Przetargi.pl
LIK ZOOM

Centrum Kultury w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-470 Lublin, ul. Peowiaków 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5360315 , fax. 081 5360312
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury w Lublinie
    ul. Peowiaków 12 12
    20-470 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5360315, fax. 081 5360312
    REGON: 00028153600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ck.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    LIK ZOOM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: montaż, naświetlenie, wykonanie wydruku wstępnego zmontowanych składek dostarczenie do zamawiającego dla przeprowadzenia korekty technicznej, druk, oprawa, zapakowanie dostarczenie całości nakładu do zamawiającego: 1. LIK ZOOM - 12 numerów wydawanych co miesiąc wg harmonogramu nakład miesięczny 5000 szt. (12 numerów x 5000 egz.- nakład całkowity roczny 60000 szt.) okres wydawania: luty 2010- styczeń 2011 (druk w okresie styczeń 2010 - grudzień 2011) transport ZOOM do zamawiającego Środek: format: 210 x 110 mm ilość stron 84 kolor 1 + 1 kreda matowa 115 g Okładka: kolor 4 + 4 kreda matowa 250 g zszywanie drutem (orientacja pionowa) 2. Wkładka format: 210 x 110 mm ilość stron 12 kolor 1 + 1 papier kreda matowa 115 g Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia objętości o 12/24 strony przy jednoczesnym zwiększeniu/zmniejszeniu ceny o cenę 1 lub 2 wkładek. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zlecenia druku 1 - 3 numerów w ciągu roku z zachowaniem ceny pozostałych numerów określonej w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; b)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ c)aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt c niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ck.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach