Przetargi.pl
Letnie utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Serock w 2010 roku

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7828805 , fax. 022 7827499
  • Data zamieszczenia: 2009-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7828805, fax. 022 7827499
    REGON: 01557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Letnie utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Serock w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Zadanie Nr 1. Wykonywanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Miasta i Gminy Serock. (CPV: 45233142-6) Zadanie Nr 2. Równanie i żwirowanie dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Serock. (CPV:45233220-7) Zadanie Nr 3 Niwelacja poboczy przy drogach bitumicznych na terenie Miasta i Gminy Serock. (CPV:45233220-7) Zadanie Nr 4. Wykonywanie remontów cząstkowych chodników na terenie Miasta i Gminy Serock. (CPV: 45233222-1) Zadanie Nr 5. Wykonanie, naprawa pionowego oznakowania dróg oraz rekultywacja trawników. (CPV: 45233290-8, 77310000-6) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zadanie Nr 1: Wykonywanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej będących w zarządzie Miasta i Gminy Serock, przy założeniu mechanicznego wycinania uszkodzonych miejsc. wypełnienie uszkodzonego miejsca masą asfaltu lanego o grubości minimum 4 cm. Otwór o głębokości powyżej 4 cm wypełnić kruszywem łamanym. Prace należy wykonywać w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Terminy realizacji konkretnych zleceń będą każdorazowo ustalane z Zamawiającym, a ich okres będzie zależny od zakresu danego zlecenia. Zadanie Nr 2. Równanie mechaniczne dróg gruntowych, żwirowanie mechaniczne dróg gruntowych warstwą kruszywa naturalnego o grubości średnio 10 cm oraz wykonanie remontu nawierzchni dróg gruntowych tłuczniem betonowym lub kruszywem łamanym drogi przy założeniu, że średnia grubość warstwy tłucznia wynosi 5 cm Cena wykonania poszczególnych prac powinna być ceną ryczałtową za 100 mb. Średnia szerokość dróg wynosi 5 m. Zadanie Nr 3. Wykonanie niwelacji poboczy dróg bitumicznych przy założeniu, że średnia grubość niwelacji wynosi 10 cm. Cena wykonania prac powinna być ceną ryczałtową za 100 mb. Średnia szerokość pobocza dróg wynosi 1 m. Zadanie Nr 4. Zakres zadania obejmuje: wykonywanie remontów chodnika z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr. 6 cm ( z materiałem zakupionym przez oferenta i z materiałem z odzysku), wykonywanie remontów chodnika lub drogi z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr. 8 cm ( z materiałem zakupionym przez oferenta i z materiałem z odzysku), wykonywanie remontów chodnika z płytek betonowych 50x50x7 cm ( z materiałem zakupionym przez oferenta i z materiałem z odzysku), przebudowę krawężników betonowych i obrzeży ( z materiałem zakupionym przez oferenta i z materiałem z odzysku), wykonywanie regulacji studzienek kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej oraz zaworów wodociągowych i gazowych, wykonywanie remontów uszkodzonych nawierzchni tłuczniem o średniej grubości 5 cm. Prace należy wykonywać w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Terminy realizacji konkretnych zleceń będą każdorazowo ustalane z Zamawiającym, a ich okres będzie zależny od zakresu danego zlecenia. Zadanie Nr 5. Zakres zadania obejmuje: Zakup i montaż znaków drogowych (ostrzegawczych, zakazu, nakazu, informacyjnych) należących do grupy wielkości znaków średnich, folia 2 generacji, montowanych na słupkach stalowych ocynkowanych ?500, L= min. 3,5m. Zakres obejmuje zakup i montaż kompletnego znaku, wykopanie otworu i zabetonowanie min 0,8 m słupka. Montaż, demontaż znaków drogowych (ostrzegawczych, zakazu, nakazu, informacyjnych) należących do grupy wielkości znaków średnich, folia 2 generacji, montowanych na słupkach stalowych ocynkowanych ?500, L= min. 3,5m - materiał przekazany przez Zamawiającego. Zakres obejmuje montaż kompletnego znaku, wykopanie otworu i zabetonowanie min 0,8 m słupka. Zakup i montaż znaków pikietażowych U-1a. Montaż, demontaż znaków pikietażowych U-1a powierzonych od Zamawiającego. Rekultywacja trawników - humusowanie i wysiew nasion traw na powierzchni 100 m?.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla zadania Nr 1, 3, 4, 5 W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej, Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych). Dla zadania nr 2. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej, - wykonali w okresie ostatnich trzech lat usługi polegające na remoncie dróg o nawierzchni żwirowej o łącznej wartości 250 000 zł brutto w skali roku wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały zrealizowane z należytą starannością, - dysponują, co najmniej: jedną równiarką samojezdną, walcem samojezdnym oraz dwoma samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 10t lub podmiotami zobowiązanymi przez wykonawcę pisemnie, które udostępnią w/w potencjał techniczny do wykonania zamówienia, Do wykazu należy dołączyć kopię aktualnych dowodów rejestracyjnych oraz obowiązkowego ubezpieczenia OC. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla zadania 1,2,3,4,5: 1. Wypełniony i podpisany odpowiedni formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz, 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 2 do siwz, 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiący integralną cześć niniejszej siwz. Tylko dla zadania 2: 1. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli firma istnieje krócej, to za cały okres jej istnienia) co najmniej dwóch polegających na remoncie dróg o nawierzchni żwirowej o łącznej wartości 250 000 zł brutto w skali roku wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały zrealizowane z należytą starannością, W wykazie tym należy wskazać dokładny zakres zamówienia, termin realizacji, zamawiającego, wartość oraz dołączyć do każdego z wymienionych robót dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie, 2. Wykaz sprzętu, jakimi dysponuje Wykonawca. W Wykazie tym należy wskazać, że Wykonawca dysponuje, co najmniej: jedną równiarką samojezdną, walcem samojezdnym oraz dwoma samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 10t lub podmiotami zobowiązanymi przez wykonawcę pisemnie, które udostępnią w/w potencjał techniczny do wykonania zamówienia, Do wykazu należy dołączyć kopię aktualnych dowodów rejestracyjnych oraz obowiązkowego ubezpieczenia OC. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty i załączniki: - wszystkie dokumenty, oświadczenia informacje wymienione w punkcie 9 składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem wymienionych w punkcie 9 ppkt. 2-3, które składane jest przez każdego z partnerów z osobna, - pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Dokumenty wymienione w ppkt. 3 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 9 ppkt. 3 lit. a), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach