
Dodano: 2024-07-17 - Przebudowa i adaptacja zabytkowej stodoły w Gąskach na potrzeby Obchodu Ochrony Wybrzeża
Dodano: 2024-07-17 - Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2318Z na odcinku Miłogoszcz – DK 22
Dodano: 2024-07-16