Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Słowackiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48123999888 , fax. +48123999890
- Data zamieszczenia: 2020-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
ul. Słowackiego 29
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. +48123999888, fax. +48123999890
REGON: 35637858200000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2020 r.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Przedmiot zamówienia stanowi: „Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2020 r.” Zakres zadania obejmuje między innymi: ręczne oczyszczanie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu, odwóz ziemi i namułu, mechaniczne odtworzenie rowów, plantowanie i ścinanie poboczy, uzupełnianie poboczy kruszywem, rozbiórkę przepustów rurowych, wykonanie przepustów rurowych, wykonanie studzienki ściekowej i kanalizacyjnej, odtworzenie nawierzchni, umocnienie skarp i dna wykopów, oczyszczanie przepustów. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - wzór umowy stanowiący załącznik B do SIWZ - Przedmiar robót stanowiący załącznik C do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik D do SIWZ. Podane ilości w przedmiarze robót są ilościami orientacyjnymi i w trakcie realizacji mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3.4 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.5 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych 3.6 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.7 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.8 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.9 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania niniejszego zamówienia. 3.10 Sposób rozliczania wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy: Wynagrodzenie kosztorysowe, na całość wynagrodzenia składać się będzie cena jednostkowa przedstawiona w kosztorysie ofertowym Wykonawcy x ilość faktycznie wykonanych robót. Wykonawca może wystawiać faktury/rachunki częściowe na podstawie protokołów odbiorów częściowych robót, oraz po zakończeniu robót faktura końcowa. 3.11 Zamawiający wymaga zgodnie z art.29 ust 3a ustawy Pzp zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zgodnie z opisem w pkt 22 SIWZ. 3.12 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.13 Obowiązkiem wykonawcy jest wykonanie robót dla potrzeb użytkowników końcowych, a w tym przede wszystkim wymagania w zakresie odnoszącym się dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 3.14 W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w dokumentacji postępowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (załącznik nr 4 do SIWZ) 2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr A2 do SIWZ. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. pkt. 1 SIWZ: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.4. pkt. 1-3 SIWZ, przestawionych na wezwanie zgodnie z art. 26 ust.2 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokumenty składane na wezwanie zamawiającego zgodnie z art. 26 ust. 2 składa każdy z wykonawców. (Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wymienione w pkt. 6.4. pkt. 1-4 SIWZ oraz potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt. 6.2) 6. Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SIWZ, b) pełnomocnictwo jeżeli dotyczy w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem. c) kosztorys ofertowy - załącznik nr A1 d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (zgodnie z pkt. 8.1,8.2,8.3 SIWZ) - Załącznik nr A2 do SIWZ. e) zobowiązanie podmiotów trzecich jeżeli dotyczy – załącznik nr A4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie zabezpieczeń ppoż. w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy – Zdroju (roboty elektryczne)”
Dodano: 2024-07-26 - Modernizacja pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
Dodano: 2024-07-26 - Remont części budynku nr 22 w kompleksie wojskowym w Oświęcimiu
Dodano: 2024-07-26 - Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap I b.
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie kolejnego etapu remontu dachu w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie, al. Dygasińskiego 15
Dodano: 2024-07-25 - Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych oraz instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg STWiORB
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i przeprowadzenie na jej podstawie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Topolowej w Krakowie
Dodano: 2024-07-25 - Remont sali sensorycznej oraz malowanie sal dydaktycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Krakowie przy ul. Myśliwskiej 64 (2)
Dodano: 2024-07-25 - Budowa masztu flagowego na Wzgórzu Zamkowym w Dobczycach
Dodano: 2024-07-24 - "Rozwój turystyki rekreacyjnej w Gminie Ochotnica Dolna - etap I".
Dodano: 2024-07-24